Debattens offentlige tilgængelig

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Debattens offentlige tilgængelig

Indlægaf Ultraviolet » 20. aug 2015, 11:40

Ang. offentlighed af debatten.net så viser afstemningen at flertallet ønsker en delvis åben debat.

Ønsker i specifikke fora usynlige for ikke-brugere? I så fald, hvilke? Kunne forestille mig at der ville være tale om NSFW, evt. andre billedfora, men herudover er der så andet i kun ønsker er synligt for brugere?
Som det er lige nu kan ikke-brugere godt læse med, men de kan ikke kommentere i tråde. @Delfin foreslog at vi lavede et fora der hedder "Åben debat" som ikke-brugere også kan skrive i. Vi synes umiddelbart det er en god ide, er der stemning for det?

Hvad har i der har stemt "delvis åben debat" haft i tankerne da i stemte? Så kan vi prøve at imødekomme de ønsker i måtte have.
2
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5925

Re: Debattens offentlige tilgængelig

Indlægaf Dikus » 20. aug 2015, 16:12

Jeg er SÅ ligeglad :genert:
2
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3889

Indlægaf Delfin » 20. aug 2015, 17:46

Jeg har ikke andre forslag end det, du nævner i startindlæg.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 20. aug 2015, 17:54

Åben debat er en god idé - og at man skal være oprettet for at se billeder.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4159

Indlægaf decibell » 20. aug 2015, 18:05

Jeg er med på Åben Debat. Der er skal være noget til de mennesker, der først lige har behov for at "lure" lidt, før de tør skrive under et registreret navn. :)
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
PublicLibrary
Kort karma: 1
Likede indlæg: 43

Indlægaf PublicLibrary » 20. aug 2015, 21:48

Jeg kunne godt lide konceptet, hvor man altid kunne læse med, men skulle være medlem for at se billeder og skrive egne indlæg.
7
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 21. aug 2015, 03:03

PublicLibrary skrev:Jeg kunne godt lide konceptet, hvor man altid kunne læse med, men skulle være medlem for at se billeder og skrive egne indlæg.

Det kan jeg overskue. Det andet virker rodet.

Måske een tråd, der hedder "åben debat" hvor alle kan skrive.

Men igen... Jeg har ingen egentlige holdninger.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 21. aug 2015, 03:06

Åghhhhhh nej. Holdning på vej...

Nye medlemmer kræver vel, at folk kan læse med, generelt set?

Og i forlængelse heraf... Hvis vi skulle ønske at komme frem, når folk googler, kan der jo Google-optimeres.

Hvis det ønskes, vil jeg gerne se, om jeg ikke kan få eks til at gøre det? Han har dog sluppet fra meget fra min side over prene, fordi I var der...
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9728

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2015, 07:49

Åbent forum. Mulighed for at sætte kryds i "kan ikke søges" (hvis det er muligt) når man opretter en (meget privat) tråd.
Googleoptimering.
Billeder skjult, hvis man ikke har oprettet sig.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 21. aug 2015, 07:54

kidkomb skrev:Åbent forum. Mulighed for at sætte kryds i "kan ikke søges" (hvis det er muligt) når man opretter en (meget privat) tråd.
Googleoptimering.

Det bliver nok ikke muligt at kunne sætte enkelte tråde som skjulte for ikke-brugere. Det bliver hele fora. Ang. det med billeder som flere af jer skriver. Linkede billeder (dem i bruger [img] til) vil folk udefra altid kunne se, med mindre de ligger i et fora der er skjult for ikke-brugere. Det er de vedhæftede billeder (dem i selv uploader) som folk udefra ikke kan se.

Så det går mere på, hvilke fora (evt. nogle nye?) som skal være lukkede. Åben debat tænker jeg at vi afprøver, så må vi se om det bliver brugt. Googleoptimering bliver der kigget på.
2
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2015, 08:38

Ultraviolet skrev:
kidkomb skrev:Åbent forum. Mulighed for at sætte kryds i "kan ikke søges" (hvis det er muligt) når man opretter en (meget privat) tråd.
Googleoptimering.

Det bliver nok ikke muligt at kunne sætte enkelte tråde som skjulte for ikke-brugere. Det bliver hele fora. Ang. det med billeder som flere af jer skriver. Linkede billeder (dem i bruger [img] til) vil folk udefra altid kunne se, med mindre de ligger i et fora der er skjult for ikke-brugere. Det er de vedhæftede billeder (dem i selv uploader) som folk udefra ikke kan se.

Så det går mere på, hvilke fora (evt. nogle nye?) som skal være lukkede. Åben debat tænker jeg at vi afprøver, så må vi se om det bliver brugt. Googleoptimering bliver der kigget på.

Nej, jeg tænkte nok, at det ville være svært, men hvis der bliver et lukket underforum (som så forhåbentlig ikke bliver brugt for meget) så kan man jo blandt andet bruge dét, hvis man opretter en tråd, der er liiiige lovlig genkendelig eller andet. Man kan jo bare kalde det lukket forum?
Brugerbilleder var også det jeg mente, fedt :D Feks flashertrådene synes jeg sg* ikke, at man skal kunne kigge på uden at være medlem.
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 21. aug 2015, 10:35

Skumfidusen skrev:Jeg synes det hele skal være åbent. Enhver kan jo alligevel oprette sig som bruger uden at skulle give nogen som helst relevante oplysninger om sig selv og kan så læse med af hjertets lyst, så det der med lukkede fora er lidt omsonst.

Nja, lukkede fora giver beskyttelse i forhold til søgemaskiner, så helt omsonst er det ikke. Jeg kan i hvert fald godt forestille mig, at det ville være meget rart, hvis visse tråde ikke kunne googles frem :)
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 21. aug 2015, 10:41

Åben Fora, hvor ikke-medlemmer kan skrive.

NSFW lukket for andre end medlemmer; resten kan de læse i.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3347

Indlægaf Hunkat » 26. aug 2015, 06:53

PublicLibrary skrev:Jeg kunne godt lide konceptet, hvor man altid kunne læse med, men skulle være medlem for at se billeder og skrive egne indlæg.

I forlængelse af dette (som jeg synes er en god løsning) kunne det måske være muligt at have et afkydsningsfelt når man opretter et emne om at det skal være lukket? Altså, "Min mand er mig utro med min mor og min hund er død" *kryds 'privat' af* så det ikke kommer så nemt frem på google?
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 26. aug 2015, 09:45

Skumfidusen skrev:Jeg synes det hele skal være åbent. Enhver kan jo alligevel oprette sig som bruger uden at skulle give nogen som helst relevante oplysninger om sig selv og kan så læse med af hjertets lyst, så det der med lukkede fora er lidt omsonst. Et åbent, hvor man kan skrive uden at oprette sig er sikkert fint nok - jeg har ikke nogen videre lidenskabelig holdning i den retning.

En af fordelene ved, at der er incitatment for at oprette sig, er at vi på sigt har flere medlemmer og bliver mere attraktive i forhold til reklamer (hvis vi vil finansieres af det)
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Forslag til forbedringer"