Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Re: Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Indlægaf Viskelæder » 24. feb 2016, 21:49

Danseprinsesse skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er glad for, at jeg aldrig fik tatoveret en cupcake :tie:

:lol:

Åh, hvor ville jeg dog ønske, at jeg kunne skrive "jeg er glad for, at jeg aldrig fik tatoveret et sæt røde læber på den ene balde".

Haha :lol:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 24. feb 2016, 23:20

Jeg er glad for, at jeg ikke fik det barn, da jeg blev uplanlagt gravid med min forrige kæreste.
Jeg var så meget i tvivl (eller det var jeg nok ikke indeni, når det kom til stykket, men alle andre synes det var fantastisk) og jeg er taknemmelig for, at min krop tog valget for mig, så jeg ikke skulle beslutte mig for abort, men nærmest blev presset til det af min krop.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 25. feb 2016, 06:54

Jeg er glad for at jeg ikke lyttede til mine lærere da de mente at jeg ikke passede ind i gymnasiet og hellere skulle tage en erhvervsuddannelse. Nu studerer jeg på universitetet. Jeg ville aldrig have passet ind andre steder, men hold da op, det var ikke sjovt at opleve folk ikke tror på en.

Jeg er også rimelig glad for jeg aldrig gik tilbage til min eks der behandlede mig dårligt og var utro. Jeg gav min nuværende kæreste en chance, og nu har vi været sammen i seks år.
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2522

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 08:35

Jeg er glad for, at jeg ikke gav min ex en chance, på trods af at han blev ved at kontakte mig i 3 år efter vores brud - og hans utroskab. I dag er han stadig sammen med hende, han var mig utro med.

Jeg er glad for, at jeg aldrig har lyttet, når velmenende stemmer har bedt mig lade mine søskende sejle deres egen sø. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor de ellers ville være i dag. Så kan det godt ske, at min opsparing er stort set ikke-eksisterende, men jeg synes, de penge er godt givet ud, når min ordblinde og tidligere misbrugende søster i dag står med en uddannelse.
12
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 25. feb 2016, 08:46

Jeg er virkelig glad for, jeg lyttede til min mor og ikke skamplukkede mine bryn til to supertynde streger for 10 år siden, da mange andre kvinder på min alder gjorde det. Hold op, der er mange af dem, hvis bryn lissom bare ikke er vokset ud igen, og som nu må påtegne noget der minder om.

Ja, der er med garanti andre ting, men det her var lige første indskydelse :D
5
I'll stick with hell no's and headphones...
SofieP
Kort karma: 8
Likede indlæg: 66

Indlægaf SofieP » 25. feb 2016, 08:59

Jeg er virkelig glad for at jeg aldrig fik børn med min eks-kæreste. De var på tegnebrættet, men jeg er glad for at det aldrig blev til mere end det, før vi gik fra hinanden.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3395

Indlægaf FruDulle » 25. feb 2016, 09:10

At jeg ikke fik de børn der ellers var udsigt til et par gange.

At jeg ikke sagde ja til et frieri fra en ferieflirt som jeg var håbløst forelsket i.

At jeg ikke blev sammen med en skotsk kæreste med eget gods, men som var helt crazy. Der var ellers udsigt til det helt store...men nej tak.

Og så er jeg pænt glad for at vi ikke blev i Dhaka og forlængede med 2 år mere.
0
Whatever
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1124

Indlægaf Torn » 25. feb 2016, 09:22

Jeg er glad for, at jeg ikke flyttede sammen med min daværende kæreste lige efter gymnasiet.

Og jeg er glad for, at min nuværende kæreste og jeg boede hver for sig i tre år, inden vi flyttede sammen. Vi mødtes unge og jeg havde brug for en "selvstændig" start på udeboende-livet.
1

Tilbage til "Livets forhold"