Hvad har du sidst købt til dit barn?

godtnavn
Kort karma: 275
Likede indlæg: 1687

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 4. apr 2016, 08:03

Angelina skrev:
godtnavn skrev:
Angelina skrev:En 3D printer...

Hvilken? :genert:

Denne: https://www.computersalg.dk/i/1172163/x ... cwodn_8Dug

Fedt! Jeg er ved at bygge en selv (har jeg været i et år, det trækker lidt ud) men var nysgerrig om der var billige printere på markedet, det er der så nu :D Måske jeg har brug for to? :P
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 360
Likede indlæg: 5056

Indlægaf Angelina » 4. apr 2016, 08:11

godtnavn skrev:
Angelina skrev:
godtnavn skrev:

Fedt! Jeg er ved at bygge en selv (har jeg været i et år, det trækker lidt ud) men var nysgerrig om der var billige printere på markedet, det er der så nu :D Måske jeg har brug for to? :P

De falder vanvittigt i pris... knægten ønsker sig det i konfirmationsgave.
0
~indsæt smart signatur her~
godtnavn
Kort karma: 275
Likede indlæg: 1687

Indlægaf godtnavn » 4. apr 2016, 08:21

Angelina skrev:
godtnavn skrev:
Angelina skrev:
godtnavn skrev:

De falder vanvittigt i pris... knægten ønsker sig det i konfirmationsgave.

Så på nogle i Paris for 2 års tid siden, der kostede de billigste 25.000, så tænkte de nok var blevet billigere, ikke for at kalde dig fattig men tænkte nok du næppe gav 25.000 for en gave til din søn :lol: Men møg sej søn du har med sådanne ønsker!

Og husk en rulle plastik så han har noget at printe med hvis der ikke kommer noget med printere :)
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 304
Likede indlæg: 2306

Indlægaf Danseprinsesse » 4. apr 2016, 10:07

godtnavn skrev:
Danseprinsesse skrev:Basisting fra Primark, sæt i str. 50 fra H&M, en træhest med hjul og en stor bamse. :love:

primark.JPG
hmsæt.JPG
træhest.JPG
bamse.JPG

Hvor er hesten fra :love:

En bod i Berlin, manden lavede dem selv. :)
0
Brugeravatar
Mittemis
Kort karma: 23
Likede indlæg: 95

Indlægaf Mittemis » 5. apr 2016, 13:52

Danseprinsesse skrev:City Elite + regnslag købt i England over nettet - er spændt på hvornår den kommer.

image.jpg

Og en dejlig stor pusletaske fra Gaia og Ko:

image.jpg

Hvad gav du for City Eliten på den engelske side? Og vil du evt sende et link hvis det var billigt? Jeg overvejer meget kraftigt at anskaffe sådan en til den kommende lillebror, da vore kombivogn er total jordslået indvendigt.. Så har købt en billig barnevogn til storebror som han nu sover i. Men den er bare for stor og upraktisk herinde i byen hvor jeg bor. Så vil have noget andet til den næste. Og så fik vi lige stjålet vores klapvogn. Så nu har jeg lidt en undskyldning for at købe en baby jogger :lol:

EDIT: Ok jeg kan bare lære at læse tråden igennem. Så at du havde skrevet oplysninger om hvor den var købt et par indlæg senere :gisp:
1
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 7. apr 2016, 11:56

Nu har vi efterhånden alt tøjet på plads - mangler egentlig mest nogle heldragter/natdragter, så har bestilt disse fra Next.uk, så kan jeg også se, hvordan kvaliteten af deres tøj er.

Og så har jeg bestilt nogle flere strømper - kom helt i tvivl om, hvor mange par det er nødvendigt at have(?). Men jeg tænker, det er meget rart med lidt forskellige slags, der skal nok være nogen, vi ender med at foretrække over andre.

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Nuttede-Nuser
Kort karma: 66
Likede indlæg: 411

Indlægaf Nuttede-Nuser » 7. apr 2016, 12:00

Danseprinsesse skrev:Nu har vi efterhånden alt tøjet på plads - mangler egentlig mest nogle heldragter/natdragter, så har bestilt disse fra Next.uk, så kan jeg også se, hvordan kvaliteten af deres tøj er.

Og så har jeg bestilt nogle flere strømper - kom helt i tvivl om, hvor mange par det er nødvendigt at have(?). Men jeg tænker, det er meget rart med lidt forskellige slags, der skal nok være nogen, vi ender med at foretrække over andre.

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg

Jeg er også faldet for det d har hos next.uk syntes der er meget meter fint tøj til drenge derovre.

OFF topic. Hvordan sætter i billeder ind fra nettet?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 7. apr 2016, 12:10

Nuttede-Nuser skrev:
Danseprinsesse skrev:Nu har vi efterhånden alt tøjet på plads - mangler egentlig mest nogle heldragter/natdragter, så har bestilt disse fra Next.uk, så kan jeg også se, hvordan kvaliteten af deres tøj er.

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg

Jeg er også faldet for det d har hos next.uk syntes der er meget meter fint tøj til drenge derovre.

Jeg kan godt lide, at man kan bladre i en slags katalog på deres side - det gør det noget mere overskueligt.

Det ved jeg ikke, hvordan man gør - jeg gemmer billederne på min computer og vedhæfter dem derfra. :genert:
0
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 7. apr 2016, 12:14

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev:

378-285s2.jpg
378-285s3.jpg
378-285s4.jpg
839-335s.jpg

Jeg kan godt lide, at man kan bladre i en slags katalog på deres side - det gør det noget mere overskueligt.

Det ved jeg ikke, hvordan man gør - jeg gemmer billederne på min computer og vedhæfter dem derfra. :genert:

Jeg er også ret vild med deres hjemmeside.
Og kvaliteten er efter min erfaring tætterer på only/villa end hogm. Jeg har stadig noget af det tøj jeg købte i en af deres fysiske butikker derovre for 3 år siden.
0
Brugeravatar
Mittemis

Indlægaf Mittemis » 15. apr 2016, 13:08

Danseprinsesse skrev:City Elite + regnslag købt i England over nettet - er spændt på hvornår den kommer.

image.jpg

Og en dejlig stor pusletaske fra Gaia og Ko:

image.jpg

Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Jeg skrev nemlig med en dansk butik som prismatcher fra danske og udenlandske butikker. Men de skrev at de ikke prismatcher fra engelske sider, da det ikke er den samme vogn?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 15. apr 2016, 17:51

Mittemis skrev:Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Jeg skrev nemlig med en dansk butik som prismatcher fra danske og udenlandske butikker. Men de skrev at de ikke prismatcher fra engelske sider, da det ikke er den samme vogn?

Den vogn vi har fået er præcis magen til min venindes, som er købt i Kære Børn - og også helt magen til de modeller, vi har set rundt omkring i butikkerne.
Så det lyder ret mærkeligt, gad vide hvad de mener forskellen er. :gruble:
0
Brugeravatar
Mittemis

Indlægaf Mittemis » 15. apr 2016, 19:02

Danseprinsesse skrev:
Mittemis skrev:Jeg vil lige høre om du har modtaget City eliten? Og om du kan fortælle mig om den er anderledes på nogen måde fra dem der bliver solgt herhjemme?

Den vogn vi har fået er præcis magen til min venindes, som er købt i Kære Børn - og også helt magen til de modeller, vi har set rundt omkring i butikkerne.

Jeg skrev tilbage til dem og spurgte om de kunne fortælle hvad forskellen var, og fik følgende svar:

"I England propper de deres børneprodukter med flammehæmmer, som er ulovligt her i EU, så det er nogle vogne de laver KUN til UK. Derfor er det ikke den samme vogn, som herhjemme. Tilgengæld slipper du for de kræftfremkaldende stoffer i vores vogne herhjemme (og andre steder i EU)"

Svarede tilbage, at det lød underligt når nu England også er med i EU.

Det lyder lidt søgt.. jeg tør i hvert fald godt bestille derfra nu. Tror ikke der er nogen forskel på modellerne.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 15. apr 2016, 19:12

Mittemis skrev:
Danseprinsesse skrev:

Jeg skrev tilbage til dem og spurgte om de kunne fortælle hvad forskellen var, og fik følgende svar:

"I England propper de deres børneprodukter med flammehæmmer, som er ulovligt her i EU, så det er nogle vogne de laver KUN til UK. Derfor er det ikke den samme vogn, som herhjemme. Tilgengæld slipper du for de kræftfremkaldende stoffer i vores vogne herhjemme (og andre steder i EU)"

Det lyder lidt søgt.. jeg tør i hvert fald godt bestille derfra nu. Tror ikke der er nogen forskel på modellerne.

:lol:

Men det er sødt, at de ikke tror England er en del af EU.
2
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 15. apr 2016, 19:25

En Babybay i hvid, med madras, himmel, sengerand og lagner i Tyskland til 1800kr. Den pris kan jeg godt lide når nu bare selve sengen i dk koster ca 1400kr :banan:
3
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 383
Likede indlæg: 4246

Indlægaf vibbsen » 18. apr 2016, 17:52

Mittemis skrev:

Altså jeg ved at England har noget lidt specielle regler omkring flammehæmmer. F.eks. skal madrasser og stofmøbler være behandlet med disse. Så der er noget om snakken. Det lyder ikke usandsynligt der er samme krav til barnevogn/klapvogne....Så det kan sagtens være en vogn specielt produceret til UK.

Men at sige at man slipper for "kræftfremkaldende stoffer" hvis man køber sin vogn andre steder end i UK er måske nok liiiige at overdrive lidt på hvad det er man behandler disse vogne med....
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO

Tilbage til "Børn"