Hvad har du sidst købt til dit barn?

Brugeravatar
Mittemis
Kort karma: 23
Likede indlæg: 96

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Mittemis » 19. apr 2016, 07:07

vibbsen skrev:
Altså jeg ved at England har noget lidt specielle regler omkring flammehæmmer. F.eks. skal madrasser og stofmøbler være behandlet med disse. Så der er noget om snakken. Det lyder ikke usandsynligt der er samme krav til barnevogn/klapvogne....Så det kan sagtens være en vogn specielt produceret til UK.

Men at sige at man slipper for "kræftfremkaldende stoffer" hvis man køber sin vogn andre steder end i UK er måske nok liiiige at overdrive lidt på hvad det er man behandler disse vogne med....

Okay. Det kan godt være. Men jeg tror nu godt jeg tør købe en vogn med lidt ekstra flammehæmmer tilsat. I hvert fald er det lidt meget at sige at det ikke er den samme model man køber. Det er jo stadig den samme vogn.
2
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 50
Likede indlæg: 535

Indlægaf Minionine » 24. apr 2016, 05:08

Jeg er lige kommet hjem fra Madrid, og gik lidt amok i Primark :D det er jo latterligt billigt derinde, og så var meget endda på tilbud.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 50
Likede indlæg: 535

Indlægaf Minionine » 24. apr 2016, 05:11

Mere Primark
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 317
Likede indlæg: 2457

Indlægaf Danseprinsesse » 24. apr 2016, 16:19

Jeg endte med at bruge mit gavekort (+ lidt ekstra) på en Wheely Bug:

Wheely_Bug__Mariehoene_-_lille.jpeg
3
Nuttede-Nuser
Kort karma: 66
Likede indlæg: 420

Indlægaf Nuttede-Nuser » 24. apr 2016, 16:29

:D Jeg ved ikke om det er mest til bassen eller til moderen, men det er udstyr der skal bruges når han kommer til verden, så det gælder vel lidt som køb til ham. :fløjt:

Jeg har købt pusletasken, for snart tre år siden vidste min veninde mig hendes ny indkøbte pusletaske, og jeg har bare sværmet for den lige siden. Den ville jeg bare have. Storksaks Elizabeth pusletaske i sort vasket læder. 2300 er mange penge til n pusletaske, så jeg har kigget efter tilbud MANGE gange, og pludselig i fredags fandt jeg den, til 1300kr så der blev den bestilt. Og jeg glæder mig som et lille barn til at den kommer hje. Eneste minus er at den er bestil på Jollyroom, og kan se på deres hjemmeside at der har været nogle blandede anmeldelser. Men jeg er positiv og optimistisk.

Det her er min nye skønhed :ivrig: :love: http://www.storksak.com/product.php?sho ... iantid=152
3
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 24. apr 2016, 16:39

Nuttede-Nuser skrev::D Jeg ved ikke om det er mest til bassen eller til moderen, men det er udstyr der skal bruges når han kommer til verden, så det gælder vel lidt som køb til ham. :fløjt:

Jeg har købt pusletasken, for snart tre år siden vidste min veninde mig hendes ny indkøbte pusletaske, og jeg har bare sværmet for den lige siden. Den ville jeg bare have. Storksaks Elizabeth pusletaske i sort vasket læder. 2300 er mange penge til n pusletaske, så jeg har kigget efter tilbud MANGE gange, og pludselig i fredags fandt jeg den, til 1300kr så der blev den bestilt. Og jeg glæder mig som et lille barn til at den kommer hje. Eneste minus er at den er bestil på Jollyroom, og kan se på deres hjemmeside at der har været nogle blandede anmeldelser. Men jeg er positiv og optimistisk.

Det her er min nye skønhed :ivrig: :love: http://www.storksak.com/product.php?sho ... iantid=152

Tillykke med den, den ser fin ud. :)

Pusletasken er totalt yndlingsindkøb til baby, en perfekt undskyldning for at få en ny taske - den må godt være lidt lækker. Jeg har det ligesom dig, jeg glæder mig også helt vildt til at tage min i brug, fordi jeg bare synes den er helt perfekt.
1
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 24. apr 2016, 17:07

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev::D Jeg ved ikke om det er mest til bassen eller til moderen, men det er udstyr der skal bruges når han kommer til verden, så det gælder vel lidt som køb til ham. :fløjt:

Tillykke med den, den ser fin ud. :)

Pusletasken er totalt yndlingsindkøb til baby, en perfekt undskyldning for at få en ny taske - den må godt være lidt lækker. Jeg har det ligesom dig, jeg glæder mig også helt vildt til at tage min i brug, fordi jeg bare synes den er helt perfekt.

Det er nemlig ren forkælelse og god undskyldning for en ting til mor, midt i alt baby ræset. Hvilken en har du købt?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 24. apr 2016, 17:30

Nuttede-Nuser skrev:
Det er nemlig ren forkælelse og god undskyldning for en ting til mor, midt i alt baby ræset. Hvilken en har du købt?

Ja, og det er alligevel nogle år, man skal have den med rundt.
Jeg har købt en Gaia & Ko carry all.
1
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 24. apr 2016, 17:40

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev:

Ja, og det er alligevel nogle år, man skal have den med rundt.
Jeg har købt en Gaia & Ko carry all.

Den er også fin, den kiggede jeg også på da jeg prøvede at slå den anden ud af hovedet.
0
Sorenspige
Kort karma: 272
Likede indlæg: 1361

Indlægaf Sorenspige » 25. apr 2016, 19:05

I dag fik vi købt lidt til både lillesøster og den kommende storebror.

Min mand valgte kjolen :lun:. Det er ikke tit, at vi køber babytøj sammen, så det er lidt specielt.
3
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 183
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2136

Indlægaf Elvispop » 25. apr 2016, 21:22

Ny seng, og nyt garderobeskab.
Nu sover hun ekstra godt, og mangler mere tøj.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 62
Likede indlæg: 685

Indlægaf Gerbilwoman » 25. apr 2016, 23:28

2 par bukser og et sæt til Clara :D

Me Too bukser 2 par.jpg

Minymo stribet sæt.jpg
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 444
Likede indlæg: 3032

Indlægaf achillaxedprune » 27. apr 2016, 18:59

Første rigtige indkøb til vores kommende barn... Et Povl Kjær rokkefår. :love:

Vi er ikke helt enige om navnet... Min mand mener Rokkefåret skal hedde Bodil og jeg er på Dolly. :-D
image.jpeg
7
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 62
Likede indlæg: 685

Indlægaf Gerbilwoman » 27. apr 2016, 20:29

achillaxedprune skrev:Første rigtige indkøb til vores kommende barn... Et Povl Kjær rokkefår. :love:

Vi er ikke helt enige om navnet... Min mand mener Rokkefåret skal hedde Bodil og jeg er på Dolly. :-D
image.jpeg

:love:

Den skal da hedde Røskva! Er vokset op med fåreavl og den ligner det får vi havde der hed Røskva :lun: Hun var så sød og så fik hun altid trillinger :klap:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 444
Likede indlæg: 3032

Indlægaf achillaxedprune » 28. apr 2016, 06:12

Gerbilwoman skrev:
achillaxedprune skrev:Første rigtige indkøb til vores kommende barn... Et Povl Kjær rokkefår. :love:

image.jpeg

:love:

Den skal da hedde Røskva! Er vokset op med fåreavl og den ligner det får vi havde der hed Røskva :lun: Hun var så sød og så fik hun altid trillinger :klap:

Haha, sikke dog et fantastisk navn! :love: Røskva... Det kommer med i loopet af navne. :-D og sikke et fint minde. Jeg har kun om akvariefisk... Og et marsvin vi nåede at have i et par uger inden min fars allergi gik amok.

Dyr i barndommen = win!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Børn"