Har du haft en partner, du slet ikke passede sammen med?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Re: Har du haft en partner, du slet ikke passede sammen med?

Indlægaf hotlips » 9. mar 2016, 03:17

Ja sådan en poloshirt og solbrille fyr der var revisor og var ved at uddanne sig til flyveleder. Han var dræbende kedelig,neurotisk ordensmenneske der insisterede på der var en plan for hvad vi skulle når vi skulle ses og foretrak bade både før og efter sex, sådan lige med det samme bagefter.

I modsatte ende var der en der politisk havde sympati for anarki, og var modstander af det organiserede samfund men han havde sært nok intet imod at få adskillige statsuddelte legater på flere hundrede tusinde fordi han var det store instruktør talent i sin årgang.
Han havde en fed lejlighed han havde fået af forældrene men indretningen var noget i retning af bjerge af lper og man skulle skubbe nogle stakke til side for at kunne være i sengen som jeg ikke er sikker på han vidste skulle skiftes så vi sov næsten aldrig sammen.

Jeg har haft mange kærester og semikærester med jobs og boliger der har været lidt usædvanlige men de 2 står for mig som ekstreme på hver deres uheldige måde.
0

Tilbage til "Forhold og sex"