Sure opslag du har lyst til at lave...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 961

Re: Sure opslag du har lyst til at lave...

Indlægaf Evapeva » 27. aug 2015, 14:16

@Skumfidusen der er følgende aktivtet på min (din!) status om vaskekluden :D

30 likes. 5 delinger.

A: Hahaha er du ude med riven?
Eva: Nej nej, da - DEEEEL! :D

J: Ha ha! DEL DEL DEL DEL DEL DEL! Like og del. Del og like. Del og like og vind. Del eller DØ.
Eva: YOLO, man ved aldrig, om DU vinder!

L: og når man så ER igang - så er det vigtigt at man også lige trykker på nogle tåbelige spørgsmål om vaskekluden.. så man kan se hvilken "type vaskeklud man er" :D .. og det skal OGSÅ DELES!
Eva: Haha! Jeg er en slidt, beige én i dag.
L: HA! det ville være en god update på FB... "idag er jeg en beige klarklud"...

S: Haha, den fedeste parodi på facebook-konkurrencer jeg længe har læst. Sørger du ikke for at jeg vinder den brugte vaskeklud, hvis jeg deler

X: De gange det er tilpas intressant til at jeg gider deltage der deler jeg somregl kun med mig selv eller evt på min søster eller mands væg. :D Ingen spam.
Eva: Du af alle mennesker må godt. :D

M: Nej, inden jeg deltager, vil jeg altså vide, om det er en karklud eller en vaskeklud, man kan vinde!
Eva: Haha M - skal vi ikke sige, at hvis du vinder, så får du én af hver!

M: Delt
M: Eva, for pokker altså
Eva: Det er tyvstjålet fra Debatten.net :gogo:

K: Er der nogen der dør, hvis jeg ikke deler?
M: Man ved det ikke. Det er en dare!

------

@Skumfidusen dit sure opstød ER gået viralt! :klap:
Senest rettet af Evapeva 28. aug 2015, 11:23, rettet i alt 1 gang.
6
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2015, 18:06

Skumfidusen skrev:Jeg har sådan en lille passivt-aggressiv djævel i mig, der har lyst til at lave det her opslag på facebook:

VIND DEN HER BRUGTE VASKEKLUD!

For at vinde, skal du bare ringe rundt til ALLE dine venner og fortælle dem om vaskekluden og få dem til at ringe til deres venner! Du får altså en forsvindende lille chance for at vinde en karklud og det eneste DU skal gøre er at spilde både din egen og andres tid. Så skynd dig at ringe rundt til dem alle, så kan du måske blive den heldige vinder.

Vinderen udtrækkes når alle i Danmark har hørt om vaskekluden og er blevet genereret af nogen af deres venner!

Men jeg gør det ikke. Jeg nøjes med at pippe lidt her i stedet...

Sidder I andre også med den slags tanker? Ønsket om at se hvor stupide ting man kan få dumme mennesker til at dele aldeles ureflekteret. Eller, i det her tilfælde, forhåbentlig læse en smule reflekteret.

Synes, det er enormt fedt, at de ikke bare er blevet generet, men simpelthen forventes at nå et punkt, hvor de decideret bliver (de)genereret af deres venner. Dét, synes jeg faktisk, siger ret meget om samfundet...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5923

Indlægaf Dikus » 27. aug 2015, 18:37

Jeg vil også have vaskekluden på min Facebook!
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4282

Indlægaf Flora » 27. aug 2015, 18:41

Nu synes jeg måske efterhånden det er på sin plads at nogen flasher den meget omtalte vaskeklud :ticks:
3
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Generelt"