Min kærestes venner

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 461
Likede indlæg: 4103

Re: Min kærestes venner

Indlægaf Viskelæder » 27. feb 2016, 19:29

Jeg kan godt forstå, hvad du mener nu, hvor du har forklaret dig lidt mere :) Især når du fortæller forhistorien med, at hun læste jeres samtale osv. Men ja, jeg er enig med de andre, overtænk det ikke, bare vær dig selv og afslappet (så meget som man nu kan være, når man præsenteres for vennerne og eksen).

Og så synes jeg da, det er ærgerligt, du har modtaget trælse PBer.
1
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3013

Indlægaf vibbsen » 28. feb 2016, 10:06

Iøvrigt så synes jeg at det er pænt dårlig stil at sende pissesure PB...Vis dig dog som en mand...Sig hvad du mener i tråden...Eller smid et rødt kort...Det andet der er sådan lidt passiv-aggressivt.
4
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 10. mar 2016, 10:16

Pas på du tager et hensyn der måske slet ikke er nødvendigt at tage. Jeg synes du skal prøve at tage med din kæreste, og går det ikke, jamen så er det sådan det er, men man kan altså ikke dukke nakken i 50 år. Det er også din kærestes venner! Og han må tage hvem han vil med, ligeså vel som de andre også må.
0
Comfortzone
Kort karma: 9
Likede indlæg: 106

Indlægaf Comfortzone » 28. mar 2016, 18:50

Bare en update: jeg var med min kæreste til påskefrokost i dag sammen med flere af hans og hans ekskones fælles venner og en del af min kærestes familie (lokalområdet er ikke så stort og både min kæreste og hans ekskone er født der, så der er et vist sammenfald mellem familie og venner).
Jeg følte mig vældig godt taget imod og selv ekskonens rigtig gode veninde, som er i familie med min kæreste, talte jeg rigtig fint med.
Jeg tænker det nok skal gå det hele og det bliver det også nødt til for af forskellige praktiske årsager er vi flyttet sammen noget før beregnet :)

Tak for jeres gode råd og opbakning :)
8
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 28. mar 2016, 19:00

Comfortzone skrev:Tak for det folkens :)

I er over en bred kam enige med min kæreste og jeg trængte nok til lige at se det hele lidt udefra. Jeg tager med næste gang de holder noget og opfører mig pænt, ordentligt og dannet :-D

Din kæreste kan støtte dig og forebygge din usikkerhed ved f.eks. ikke at fortælle dig, at hun har luret i hans beskeder og læst noget om dig og ved at sige stille og roligt fra overfor 10 sms'er om dagen.

Hun kommer til at fylde alt for meget i jeres forhold og hverdag på den her måde, og det er ikke kun hendes skyld.
1
Comfortzone
Kort karma: 9
Likede indlæg: 106

Indlægaf Comfortzone » 28. mar 2016, 19:03

Tanten skrev:
Comfortzone skrev:Tak for det folkens :)

I er over en bred kam enige med min kæreste og jeg trængte nok til lige at se det hele lidt udefra. Jeg tager med næste gang de holder noget og opfører mig pænt, ordentligt og dannet :-D

Din kæreste kan støtte dig og forebygge din usikkerhed ved f.eks. ikke at fortælle dig, at hun har luret i hans beskeder og læst noget om dig og ved at sige stille og roligt fra overfor 10 sms'er om dagen.

Hun kommer til at fylde alt for meget i jeres forhold og hverdag på den her måde, og det er ikke kun hendes skyld.

Han siger fra overfor 10 mails om dagen og hun lurede i vores messengersamtale før vi blev kærester, så han syntes han skyldte at sige det før jeg hørte fra hende. Hun var nemlig helt oppe at ringe over det og ville ringe til mig og skælde ud og hvad ved jeg.
Men ja, ellers har du ret :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"