Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10486

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 25. feb 2016, 08:13

Santopia skrev:
Pityt skrev:Ville lige dele dette spøjse billede med jer :lol:
(Disclaimer: Ja jaaaa...jeg ved godt, at contouring er hot shit og at det selvfølgelig skal blendes, men jeg er så tilpas barnlig, at jeg fniser over at hun har en peeeeenis på næsen :fløjt: :genert: )

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan man kan lægge så meget kage i ansigtet og blende det ud med succes, hvor man får et naturligt resultat :gruble: jeg har prøvet, men det bliver virkelig en gang amager-trunte-på-afveje, når jeg forsøger at gå all in. Hvad er jeres erfaringer?

Jeg bruger en lille smule bronzer under kindbenene. Jeg blev grundigt afskrækket af alt det andet, da jeg så en på den gamle debat, der havde streger i hele hovedet og slet ikke selv kunne se, hvor dumt det så ud.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 91
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 819

Indlægaf Santopia » 25. feb 2016, 16:16

Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet det der beauty angel? De tilbyder det jo som tilkøb i Fitnessworld, men synes godt nok der er delte anmeldelser omkring det. Så er der nogen fra debatten der kan fortælle om det har været pengene værd?

Jeg har kun prøvet det to gange, fordi det var gratis. Jeg synes måske, man kunne se lidt på min ryg at huden var klarere, men det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind. :genert: Men jeg syntes, det var lidt rart at blive "gennemlyst" uden at få dårlig samvittighed. :genert: Jeg kunne nok godt finde på at prøve FW's tilkøb, hvor man har fri beauty angel for 100 kr. ekstra om måneden (hvis det stadig er sådan, ved ikke om de har ændret noget siden årsskiftet). Men jeg ville ikke betale de dér 70 kr. for én behandling.

Det koster nemlig "kun" 100 kr ekstra om måneden, og nu siger min vægt at jeg skal melde mig ind i fitnessworld, og så tænkte jeg at det efter hver træning kunne være rart at få lidt godt lys. Men 100 kr er også en slags penge hvis det ingen effekt har. Og det koster 100 kr at nedgradere ens abonnement. Men jeg har både ar og psoriasis, så hvis det bare kunne hjælpe en smule på det, ville det være awesome.

Synes simpelthen det er så åndssvagt at det skal koste penge at ændre sit abbn, når man rent faktisk gerne vil kaste flere penge efter dem :rulle:

edit: eller gør det egentlig det :gruble: det er jo et tilkøb og ikke en konvertering af medlemskabet.. men kan man så godt bare have det en enkelt måned og så fravælge det igen, og så kun betale 100 kr for hele omgangen :gruble:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 302
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Filipai » 26. feb 2016, 06:42

Santopia skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet det der beauty angel? De tilbyder det jo som tilkøb i Fitnessworld, men synes godt nok der er delte anmeldelser omkring det. Så er der nogen fra debatten der kan fortælle om det har været pengene værd?

Jeg har kun prøvet det to gange, fordi det var gratis. Jeg synes måske, man kunne se lidt på min ryg at huden var klarere, men det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind. :genert: Men jeg syntes, det var lidt rart at blive "gennemlyst" uden at få dårlig samvittighed. :genert: Jeg kunne nok godt finde på at prøve FW's tilkøb, hvor man har fri beauty angel for 100 kr. ekstra om måneden (hvis det stadig er sådan, ved ikke om de har ændret noget siden årsskiftet). Men jeg ville ikke betale de dér 70 kr. for én behandling.

Det koster nemlig "kun" 100 kr ekstra om måneden, og nu siger min vægt at jeg skal melde mig ind i fitnessworld, og så tænkte jeg at det efter hver træning kunne være rart at få lidt godt lys. Men 100 kr er også en slags penge hvis det ingen effekt har. Og det koster 100 kr at nedgradere ens abonnement. Men jeg har både ar og psoriasis, så hvis det bare kunne hjælpe en smule på det, ville det være awesome.

Synes simpelthen det er så åndssvagt at det skal koste penge at ændre sit abbn, når man rent faktisk gerne vil kaste flere penge efter dem :rulle:

edit: eller gør det egentlig det :gruble: det er jo et tilkøb og ikke en konvertering af medlemskabet.. men kan man så godt bare have det en enkelt måned og så fravælge det igen, og så kun betale 100 kr for hele omgangen :gruble:

Så vidt jeg forstod det vis deres hjemmeside, koster det intet at tilkøbe, men 100 kr at fravælge.
1
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 26. feb 2016, 10:13

^^det tror jeg faktisk er rigtigt nok. Så hvis man skal have mere end 3 gange, kan det altså svare sig at lave et tilkøb. Nu er jeg også begyndt at overveje det :genert:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 302
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Filipai » 26. feb 2016, 13:35

Santopia skrev:^^det tror jeg faktisk er rigtigt nok. Så hvis man skal have mere end 3 gange, kan det altså svare sig at lave et tilkøb. Nu er jeg også begyndt at overveje det :genert:

Hvis du gør det, må du gerne melde tilbage, jeg overvejer at tilmelde mig uden beauty angel, og så senere opgradere. Nu skal jeg jo også først lige bevise for mig selv at jeg overhovedet kommer afsted :genert:
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 533
Likede indlæg: 2266
Kontakt:

Indlægaf Vira » 27. feb 2016, 19:07

Elf eyebrow kit, er der nogen af jer der har den og kan se om der står et nummer på? Vil gerne købe en ny men kan ikke huske hvilken farve jeg bruger, og det eneste der står på den gamle er D30
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Vira
Kontakt:

Indlægaf Vira » 27. feb 2016, 19:31

Jailbird skrev:
Frkvira skrev:Elf eyebrow kit, er der nogen af jer der har den og kan se om der står et nummer på? Vil gerne købe en ny men kan ikke huske hvilken farve jeg bruger, og det eneste der står på den gamle er D30

Der står D28 på min gamle som er i farven "ash". En nyere udgave siger "81304 ash 4h01cx" :)

Tak. Så må D30 næsten være mørkere :gruble: ved bare ikke om det så er medium eller dark
0
Brugeravatar
Vira
Kontakt:

Indlægaf Vira » 27. feb 2016, 19:48

Jailbird skrev:
Frkvira skrev:Tak. Så må D30 næsten være mørkere :gruble: ved bare ikke om det så er medium eller dark

Når de hedder light 81301, medium 81302, dark 81303, ash 81304, så må de jo næsten være light (d31), medium (d30), dark (d29), ash (d28), måske? :gruble: Hvis det skal følge rækkefølgen.

Jeps. Har lige kigget på dem og de er forbløffende ens light og medium. Kan overhovedet ikke se forskel
0
No1
Kort karma: 65
Likede indlæg: 569

Indlægaf No1 » 28. feb 2016, 23:57

Er der nogen af jer som har erfaring med graftobians hd glamour concealers? :)
0
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 29. feb 2016, 17:20

Er Pudderdåserne t-zone pelling noget værd?
0
Brugeravatar
Vira
Kontakt:

Indlægaf Vira » 29. feb 2016, 17:25

Whoosh skrev:Er Pudderdåserne t-zone pelling noget værd?

Til prisen synes jeg det faktisk ikke. Den er okay, men jeg synes den er for dyr
0
Brugeravatar
Vira
Kontakt:

Indlægaf Vira » 29. feb 2016, 20:54

CND solar oil hvor er det billigt/billigst at købe? Jeg plejer at købe et par flasker af gangen, og det er så længe siden da jeg har haft et pænt lager af dem, at jeg slet ikke kan huske hvor jeg har købt dem
0
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 1. mar 2016, 10:52

Jeg er slet ikke i loopet omkring snegleslim- nogle der opdatere mig? :)
1
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 34
Likede indlæg: 461

Indlægaf twinkle » 1. mar 2016, 15:50

Santopia skrev:Jeg er slet ikke i loopet omkring snegleslim- nogle der opdatere mig? :)

Den lange version: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23652894

Den korte version: Snail secretion filtrate/snail mucin/snail goo: Alleviates redness, treats pimples, speeds healing, repairs sun damage, evens skin tone

Som er herfra https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/co ... guide_faq/?
1
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 1. mar 2016, 16:43

^^Jeg er faktisk ret glad for den der er udviklet til steampoden. Men jeg tror endnu ikke, jeg har fundet the holy grail of heat protectors.
1

Tilbage til "Skønhed"