Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 7. okt 2015, 15:16

Whoosh skrev:Andre der er slemme til ikke at få brugt det sidste af diverse produkter?
Eller bare får hamstret lager og så glemt det er der? :blush:
Jeg har lige fundet 8 læbepomader, en del bodylotions, ansigtsrens, osv.

Nej :D Jeg hader tanken om, at der skulle stå for flere hundrede kroners lager på badeværelset, så jeg har som regel kun én ekstra ting som back-up. Helt ærligt, hvor ofte sker det egentlig, at man løber rigtigt tør?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 3. dec 2015, 08:56

Måske et mærkeligt spørgsmål, men findes der en creme som "smager grimt", ligesom "Go negl" forhindrer man bider negle? :gruble:
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 20. dec 2015, 17:22

Endnu et spørgsmål, denne gang ang. UVA og UVB stråler. Jeg er helt med på forskellen osv., men jeg synes ikke jeg kan finde svar på, om UVA er svagere om vinteren ligesom UVB er, eller om den er konstant året rundt.
0
Brugeravatar
DollsLiveForever
Kort karma: 11
Likede indlæg: 65

Indlægaf DollsLiveForever » 21. dec 2015, 07:09

Jailbird skrev:Endnu et spørgsmål, denne gang ang. UVA og UVB stråler. Jeg er helt med på forskellen osv., men jeg synes ikke jeg kan finde svar på, om UVA er svagere om vinteren ligesom UVB er, eller om den er konstant året rundt.

Har du kigget på kræftens bekæmpelses og dmis hjemmesider, evt skrive til dmi, de må vide det.
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 8. jan 2016, 14:03

Jeg er nedslået over den her artikel: http://lokalavisen.dk/matas-og-coop-fje ... 09600/1051

Jeg bruger virkelig lidt dullegrej, men desværre er "Garnier skin naturals Micellar Cleansing Water" én af dem. Og jeg har købt til lager :gruble:
Men jeg ved ikke hvor seriøst "kræftfremkaldende" skal tages, man får vel kræft af alt efterhånden.
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 8. jan 2016, 21:17

Jailbird skrev:Jeg er nedslået over den her artikel: http://lokalavisen.dk/matas-og-coop-fje ... 09600/1051

Jeg bruger virkelig lidt dullegrej, men desværre er "Garnier skin naturals Micellar Cleansing Water" én af dem. Og jeg har købt til lager :gruble:
Men jeg ved ikke hvor seriøst "kræftfremkaldende" skal tages, man får vel kræft af alt efterhånden.

Det virker bare ret alvorligt, når de vælger at stoppe med at sælge produkterne.. Jeg ved godt ar mange sværger til den fra Garnier, så håber de får den reformuleret hurtigt :)
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 8. jan 2016, 21:59

twinkle skrev:
Jailbird skrev:Jeg er nedslået over den her artikel: http://lokalavisen.dk/matas-og-coop-fje ... 09600/1051

Det virker bare ret alvorligt, når de vælger at stoppe med at sælge produkterne.. Jeg ved godt ar mange sværger til den fra Garnier, så håber de får den reformuleret hurtigt :)

Jeg tænker bare at de så burde tilbagebetale pengene. Altså det er jo ærgerligt hvis man har 5 styks stående ( :genert: ) og så bare skal smide det ud, fordi de ikke har styr på hvad de putter i deres produkter.
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. jan 2016, 23:31

Er der nogen herinde der har prøvet det gule Batiste?
Altså den til blond hår?
Jeg kigger på den hver gang, men lader den stå fordi jeg tænker, at det ender i noget med tisgul hovedbund. :genert:
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 11. jan 2016, 06:34

Whoosh skrev:Er der nogen herinde der har prøvet det gule Batiste?
Altså den til blond hår?
Jeg kigger på den hver gang, men lader den stå fordi jeg tænker, at det ender i noget med tisgul hovedbund. :genert:

Jeg har lige brugt den her til morgen, og der er ingen tisgul hovedbund :) . Men det kommer an på, hvor blond du er. Jeg er vel sådan ca det man vil kalde honningblond, og for mig fungerer den fint.
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Kort karma: 4
Likede indlæg: 38

Indlægaf Dublin-mudslide » 12. jan 2016, 18:09

:nerve: Ej for dælen. Jeg har netop åbnet en ny flaske. Men tror altså jeg lige bruger den færdigt..
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 12. jan 2016, 18:17

Dublin-mudslide skrev: :nerve: Ej for dælen. Jeg har netop åbnet en ny flaske. Men tror altså jeg lige bruger den færdigt..

Jeg bruger mine 5 flasker færdige :fløjt: Jeg skal jo dø af et eller andet ...
0
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 12. jan 2016, 18:32

Er der nogen der har prøvet og kan anbefale Mavela Double-Lash?
0
:pompom:
Brugeravatar
Sunbeam
Kort karma: 7
Likede indlæg: 43

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 22:42

In_your_eyes skrev:Er der nogen der har prøvet og kan anbefale Mavela Double-Lash?

Jeg har ikke prøvet den, men jeg har til gengæld prøvet kokosolie, som jeg virkelig synes gør en kæmpe forskel på mine vipper (og bryn). Det er i hvert fald et billigt alternativ (en lille bøtte øko kokosolie koster en 20'er i Føtex). OG så kan olien jo altså bruges til alt muligt andet, det skulle nærmest være et mirakelmiddel (jeg smører det bl.a. på huden, når jeg har brug for ekstra fugt og kommer det i min smoothie om morgnen) :D
1
Brugeravatar
shubassdk
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Indlægaf shubassdk » 13. jan 2016, 07:47

In_your_eyes skrev:Er der nogen der har prøvet og kan anbefale Mavela Double-Lash?

Jeg har faktisk lige bestilt den på FeelUnique, men har ikke modtaget den endnu. Jeg tænker jeg tager nogle før og efter billeder. Det skulle virke på et par uger.
1
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 13. jan 2016, 18:52

shubassdk skrev:

Jeg har faktisk lige bestilt den på FeelUnique, men har ikke modtaget den endnu. Jeg tænker jeg tager nogle før og efter billeder. Det skulle virke på et par uger.

Hvad gav du for den der?
0
:pompom:

Tilbage til "Skønhed"