Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Aima » 17. mar 2016, 20:09

Viskelæder skrev:
Aima skrev:Er der nogle der har et tip, teknik eller et produkt de vil anbefale til mørke rander under øjnene? Jeg har prøvet med lidt almindelig consealer, men det gør ikke tricket, og jeg kan forstå rundtomkring at det i det hele taget er lidt en videnskab med det der. Er det bedre med en grøn eller gul consealer, måske? Eller findes der et eller andet produkt?

Jeg er i øvrigt meget lys.

Rød/orange concealer/pudder/læbestift under øjnene. Randerne er mørke/sorte/blålige, og der er orange komplementærfarve. Så først rødlig/orange farve under øjnene, og derefter almindelig concealer.

Ah, det var nøjagtig sådan noget, jeg håbede, nogen vidste. Jeg prøver ad. Tak!
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 20:10

Aima skrev:
Viskelæder skrev:
Aima skrev:Er der nogle der har et tip, teknik eller et produkt de vil anbefale til mørke rander under øjnene? Jeg har prøvet med lidt almindelig consealer, men det gør ikke tricket, og jeg kan forstå rundtomkring at det i det hele taget er lidt en videnskab med det der. Er det bedre med en grøn eller gul consealer, måske? Eller findes der et eller andet produkt?

Rød/orange concealer/pudder/læbestift under øjnene. Randerne er mørke/sorte/blålige, og der er orange komplementærfarve. Så først rødlig/orange farve under øjnene, og derefter almindelig concealer.

Det var så lidt! Evt. kan du youtube en contour-video, hvor de benytter sig af tricket :)
0
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 458

Indlægaf Santopia » 18. mar 2016, 10:30

Aima skrev:
Viskelæder skrev:

Jeg er ret glad for youngbloods corrector-duo. Der er en orange corrector og en highligter med. Jeg synes tit det bliver for meget, hvis jeg bruger concealer over, og bruger for det meste bare foundation.
0
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 458

Indlægaf Santopia » 19. mar 2016, 13:12

Jeg har tænkt på noget! Sådan noget krejler-halløj..

Jeg går nemlig og overvejer at købe en ny parfume (chanel mademoiselle eau de toilette) men det er jo en ret dyr affære, og hvis det skal give økonomisk mening, skal man jo købe en stor. Men så slog det mig, at man jo kunne købe refill parfume-holdere på 5-8 ml. Jeg bruger selv omkring 20ml før jeg begynder at gå videre til en ny parfume, og så skal jeg også være virkelig vild med den...
Derfor tænkte jeg på, om der evt er nogle, der kunne være interesseret i at lave en form for "parfume-klub", hvor man kunne have noget snik-snak kørende omkring hvilke parfumer, man havde udset sig, og så kunne andre byde ind med, at hvis man køber det, så vil de gerne købe en taskeflaske til en billig pris?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 15:36

Jeg er aldrig blevet taget i tolden før, men på en uge er tre af de ting jeg har bestilt blevet taget.

Oplever I det samme eller er det mon bare mig der er uheldig?

Den ene ting jeg havde bestilt var fra England, men var altså blevet udtaget til en stikprøve alligevel.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 11
Likede indlæg: 121

Indlægaf Junika » 19. mar 2016, 16:47

Juki skrev:Jeg er aldrig blevet taget i tolden før, men på en uge er tre af de ting jeg har bestilt blevet taget.

Den ene ting jeg havde bestilt var fra England, men var altså blevet udtaget til en stikprøve alligevel.

Jeg bliver altid taget i tolden, sådan har det været altid. Tror jeg har oplevet 1 pakke fra Feelunique (inden de skiftede placering) som ikke blev taget. Så tror du har været vant til at være heldig :D
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 17:03

Junika skrev:
Juki skrev:Jeg er aldrig blevet taget i tolden før, men på en uge er tre af de ting jeg har bestilt blevet taget.

Jeg bliver altid taget i tolden, sådan har det været altid. Tror jeg har oplevet 1 pakke fra Feelunique (inden de skiftede placering) som ikke blev taget. Så tror du har været vant til at være heldig :D

Måske :D
0
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 17:06

Noget andet mærkeligt er at jeg har bestilt noget fra BeautyBay, der har været 3-4 uger undervejs. Jeg synes de plejer at sende fra England, men den her pakke var fra Ungarn :gruble:
0
Billede
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 322

Indlægaf twinkle » 19. mar 2016, 19:04

Juki skrev:Noget andet mærkeligt er at jeg har bestilt noget fra BeautyBay, der har været 3-4 uger undervejs. Jeg synes de plejer at sende fra England, men den her pakke var fra Ungarn :gruble:

Samme her.. Undrede mig også en del over det og overvejede at prøve at undersøge det nærmere, men så kom jeg fra det..
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 19:05

Fio skrev:
Juki skrev:Noget andet mærkeligt er at jeg har bestilt noget fra BeautyBay, der har været 3-4 uger undervejs. Jeg synes de plejer at sende fra England, men den her pakke var fra Ungarn :gruble:

Min seneste pakke derfra, var også 3 uger undervejs og var afsendt fra Ungarn. En Talika Lipocils, jeg var lidt urolig over, om var ægte... :mellow:

Det forstår jeg godt, jeg havde samme tanke.

Jeg valgte at få en "gift box" med, måske det skyldes den? Hvis du også fik sådan en.
0
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 19:06

twinkle skrev:

Samme her.. Undrede mig også en del over det og overvejede at prøve at undersøge det nærmere, men så kom jeg fra det..

Jeg overvejede også at skrive til kundeservice, specielt fordi de skriver at leveringstiden er ca. 5-7 dage, så det er da noget utilfredsstillende det skal tage 2-3 gange så lang tid.
0
Billede
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 322

Indlægaf twinkle » 19. mar 2016, 19:28

Juki skrev:
twinkle skrev:

Jeg overvejede også at skrive til kundeservice, specielt fordi de skriver at leveringstiden er ca. 5-7 dage, så det er da noget utilfredsstillende det skal tage 2-3 gange så lang tid.

Enig. Jeg gik i lang tid og undrede mig over, hvor fanden min pakke blev af.. Synes det er vildt underligt, at feelunique og lookfantastic kan levere hurtigere set ud fra, at de tre firmaer alle er baseret i uk
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 22:24

:D

2
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 14:08

Fio skrev:
Juki skrev:
Fio skrev:

Min seneste pakke derfra, var også 3 uger undervejs og var afsendt fra Ungarn. En Talika Lipocils, jeg var lidt urolig over, om var ægte... :mellow:

Det forstår jeg godt, jeg havde samme tanke.

Jeg valgte at få en "gift box" med, måske det skyldes den? Hvis du også fik sådan en.

Nej, det var selve produktet, jeg var i tvivl omkring ægtheden af (hele mærkatet ryger til siden, når man åbner den), men jeg har ingen tidligere erfaringer med Talika, så jeg gjorde ikke noget historie ud af det, har bare ikke brugt produktet.

Det forstod jeg godt :D Jeg tænkte på selve den gift box måske var årsagen, men det kan jeg forstå det ikke er når du ikke har fået sådan en :)
0
Billede
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1103

Indlægaf FrøkenM » 20. mar 2016, 15:20

Juki skrev:
twinkle skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:Hvad skal i bruge jeres restskat på, af skønheds relaterede ting?

Jeg overvejer det her sæt børster, men spørgsmålet er bare om jeg ikke snart har nok.. :genert:

Billede

Uuuuuuh, preeeeettyyyy.... Hvad er det for et mærke?

Ja, ik? :lun: De fås også i et par andre farvekombinationer :fløjt:

Mærket hedder Royal and Langnickle og de fås bl.a. her http://www.hookedupshop.co.uk/mint-and-pink Kender dog ikke den side, så ved ikke helt om jeg tør bestille derfra.

Har du bestilt disse skønheder? :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Skønhed"