Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 15:49

FrøkenM skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:Hvad skal i bruge jeres restskat på, af skønheds relaterede ting?

Jeg overvejer det her sæt børster, men spørgsmålet er bare om jeg ikke snart har nok.. :genert:

Billede

Uuuuuuh, preeeeettyyyy.... Hvad er det for et mærke?

Ja, ik? :lun: De fås også i et par andre farvekombinationer :fløjt:

Mærket hedder Royal and Langnickle og de fås bl.a. her http://www.hookedupshop.co.uk/mint-and-pink Kender dog ikke den side, så ved ikke helt om jeg tør bestille derfra.

Har du bestilt disse skønheder? :love:

Nej, men måske gør jeg det når der kommer penge igen :genert:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 20. mar 2016, 15:58

Juki skrev:
FrøkenM skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:
Juki skrev:

Jeg overvejer det her sæt børster, men spørgsmålet er bare om jeg ikke snart har nok.. :genert:

Billede

Mærket hedder Royal and Langnickle og de fås bl.a. her http://www.hookedupshop.co.uk/mint-and-pink Kender dog ikke den side, så ved ikke helt om jeg tør bestille derfra.

Kender jeg alt for godt :blush:

De er så fine og vil stå så fint til mine nye darlings fra Zoeva :love:

Fandt dem i øvrigt også på Amazon UK hvis det har interesse. De er vist lidt dyrere men umiddelbart ingen porto :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 17:39

FrøkenM skrev:
Juki skrev:
FrøkenM skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:
Juki skrev:

Billede

Fandt dem i øvrigt også på Amazon UK hvis det har interesse. De er vist lidt dyrere men umiddelbart ingen porto :)

Jeg har også set dem på Amazon :)

Hvis du evt. køber dem før mig, så vær opmærksom på at de også/kun fås i travel size ;)
0
Billede
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1385

Indlægaf Filipai » 20. mar 2016, 17:43

Hvor kan man købe Lorac fra EU? :)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 20. mar 2016, 18:45

Juki skrev:
FrøkenM skrev:
Juki skrev:
FrøkenM skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:
Juki skrev:

Billede

Jeg har også set dem på Amazon :)

Hvis du evt. køber dem før mig, så vær opmærksom på at de også/kun fås i travel size ;)

Det skal jeg nok :) tror jeg så de pink i fuld størrelse. Men jeg overvejer endnu.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 18:55

Filipai skrev:Hvor kan man købe Lorac fra EU? :)

Rosesbeautystore.com
1
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 22:23

Liseletpåtå skrev:Var der ikke noget med at ELf's danske hjemmeside var lukket ned? Eller var det et andet mærke?
Hvis det var ELf, så er der kommet en ny http://www.elfcosmetics.dk/produkt-kategori/bestsellers/ :-D

De sendte en overgang fra USA, så vidt jeg husker. I hvert fald udenfor EU, men det ville da være lækkert hvis de sendte fra EU igen!
0
Billede
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4506

Indlægaf Akehurst2 » 21. mar 2016, 12:18

Hvad sker der for, at jeg har glædet mig i evigheder til at skulle til London, hvor jeg ville købe en Charlotte Tilbury-foundation, og så er den pludselig out of stock?

kan jo købe den online, men ville gerne prøve den først og fragten på hendes side er latterligt dyr.

Iiiiih! *sur Akehurst, der stamper forkælet i gulvet*
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 21. mar 2016, 12:28

Filipai skrev:
Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Okay. Ja, så er det jo selvfølgelig ikke nemt at afgøre. Det er jo mest det at man kunne tabe lidt centimeter der er tillokkende :P
Men ja, der er netop et tilbud nu med 10 behandler for 1400 kr. Så overvejer

Ih, det lyder som et godt tilbud - hvor er det?

Altså, jeg overvejer det sådan set selv igen. Har nu tabt mig næsten al det, jeg skal, og trænet og det hele, men hele mit maveområde er virkelig genstridigt, så jeg er egentlig ret fristet til at prøve, om det måske kunne hjælpe på det område. Også når de nu påstår, at det kan hjælpe med at stramme huden op.

Det er igennem http://www.kongkupon.dk , og behandlingen er på Østerbro :)

Tak for tippet - eller hvad man nu siger. Du fik i hvert fald også lokket mig :-D

Håber, det vil give bare lidt. Er lidt i stand still på mit vægttab og trænger til noget opmuntring. Første behandling er i morgen.
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 21. mar 2016, 12:29

Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:
Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Okay. Ja, så er det jo selvfølgelig ikke nemt at afgøre. Det er jo mest det at man kunne tabe lidt centimeter der er tillokkende :P
Men ja, der er netop et tilbud nu med 10 behandler for 1400 kr. Så overvejer

Ih, det lyder som et godt tilbud - hvor er det?

Altså, jeg overvejer det sådan set selv igen. Har nu tabt mig næsten al det, jeg skal, og trænet og det hele, men hele mit maveområde er virkelig genstridigt, så jeg er egentlig ret fristet til at prøve, om det måske kunne hjælpe på det område. Også når de nu påstår, at det kan hjælpe med at stramme huden op.

Det er igennem http://www.kongkupon.dk , og behandlingen er på Østerbro :)

Tak for tippet - eller hvad man nu siger. Du fik i hvert fald også lokket mig :-D

Håber, det vil give bare lidt. Er lidt i stand still på mit vægttab og trænger til noget opmuntring. Første behandling er i morgen.

Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 21. mar 2016, 12:32

Filipai skrev:Tak for tippet - eller hvad man nu siger. Du fik i hvert fald også lokket mig :-D

Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?

Ja, købte det med Lipo+TEI. Skal nok skrive, om jeg synes, det gør en forskel :)
1
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 21. mar 2016, 13:54

Hvad sker der for at købe en nyx mat læbehalløj, og så er den skrigpink. Det var ikke liiiiiige det indtryk, man fik af farven på den. Note to self - test altid lige farven før du køber.
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2016, 10:25

Filipai skrev:Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?

Nå, var dernede første gang i går.

Først må jeg tilstå, at jeg tydeligvis er fuld af løgn. Eller rettere havde husket forkert :genert: Jeg har nemlig ikke prøvet TEI II før, men åbenbart noget der hedder T-2.

T-2 er dette
Billede

Og det er så ganske rigtigt helt vildt rart.

TEI-II er så det her
Billede

Det er ikke rart :tie:

Første del med Lipo Laser er fint nok, hverken rart eller det modsatte, man ligger bare med nogle plastikklodser placeret rundt omkring, der efterhånden varmes op, men ikke voldsomt.

Så kommer TEI-II, hvor der placeres nogle "måtter" med noget gel på og så sættes der strøm til. Det kan mærkes og føles ikke særlig rart. Ikke at det gør ondt, men man spjætter og ryster (og tænker, at det må da virke, når det nu føles sådan).

Jeg fik behandling på hele maveregionen, som er meget flabset, og på det øverste af lårene, der egentlig er nogenlunde faste og pæne, men hvor jeg har sådan en ridebukse-bule. Og jeg synes faktisk, at jeg kan se forskel på mine lår. Som om, de lige er jævnet lidt ud, der hvor bulen ellers er. Maven kan jeg ikke se noget på - og vægten er bortset fra et par hundrede gram også den samme som i går.

Men jeg tror på, det kan hjælpe.
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 23. mar 2016, 10:42

Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?

Hvornår skal du derned igen? Når jeg kigger på anmeldelserne af lipo-laseren så skulle resultaterne også først komme efter et par dage.

Lyder ikke godt med at det gør ondt, jeg er en piveskid :genert:
0
Akehurst2

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2016, 10:47

Filipai skrev:
Akehurst2 skrev:

Hvornår skal du derned igen? Når jeg kigger på anmeldelserne af lipo-laseren så skulle resultaterne også først komme efter et par dage.

Lyder ikke godt med at det gør ondt, jeg er en piveskid :genert:

Jeg skal først derned næste torsdag (dumme helligdage :-D)

Det gør ikke ondt. Det er bare ubehageligt (jeg er i øvrigt også en pivskid med smerter så det vil noget). Men hvis det virker, så skal jeg ikke brokke mig et sekund.

Man bliver jo målt første og sidste gang, så det er først der, man ved noget konkret.
0

Tilbage til "Skønhed"