Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1900

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Vira » 11. apr 2016, 20:35

Den der fab solcreme fra Vichy med faktor 50 (eller er det30?) fra apoteket, hvad er det den hedder?
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 12. apr 2016, 12:14

Fio skrev:
Frkvira skrev:Den der fab solcreme fra Vichy med faktor 50 (eller er det30?) fra apoteket, hvad er det den hedder?

Capital soleil ?

Ja tror faktisk det er den :gogo:
0
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 0
Likede indlæg: 41

Indlægaf Trillian » 12. apr 2016, 14:28

Yay - Clinique udfaser mikroplastik fra min yndlingscreme Superdefense i løbet af 2016 :)
(Har jeg fået at vide fra deres produktansvarlige via email)
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2362

Indlægaf Juki » 14. apr 2016, 17:25

Er der nogen af jer der har erfaring med at fjerne/mindske keratosis pilaris?

Jeg er ved at blive sindssyg over mine overarme især!! :( Rådene er mange, nogle råder til noget som andre fraråder, så synes det er en jungle. Jeg synes dog at kunne forstå at noget BHA evt. kan hjælpe?
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 14. apr 2016, 18:27

Juki skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med at fjerne/mindske keratosis pilaris?

Jeg er ved at blive sindssyg over mine overarme især!! :( Rådene er mange, nogle råder til noget som andre fraråder, så synes det er en jungle. Jeg synes dog at kunne forstå at noget BHA evt. kan hjælpe?

Carbamid creme, HTH creme og Lush king of skin er dem jeg har bedste erfaringer med, det dæmper knopperne, men tager desværre ikke rødmen på mig. Eneste ulempe er at jeg helst skal smøre mig 2 gange om dagen, og bruge king of skin hver dag for at det rigtigt rykker
1
Oxan
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Indlægaf Oxan » 15. apr 2016, 05:03

^ Jeg bruger samme produkter som Filipai - og det har mindsket problemet meget her (men ikke fjernet 100%)
1
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 15. apr 2016, 09:13

Jeg har aldrig haft held med cremerne, men jeg synes også det er virkelig svært at være konsekvent med det og få det gjort både morgen og aften :( Jeg har efterhånden valgt bare at leve med og sige fuck it sådan ser jeg ud. Men nøj det ville være rart med glatte arme uden rødmen!
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 48
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 406

Indlægaf Santopia » 17. apr 2016, 12:22

Filipai skrev:
Juki skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med at fjerne/mindske keratosis pilaris?

Carbamid creme, HTH creme og Lush king of skin er dem jeg har bedste erfaringer med, det dæmper knopperne, men tager desværre ikke rødmen på mig. Eneste ulempe er at jeg helst skal smøre mig 2 gange om dagen, og bruge king of skin hver dag for at det rigtigt rykker

.. vil lige nævne at man kan købe HTH billigt i Normalbutikkerne. Så også HTH i større bodylotion i Netto ved enden af blågårdsgade, hvis du bor i kbh :)
1
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 17. apr 2016, 15:19

Jeg har lige prøvet dermaroller for første gang og vil bare sige "ThankfuckingGodatjegikkeskaludblandtandremenneskerførimorgen" :shock:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 17. apr 2016, 16:20

Pityt skrev:Jeg har lige prøvet dermaroller for første gang og vil bare sige "ThankfuckingGodatjegikkeskaludblandtandremenneskerførimorgen" :shock:

Jeg synes, det er nogle spændende projekter, du kaster dig ud i :D
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 17. apr 2016, 16:28

girl_beat skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige prøvet dermaroller for første gang og vil bare sige "ThankfuckingGodatjegikkeskaludblandtandremenneskerførimorgen" :shock:

Ha ha :lol: I virkeligheden ville jeg hellere bare shootes up med botox og filler i hele fjæset, men det har jeg ikke penge til...så jeg må yde en indsats selv og gennembore min hud med småbitte nåle i håb om at udskyde sydligtgående ansigt et stykke tid endnu :genert:
0
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 17. apr 2016, 16:49

Hvad er det egentligt meningen at dermaroller skal kunne gøre? Har aldrig rigtig helt fattet pointen, og kan aldrig få mig selv til at klikke ind på nogle af reklamerne fordi jeg synes det ser så drabeligt ud :lol:
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 17. apr 2016, 17:09

Pityt skrev:
girl_beat skrev:

Ha ha :lol: I virkeligheden ville jeg hellere bare shootes up med botox og filler i hele fjæset, men det har jeg ikke penge til...så jeg må yde en indsats selv og gennembore min hud med småbitte nåle i håb om at udskyde sydligtgående ansigt et stykke tid endnu :genert:

Nu har jeg aldrig set et billede af dig, men øhh, hvor gammel er du egentlig? :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 17. apr 2016, 17:51

Frkvira skrev:Hvad er det egentligt meningen at dermaroller skal kunne gøre? Har aldrig rigtig helt fattet pointen, og kan aldrig få mig selv til at klikke ind på nogle af reklamerne fordi jeg synes det ser så drabeligt ud :lol:

Et eller andet (sikkert pseudovidenskabeligt) med collagen-gendannelse...og så skulle plejeprodukterne, som man bruger efterfølgende, virke meget bedre. Tror jeg :fløjt:
Grunden til at jeg overhovedet vælger at prøve, er at en af mine veninder har haft sindssygt gode resultater med det på ret kort tid...og her snakker vi altså meget synlige forbedringer i fasthed.
2
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 17. apr 2016, 17:52

girl_beat skrev:
Pityt skrev:
girl_beat skrev:

Nu har jeg aldrig set et billede af dig, men øhh, hvor gammel er du egentlig? :genert:

46....og stræber benhårdt efter at ligne en på 43 :lol:
2

Tilbage til "Skønhed"