Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Vira » 17. apr 2016, 17:57

Pityt skrev:
Frkvira skrev:Hvad er det egentligt meningen at dermaroller skal kunne gøre? Har aldrig rigtig helt fattet pointen, og kan aldrig få mig selv til at klikke ind på nogle af reklamerne fordi jeg synes det ser så drabeligt ud :lol:

Et eller andet (sikkert pseudovidenskabeligt) med collagen-gendannelse...og så skulle plejeprodukterne, som man bruger efterfølgende, virke meget bedre. Tror jeg :fløjt:
Grunden til at jeg overhovedet vælger at prøve, er at en af mine veninder har haft sindssygt gode resultater med det på ret kort tid...og her snakker vi altså meget synlige forbedringer i fasthed.

Gør det ikke naller? Jeg synes virkelig det ser så avs ud :(
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 17. apr 2016, 18:00

Frkvira skrev:
Pityt skrev:
Frkvira skrev:Hvad er det egentligt meningen at dermaroller skal kunne gøre? Har aldrig rigtig helt fattet pointen, og kan aldrig få mig selv til at klikke ind på nogle af reklamerne fordi jeg synes det ser så drabeligt ud :lol:

Et eller andet (sikkert pseudovidenskabeligt) med collagen-gendannelse...og så skulle plejeprodukterne, som man bruger efterfølgende, virke meget bedre. Tror jeg :fløjt:
Grunden til at jeg overhovedet vælger at prøve, er at en af mine veninder har haft sindssygt gode resultater med det på ret kort tid...og her snakker vi altså meget synlige forbedringer i fasthed.

Gør det ikke naller? Jeg synes virkelig det ser så avs ud :(

Nej, egentlig ikke. Det kan da mærkes, men ikke noget der ikke er til at holde ud. Jeg har så også valgt en med relativt korte nåle,- tænkte, at det var smartest når man ikke havde prøvet det før (og i øvrigt ikke orker hvis det skal være med blod og alt muligt :gisp: )
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 11
Likede indlæg: 122

Indlægaf Junika » 17. apr 2016, 19:34

Pityt skrev:

Ej.. jeg har hele tiden været lidt modstander af det, for tænker det må gøre skade på huden. Men når du nu har bevis for resultater.. Har du købt en original..? :fløjt:
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 17. apr 2016, 20:04

Junika skrev:
Pityt skrev:

Ej.. jeg har hele tiden været lidt modstander af det, for tænker det må gøre skade på huden. Men når du nu har bevis for resultater.. Har du købt en original..? :fløjt:

Nej...det var jeg sgu for nærig til :lol: Har købt en "mellemklassemodel" til tohundredenoget,- den har 540 nåle (som de helst skal have...vistnok) og virker okay.
Skal nok melde tilbage om jeg også kan få synlige resultater...eller om min veninde bare har været heldig.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 14:11

:genert:

Billede
7
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 419

Indlægaf Chachacha » 20. apr 2016, 19:01

Hvad ville I især købe i USA? Jeg skal have en stak Paula's Choice men ved ikke helt med makeup... :)
1
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 20. apr 2016, 19:22

Chachacha skrev:Hvad ville I især købe i USA? Jeg skal have en stak Paula's Choice men ved ikke helt med makeup... :)

Neglelakker , essie og opi er der en del af spare på. Clinique er der også en del af spare på, nu ved jeg ikke hvor du skal hen, men i NYC er der mulighed for at få en rabatkode til det i century21
1
Brugeravatar
Junika

Indlægaf Junika » 20. apr 2016, 19:55

Chachacha skrev:Hvad ville I især købe i USA? Jeg skal have en stak Paula's Choice men ved ikke helt med makeup... :)

Kat von D, Hourglass, Milani, Wet'n'wild - ISÆR deres nye hvide/lyserøde penselserie!, Too Faced, Makeup forever (fordi man kan få rabat på deres øjenskygger derovre) og så nok noget fra Tarte :D
1
~~Makeup Junkie~~
Brugeravatar
Junika

Indlægaf Junika » 20. apr 2016, 19:56

Er der nogen københavnere der har været i Sephora for nylig? Har de fået Benefits Cheekathon palette?
0
~~Makeup Junkie~~
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 419

Indlægaf Chachacha » 20. apr 2016, 20:16

TAK for jeres gore tips allerede :gogo: Jeg skal netop til New York :)
0
Namaste, bitches :kaffe:
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 20. apr 2016, 20:30

Er der nogle der har erfaringer med bleeching creams? Jeg har vildt mørke armhuler og det irriterer mig helt vildt. Jeg har aldrig kunnet gå rundt med ærmeløse bluser pga. dem og efter en hård pillekur er min hud blevet helt ødelagt - og det er de blevet mørkere af. Sådan, ret meget mørkere. :(
Wham to do?
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 20. apr 2016, 21:03

En anden ting, jeg må døje med efter at have fået smadret hele mit system er eksem i hovedbunden. :( Det klør, svider, væsker, flager - og jeg mister hår! Nizoral hjælper ikke, heller ikke 2%. Er der andre der har erfaringer med noget andet?
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 21. apr 2016, 08:51

Liseletpåtå skrev:
Lismaens skrev:En anden ting, jeg må døje med efter at have fået smadret hele mit system er eksem i hovedbunden. :( Det klør, svider, væsker, flager - og jeg mister hår! Nizoral hjælper ikke, heller ikke 2%. Er der andre der har erfaringer med noget andet?

Til lægen med dig, skælshampoo er jo ikke til eksem :)

Jeg har været ved lægen med det et par gange. Der fik jeg Nizoral på recept, 2% fås ikke i håndkøb. Men den hjælper ikke en fløjtende fis, uanset hvor længe jeg lader det virke.
0
Lismaens

Indlægaf Lismaens » 21. apr 2016, 09:20

Liseletpåtå skrev:
Lismaens skrev:
Liseletpåtå skrev:
Lismaens skrev:En anden ting, jeg må døje med efter at have fået smadret hele mit system er eksem i hovedbunden. :( Det klør, svider, væsker, flager - og jeg mister hår! Nizoral hjælper ikke, heller ikke 2%. Er der andre der har erfaringer med noget andet?

Jeg har været ved lægen med det et par gange. Der fik jeg Nizoral på recept, 2% fås ikke i håndkøb. Men den hjælper ikke en fløjtende fis, uanset hvor længe jeg lader det virke.

Er du undersøgt for psoriasis?

Nej, dog ikke. :gruble:
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 21. apr 2016, 23:11

Lismaens skrev:
Liseletpåtå skrev:

Har du været til hudlæge ? Hvis ikke, ville jeg bede om en henvisning
0

Tilbage til "Skønhed"