Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1781

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 29. maj 2016, 11:34

Jailbird skrev:Jeg vil gerne spørge om noget ang. Beauty Pacific Super Booster 3. Bliver man soloverfølsom når man bruger den, ligesom med f.eks. BHA? Og et måske endnu dummere spørgsmål - må den bruges i nærheden/rundt om øjnene?
OG fungerer den som fugtighedscreme, eller skal man putte det på bagefter? :D

Jeg bruger den kun om natten 2-3 gange om ugen og oplever ikke yderligere brug for fugtighedscreme. Til gengæld er jeg blevet OBS på at huske solfaktor i højere grad, når jeg samtidig bruger Boosteren :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 1. jun 2016, 11:30

Jailbird skrev:Jeg vil gerne spørge om noget ang. Beauty Pacific Super Booster 3. Bliver man soloverfølsom når man bruger den, ligesom med f.eks. BHA? Og et måske endnu dummere spørgsmål - må den bruges i nærheden/rundt om øjnene?
OG fungerer den som fugtighedscreme, eller skal man putte det på bagefter? :D

Jeg bliver ikke soloverfølsom ved brug af boosteren, og jeg bruger den dagligt som dagcreme. Ikke rundt om øjnene dog. Til det område bruger jeg Puffy Eye Gel og A-vitamin rynkecremen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1781

Indlægaf girl_beat » 1. jun 2016, 11:40

Fru Sunshine skrev:Jeg bliver ikke soloverfølsom ved brug af boosteren, og jeg bruger den dagligt som dagcreme. Ikke rundt om øjnene dog. Til det område bruger jeg Puffy Eye Gel og A-vitamin rynkecremen.

Må jeg lige spørge om noget... Ca. hvor meget creme bruger du ad gangen? :) Jeg tror nemlig, at jeg overdoserer lidt. I og med at jeg kun bruger den som natcreme, fyrer jeg et ordentlig lag i fjæset og venter på at det trænger ind, inden jeg går i seng. Men jeg er i tvivl om, om det overhovedet hjælper (mere) at putte mere creme på? :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 1. jun 2016, 11:42

girl_beat skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg bliver ikke soloverfølsom ved brug af boosteren, og jeg bruger den dagligt som dagcreme. Ikke rundt om øjnene dog. Til det område bruger jeg Puffy Eye Gel og A-vitamin rynkecremen.

Må jeg lige spørge om noget... Ca. hvor meget creme bruger du ad gangen? :) Jeg tror nemlig, at jeg overdoserer lidt. I og med at jeg kun bruger den som natcreme, fyrer jeg et ordentlig lag i fjæset og venter på at det trænger ind, inden jeg går i seng. Men jeg er i tvivl om, om det overhovedet hjælper (mere) at putte mere creme på? :gruble:

Jeg bruger et meget tyndt lag. Det er rigeligt. Også hvis man bruger den som natcreme.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
orchid89
Kort karma: 4
Likede indlæg: 43

Indlægaf orchid89 » 3. jun 2016, 18:19

Lismaens skrev:Er der andre end mig der bruger epilator? Hvordan kan man desinficere sådan en? Jeg fjerner de hår der sidder i, med den medfølgende børste efter hvert brug og kører den lige en omgang over noget rent stof, men jeg kunne godt tænke mig at rense den på anden måde også. Jeg er nemlig begyndt at få lidt uren hud efter epilering og mistænker den for at være fyldt med baktusser.

Jeg bruger lidt isopropylalkohol :)
0
orchid89
Kort karma: 4
Likede indlæg: 43

Indlægaf orchid89 » 3. jun 2016, 18:44

Lismaens skrev:
orchid89 skrev:
Lismaens skrev:Er der andre end mig der bruger epilator? Hvordan kan man desinficere sådan en? Jeg fjerner de hår der sidder i, med den medfølgende børste efter hvert brug og kører den lige en omgang over noget rent stof, men jeg kunne godt tænke mig at rense den på anden måde også. Jeg er nemlig begyndt at få lidt uren hud efter epilering og mistænker den for at være fyldt med baktusser.

Jeg bruger lidt isopropylalkohol :)

Men hvordan gør du? :genert:

Jeg har det i en sprayflaske, og så sprøjter jeg bare lidt på fra en stor afstand. Det fungerer fint. Men hvis du ikke vil sprøjte direkte på den, kan du sprøjte lidt på børsten :)
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2212

Indlægaf Æble » 3. jun 2016, 19:48

Min tørre, flagende, til tider væskende hovedbund er blevet rigtig god efter jeg bruger Læsø saltshampoo.

Jeg bruger kun balsam, olie og styling i længderne, aldrig i nærheden af hovedbunden.
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2212

Indlægaf Æble » 4. jun 2016, 05:48

Det er den her jeg bruger. Jeg startede med saltshampoo efter jeg var på Island og købte en shampoo fra den blå lagune. Den var fantastisk, men dyr, da den koster omkring 30 euro plus 9 euro i fragt så det synes jeg er for dyrt. Læsø shampoen er en fin erstatning.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 324
Likede indlæg: 5418

Indlægaf Juki » 5. jun 2016, 15:08

Hvordan er det nu med de der Gillette Venus barberblade, findes der ikke et billigere alternativ eller en kopi? Og/eller var det en "sliber" der var populær på et tidspunkt? Hvad hedder den "sliber" i så fald og hvor fås den?

Det skal ikke være engangsskrabere.
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 22
Likede indlæg: 246

Indlægaf Junika » 5. jun 2016, 15:59

Juki skrev:Hvordan er det nu med de der Gillette Venus barberblade, findes der ikke et billigere alternativ eller en kopi? Og/eller var det en "sliber" der var populær på et tidspunkt? Hvad hedder den "sliber" i så fald og hvor fås den?

Jeg har den der sliber, men synes ikke den fungerer.. jeg har købt en stak barberblade på ebay der kan sættes på venus skrabere. Men har endnu ikke fået dem afprøvet.
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2935
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. jun 2016, 16:04

Juki skrev:Hvordan er det nu med de der Gillette Venus barberblade, findes der ikke et billigere alternativ eller en kopi? Og/eller var det en "sliber" der var populær på et tidspunkt? Hvad hedder den "sliber" i så fald og hvor fås den?

Den hedder razorpit. Jeg har en men synes ikke den er særlig god
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 5. jun 2016, 16:04

Junika skrev:

Jeg har den der sliber, men synes ikke den fungerer.. jeg har købt en stak barberblade på ebay der kan sættes på venus skrabere. Men har endnu ikke fået dem afprøvet.

Ok. Hvor ligger de prismæssigt? Og har du evt. et link?
0

Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 5. jun 2016, 16:08

Lismaens skrev:Jeg er heller ikke imponeret over sliberen. Vil man have en billig skraber er Aldis langt bedre end Gilette synes jeg. Dem har jeg brugt i et par år. Hedder Man.

Har du evt. et billede af den?
0

Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 5. jun 2016, 16:19

Tak for jeres hurtige svar :kys:
1

Billede
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2935
Kontakt:

Indlægaf Vira » 7. jun 2016, 14:43

Er der nogen af jer der bruger en foundationbørste ? Jeg har lige købt min første i dag, og jeg synes godt nok den er genial :gogo:
0
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Skønhed"