Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 22. jun 2016, 18:49

selfie skrev:Jeg skal tilfældigvis til KBH i weekenden, og tænker at slå et smut forbi Sephora.
Hvad kan jeg ikke leve uden?

Hvad er dit budget? :D
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
selfie
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 23. jun 2016, 12:11

Juki skrev:
selfie skrev:Jeg skal tilfældigvis til KBH i weekenden, og tænker at slå et smut forbi Sephora.
Hvad kan jeg ikke leve uden?

Hvad er dit budget? :D

Altsåååå.. Jeg ved ikke om jeg har et decideret budget. Jeg vil helst købe kvalitet, men samtidig ting hvor man får noget for pengene. Så pris og kvalitet skal hænge sammen. Hvis det gør det, så er jeg tilfreds :-D
0
:fløjt:
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 0
Likede indlæg: 42

Indlægaf Trillian » 28. jun 2016, 15:50

I Sephora kan jeg anbefale Kat von D øjenskygge og Nars Audacious læbestifter :love2:
0
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 419

Indlægaf Chachacha » 28. jun 2016, 16:12

Er der nogen, der har parfumer fra Zarkoperfume eller kender duftene?

Jeg har endelig ryddet ud i parfumesamlingen og mangler en ny "mig"-duft til hverdag, når jeg ikke gider en ren roseduft af min ellers elskede Chloé.

Jeg er også nysgerrig på andre (ikke for søde) hverdagsdufte, I kan anbefale! :)
0
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 28. jun 2016, 17:36

Chachacha skrev:Er der nogen, der har parfumer fra Zarkoperfume eller kender duftene?

Jeg har endelig ryddet ud i parfumesamlingen og mangler en ny "mig"-duft til hverdag, når jeg ikke gider en ren roseduft af min ellers elskede Chloé.

Jeg er også nysgerrig på andre (ikke for søde) hverdagsdufte, I kan anbefale! :)

Jeg har Rain fra Marc Jacobs til de dage jeg ikke har lyst til søde/tunge dufte :)
1
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 28. jun 2016, 17:59

Chachacha skrev:Er der nogen, der har parfumer fra Zarkoperfume eller kender duftene?

Jeg har "Oud'ish" i full size og Molecule8 i lille udgave. Sidstnævnte har også navnet "Wooden Chips" og ER meget træ-agtig :lol2: . Oud'ish er fantastisk :love2: Speciel duft (første gang jeg duftede til den tænkte jeg WTF?), men lækker, ikke-sød og helt sin egen.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 28. jun 2016, 18:32

Jeg er generelt ret glad for CLEAN - har lige købt Blossom som er blomsterlækker, frisk og let.
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Spjaerten » 28. jun 2016, 18:58

Jeg har skin og rain fra Clean og den grønne æble duft fra DKNY.
Udover en issey miyake som jeg ikke husker navnet på.
Alle meget lette og friske dufte.
Bruger dem som dagligdags og så har jeg et par tungere til aften og fest.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 130
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 521
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 1. jul 2016, 09:23

I ved Matas stribede granatæble serie, ikke? Jeg synes den dufter helt fantastisk så jeg gik i Matas og spurgte om de havde en parfume som lå tæt op af den duft. Desværre kunne de ikke rigtig finde noget, men måske en af jer duller har et bud?
0
orchid89
Kort karma: 4
Likede indlæg: 41

Indlægaf orchid89 » 1. jul 2016, 17:51

De sidste mange år har jeg bare brugt engangsskrabere, men nu har jeg punget ud og købt en Gillette Venus skraber. Så længe barberbladene hedder noget med Gillette Venus kan jeg vel bruge alle de forskellige varianter? :)
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Filipai » 1. jul 2016, 22:15

orchid89 skrev:De sidste mange år har jeg bare brugt engangsskrabere, men nu har jeg punget ud og købt en Gillette Venus skraber. Så længe barberbladene hedder noget med Gillette Venus kan jeg vel bruge alle de forskellige varianter? :)

Ja, og du kan også godt bruge de væsentligt billigere herre barberblade :)
1
orchid89
Kort karma: 4
Likede indlæg: 41

Indlægaf orchid89 » 2. jul 2016, 16:04

Filipai skrev:
orchid89 skrev:De sidste mange år har jeg bare brugt engangsskrabere, men nu har jeg punget ud og købt en Gillette Venus skraber. Så længe barberbladene hedder noget med Gillette Venus kan jeg vel bruge alle de forskellige varianter? :)

Ja, og du kan også godt bruge de væsentligt billigere herre barberblade :)

Super :gogo:

Hvor kan I så anbefale at købe dem billigst? :) Jeg har købt en pakke i Normal, da prisen virkede ok fornuftig, men det kan jo være, at de findes endnu billigere.
0
Oxan
Kort karma: 5
Likede indlæg: 44

Indlægaf Oxan » 11. jul 2016, 13:40

Hvad skal jeg søge efter på eBay for at finde en billig efterligning af z palette som samtidigt er ok?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 11. jul 2016, 18:01

Oxan skrev:Hvad skal jeg søge efter på eBay for at finde en billig efterligning af z palette som samtidigt er ok?

Jeg har købt mine af denne sælger: http://stores.ebay.co.uk/Molee-Lady-Fas ... 34.c0.m322

De er ganske udmærkede! :)
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 15. jul 2016, 11:17

Jeg kan ikke huske om det var her i tråden, hvor der var flere med psoriasis/andre problemer i hovedbunden?
Men jeg vil lige anbefale denne shampoo. Jeg mindes at have brugt den for nogle år siden, hvor den var mildest talt elendig, så jeg tror at de må have ændret på den.
Jeg brugte Læsøs saltshampoo i et par uger og vidst afhjalp den en god del af kløen og de væskende tørre flader, men efter nogle vaske var mit hår TØRT! Også på trods af div. redningsforsøg med Redkens Cat Extreme og div. andre fugtkure. Desuden skulle jeg nærmest bruge en kvart shampoo pr. gang, for at få det fordelt i mit lange hår. Det var dyrt!
Denne shampo giver det blødeste, mest velduftende hår, den er enormt drøj i brug og har fjernet ALLE problemerne i min hovedbund. Ingen kløe, ingen tørre flager, ingen væskende sår. Jeg har fået, så godt som en normal hovedbund igen og mit hår arter sig så godt. Der er kommet god, naturlig fylde i det igen og det er ikke længere så tørt. Jeg har kun en lille tør plet på str. med en enkrone tilbage, nu her efter at have brugt den 3-4 gange ugentligt i et par uger.
Jeg købte en 1000ml's med pumpe til en god tilbudspris, så den er ikke engang voldsomt dyr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Tilbage til "Skønhed"