Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Hewlett
Kort karma: 4
Likede indlæg: 100

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 22. jul 2016, 06:30

Er der nogen herinde som har erfaring med de make-up penselsæt som Hafaro sælger?

De ser ud til at være no-name og selvom det er billigt gider jeg ikke investere hvis de ikke er meget værd.
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 22. jul 2016, 06:59

Hewlett skrev:Er der nogen herinde som har erfaring med de make-up penselsæt som Hafaro sælger?

De ser ud til at være no-name og selvom det er billigt gider jeg ikke investere hvis de ikke er meget værd.

Belt klart no name - du vil kunne få dem på ebay til en meget billigere pris... Når jeg kigger på de fleste af deres produkter synes jeg det ligner, at de bare bestiller det hjem fra ebay/Kina og videresælger til en (alt for) høj pris.
0
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 23. jul 2016, 08:04

twinkle skrev:Egentlig forstår jeg slet ikke, hvorfor flere mærker ikke sætter plastik omkring låget så man kan se, hvis den er blevet åbnet..

I wish! Jeg ville have meget lettere ved at købe billige mascaraer i butikkerne så. Eller, alle mascaraer egentlig. For nogle gange åbner ekspedienten jo alligevel de dyre, som normalt er gemt væk. :rulle:

Er der nogen, der ved om Bare Escentuals Buxom forhandles nogen steder i København? Særligt Show Some Skin foundation, så ikke kun forhandlere af deres Buxom lipgloss...
0
Hewlett
Kort karma: 4
Likede indlæg: 100

Indlægaf Hewlett » 23. jul 2016, 12:52

twinkle skrev:
Hewlett skrev:Er der nogen herinde som har erfaring med de make-up penselsæt som Hafaro sælger?

Belt klart no name - du vil kunne få dem på ebay til en meget billigere pris... Når jeg kigger på de fleste af deres produkter synes jeg det ligner, at de bare bestiller det hjem fra ebay/Kina og videresælger til en (alt for) høj pris.

Tak for tippet! Det sparede mig for over 400kr. :lol2:
0
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 0
Likede indlæg: 41

Indlægaf Trillian » 23. jul 2016, 15:53

Oddinary skrev:
twinkle skrev:Egentlig forstår jeg slet ikke, hvorfor flere mærker ikke sætter plastik omkring låget så man kan se, hvis den er blevet åbnet..

I wish! Jeg ville have meget lettere ved at købe billige mascaraer i butikkerne så. Eller, alle mascaraer egentlig. For nogle gange åbner ekspedienten jo alligevel de dyre, som normalt er gemt væk. :rulle:
..

Det er de faktisk begyndt på i Bilka Hundige :) nu ville jeg ønske de også gjorde det i normal :)
1
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1061

Indlægaf KinderBueno » 23. jul 2016, 17:25

Chachacha skrev:Er der nogen, der har parfumer fra Zarkoperfume eller kender duftene?

Jeg har endelig ryddet ud i parfumesamlingen og mangler en ny "mig"-duft til hverdag, når jeg ikke gider en ren roseduft af min ellers elskede Chloé.

Jeg er også nysgerrig på andre (ikke for søde) hverdagsdufte, I kan anbefale! :)

Jeg har Oud'Ish fra Zarkoperfume og jeg ELSKER DEN. Seriøst, det er den bedste parfume jeg nogensinde har haft eller duftet til, den er så god. Og jeg får sygt mange komplimenter for den. Den er mild og lækker, og jeg bruger den hver dag.

Min søster har Pink Molecule fra Zarkoperfume, og den er også helt vidunderlig - bare desværre ikke så god på mig. :)
1
hej hest, hestehest
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 24. jul 2016, 11:52

Ved I hvor man kan købe Too Faced online? :) Beautybay har kun meget få produkter.
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 24. jul 2016, 17:20

Oddinary skrev:Ved I hvor man kan købe Too Faced online? :) Beautybay har kun meget få produkter.

Så skal det være rosesbeautystore eller evt. den franske Sephora - de sender til dk
1
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 25. jul 2016, 07:37

Kectia skrev:Det er godt nok lidt af et longshot - men er der nogen herinde, der er lige så forelskede i Anastasias nye glow kits som jeg er? De er åbenbart kun tilgængelige på hendes egen side; der er shipping til DK, men prisen er lidt hamper, så hvis andre er interesserede, kunne vi måske bestille sammen. :blush2:

Har du kigget hos House of Stars? :)
0
... I would name her Rock'N'Roll
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 499

Indlægaf Grissebassen » 25. jul 2016, 10:16

Jeg skal have en ny sort kohl, der skal bruges til den våde kant i øjet. Er der nogen, der kan anbefale mig en, der holder længe? Jeg synes mange af dem, jeg har prøvet, er enormt uholdbare.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 27. jul 2016, 14:50

Grissebassen skrev:Jeg skal have en ny sort kohl, der skal bruges til den våde kant i øjet. Er der nogen, der kan anbefale mig en, der holder længe? Jeg synes mange af dem, jeg har prøvet, er enormt uholdbare.

Hvilke har du prøvet?

Sørg for at at den våde kant er ren og tør, før du bruger en kohl/eyeliner. Personligt fungerer gel eyeliner bedst for mig. Og så evt. brug en øjenskygge ovenpå eyelineren.

Jeg har længe brugt Makeup Geeks gel eyeliner, men jeg har også gode erfaringer med Inglot :) Maybelline har også lavet en der hedder noget med Drama eyeliner, som vist også skulle være god. De tre jeg nævner påføres med en pensel.
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8386
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. jul 2016, 14:53

Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 499

Indlægaf Grissebassen » 27. jul 2016, 15:48

Juki skrev:
Grissebassen skrev:Jeg skal have en ny sort kohl, der skal bruges til den våde kant i øjet. Er der nogen, der kan anbefale mig en, der holder længe? Jeg synes mange af dem, jeg har prøvet, er enormt uholdbare.

Hvilke har du prøvet?

Sørg for at at den våde kant er ren og tør, før du bruger en kohl/eyeliner. Personligt fungerer gel eyeliner bedst for mig. Og så evt. brug en øjenskygge ovenpå eyelineren.

Jeg har længe brugt Makeup Geeks gel eyeliner, men jeg har også gode erfaringer med Inglot :) Maybelline har også lavet en der hedder noget med Drama eyeliner, som vist også skulle være god. De tre jeg nævner påføres med en pensel.

Tak :) Jeg har prøvet lidt af hvert, men tror jeg vil prøve Maybelline
1
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4532

Indlægaf Akehurst2 » 27. jul 2016, 17:09

Ado skrev:Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?

Det er ikke en pen, men Anastacias Dipbrow Pomade er vandfast og det mest holdbare jeg nogensinde har prøvet til øjenbrynene. Det sidder der til man fjerner det.
2
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 27. jul 2016, 17:36

Akehurst2 skrev:
Ado skrev:Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?

Det er ikke en pen, men Anastacias Dipbrow Pomade er vandfast og det mest holdbare jeg nogensinde har prøvet til øjenbrynene. Det sidder der til man fjerner det.

Den kan jeg virkeligt også anbefale. Man skal lige lære teknikken, men så er det virkeligt fantastisk, og sådan en bøtte holder bare virkeligt længe.
1

Tilbage til "Skønhed"