Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 1
Likede indlæg: 68

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Sustentaculum » 27. jul 2016, 17:39

Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokyoMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)

På forhånd tak :D
Senest rettet af Sustentaculum 5. aug 2016, 20:10, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 27. jul 2016, 20:07

Sustentaculum skrev:Hej Duller :D

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Jeg har forsøgt at gennemsøge nettet, men uden held. Jeg har fundet den på ebay.de til 20 dollars, + 17 dollars i fragt, + told osv. Det kunne være toppen hvis i lige vidste hvor man kunne købe det, uden told osv. :)

Jeg kan kun finde en parfume med det navn eller nogle cremer fra mærket. Hvis det er længe siden er det ikke sikkert den fås mere, fx hvis det er i samarbejde med hende Margot Elena, så er der måske kun lavet et begrænset antal? :) (Kender ikke mærket)
Senest rettet af Juki 27. jul 2016, 20:08, rettet i alt 1 gang.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 27. jul 2016, 20:07

Ado skrev:Er der nogen der kan anbefale en god vandfast øjenbrynspen?

Sådan en "liquid"-en? Catrice er helt vildt god og koster vidst €3-4. :)
http://www.catrice.eu/en/eye-makeup/eye ... r-020.html
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Kort karma: 1
Likede indlæg: 68

Indlægaf Sustentaculum » 28. jul 2016, 03:17

Juki skrev:

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den tom :whine:

Jeg kan kun finde en parfume med det navn eller nogle cremer fra mærket. Hvis det er længe siden er det ikke sikkert den fås mere, fx hvis det er i samarbejde med hende Margot Elena, så er der måske kun lavet et begrænset antal? :) (Kender ikke mærket)

Det er vist 3 år siden, så det kan godt være den slet ikke kan fåes længere :(
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 12
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 31. jul 2016, 15:17

Hvis nu man skal farve sit hår blåt/grønt/lilla osv. - hvilket mærke hårfarve er så at foretrække? Med foretrække mener jeg hvad der holder længst og fader pænest.

Det er desværre ikke mig der skal have farvet hår :( Øv.

Billederne er bare fra google. Det er ikke fordi farverne skal være lige sådan :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 31. jul 2016, 17:33

Imahawaiigirl skrev:Hvis nu man skal farve sit hår blåt/grønt/lilla osv. - hvilket mærke hårfarve er så at foretrække? Med foretrække mener jeg hvad der holder længst og fader pænest.

Billederne er bare fra google. Det er ikke fordi farverne skal være lige sådan :)

Da jeg i tidernes morgen havde rødt hår brugte jeg Brilliance fra Swartzkopf. Kashmir rød, hed den vist. Det fungerede ret godt og farven var faktisk pænere end den jeg kunne få ved frisøren. Det er dog en del år siden nu, så jeg ved ikke om lige den farve stadig er til at få, men mærket/serien kan jeg i hvert fald godt anbefale :)

Swartzkopf har en serie der hedder Live, så vidt jeg husker. Der er nogle ret vilde farver iblandt, måske det kunne være noget? Jeg har godt nok ikke selv erfaring med dem.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1100

Indlægaf girl_beat » 31. jul 2016, 17:59

Jeg har fået min første concealer... Hvad er bedst at bruge for at blende den ordentligt (og skånsomt)? Jeg synes ikke, det fungerer helt med bare at bruge fingerspidserne :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 31. jul 2016, 18:03

girl_beat skrev:Jeg har fået min første concealer... Hvad er bedst at bruge for at blende den ordentligt (og skånsomt)? Jeg synes ikke, det fungerer helt med bare at bruge fingerspidserne :genert:

Jeg bruger sådan en micro beautyblender (wannabee) fra w7, de kan købes i normal :)
1
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 12
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 31. jul 2016, 18:06

Juki skrev:
Imahawaiigirl skrev:Hvis nu man skal farve sit hår blåt/grønt/lilla osv. - hvilket mærke hårfarve er så at foretrække? Med foretrække mener jeg hvad der holder længst og fader pænest.

Da jeg i tidernes morgen havde rødt hår brugte jeg Brilliance fra Swartzkopf. Kashmir rød, hed den vist. Det fungerede ret godt og farven var faktisk pænere end den jeg kunne få ved frisøren. Det er dog en del år siden nu, så jeg ved ikke om lige den farve stadig er til at få, men mærket/serien kan jeg i hvert fald godt anbefale :)

Swartzkopf har en serie der hedder Live, så vidt jeg husker. Der er nogle ret vilde farver iblandt, måske det kunne være noget? Jeg har godt nok ikke selv erfaring med dem.

Tak - dem har vi godt prøvet. Og farven holdt faktisk udmærket og fadede pænt. Det var pink... Farven findes også i blå, men problemet er, at den blå farve (som min bonusdatter ønsker) kun findes i én nuance, og i følge ønskerne er vi ude i noget med mørk blå i bunden og lysere i længderne :gruble:
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1909

Indlægaf Vira » 1. aug 2016, 12:18

St. tropez tan optimiser, er der nogen selvbruner effekt i den? Troede faktisk det var en selvbruner jeg havde købt, men nu er jeg da blevet ganske meget i tvivl om hvad det er jeg har fået med hjem :lol2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Spasserinde
Kort karma: 65
Likede indlæg: 825

Indlægaf Spasserinde » 2. aug 2016, 19:23

Er det mig, eller er Paula's Choice blevet enormt dyrt? Jeg synes jeg betaler nærmest 300 kr. pr. produkt efterhånden. Det synes jeg godt nok er meget! Især når en af hendes pointer var, at godt ikke behøver være dyrt.
1
Siamo
Kort karma: 3
Likede indlæg: 84

Indlægaf Siamo » 4. aug 2016, 09:40

Spasserinde skrev:Er det mig, eller er Paula's Choice blevet enormt dyrt? Jeg synes jeg betaler nærmest 300 kr. pr. produkt efterhånden. Det synes jeg godt nok er meget! Især når en af hendes pointer var, at godt ikke behøver være dyrt.

Jeg købte sidst for et år siden - via den amerikanske hjemmeside - og skal så småt til at have fyldt lageret op igen. Og der synes jeg dælme godt nok priserne (også) har fået et nøk opad siden sidst. Havde kun en beskeden håndfuld i kurven af favoritterne og det var godt nok dyrt! :s :s
0
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 22
Likede indlæg: 312

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:08

Nogen der ved om man kan købe Clinique billigt nogen steder? Skal ikke lige rejse eller noget. :)
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:
Brugeravatar
mulledit

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:09

Vira skrev:St. tropez tan optimiser, er der nogen selvbruner effekt i den? Troede faktisk det var en selvbruner jeg havde købt, men nu er jeg da blevet ganske meget i tvivl om hvad det er jeg har fået med hjem :lol2:

Det er vist bare en body lotion du har købt, ingen selvbruner i.
0

Brugeravatar
mulledit

Indlægaf mulledit » 4. aug 2016, 13:12

Jeg håber virkelig på jeres hjælp.! Jeg fik en håndcreme for længe siden af min kæreste - Den hedder TokioMilk - Bulletproof af Margot Elena. Jeg er helt tosset med den, og nu er den top :whine:

Er det dem? http://www.tokyo-milk.com/collections/lotion-handcreme
0

Tilbage til "Skønhed"