Marts '16 - fællestråd

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 28. mar 2016, 12:09

Håber alle har haft en god påske :) jeg har ferie hele denne uge også, så napper en uge mere uden konkrete mål - bortset fra minimum 3 x løbeture og måske en tur i fitness. Vi er i sommerhus nu og vejret afgører hvornår vi tager hjem, så nu må vi se.
2
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3743

Indlægaf Novella » 28. mar 2016, 12:45

Jeg har været rimelig aktiv i påskeugen, og vægten siger pæne ting til mig :love: Minus 3,5 kg i alt. Så mangler jeg bare 3,5 kg mere.

Næste uges mål bliver
- nul alkohol
- minus 0,5 kg (måske!? :kryds: )
- mindst 20 km løb
- mindst en gang styrketræning
3
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1057

Indlægaf Ally » 28. mar 2016, 14:16

@Pandesteg - Jeg har blot opdateret dig med løbeture og evt. en tur i fitness - forhåbentlig er det OK? Sommerhus - det lyder lækkert! :love:
0
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1177

Indlægaf Muspel » 28. mar 2016, 14:53

Jeg kommer bare lige herind for at heppe. Jeg holder ferie en uge mere, og motivationen for at spise sundt er dødlav. Kombineret med knæ jeg snart tuder over, så motion er også skruet ned. Derfor ingen mål. Ud over ikke at dunke mig selv i hovedet. Og det behøver ikke komme på listen ;)
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1057

Indlægaf Ally » 29. mar 2016, 07:07

Jeg var på vægten her til morgen. Var ret spændt, da påsken betød nogle røde dage på Madlog, men jeg var alligevel 1 kg. lettere. Alt i alt er jeg nu 6,3 kg. lettere end for tre uger siden, hvor jeg startede med Madlog. Derudover kan jeg mærke, at der sker noget - særligt i taljen, hvor jeg nu, de fleste dage i hvert fald, kan spænde bæltet længere ind.

:banan: :banan: :banan:
2
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 29. mar 2016, 07:49

Det er gået episk dårligt med at overholde mine aftaler med mig selv

Kun drikke vand og kaffe : vi har været på camping i påsken = vin hver aften
Træne mave 3 gange: det blev kun til 2
Løbe 2 gange: det blev kun til 1
Ingen snolder: *host*
Vægt under 86 kg: i stedet for at tabe 1 kg har jeg taget 1 på

Denne uge:

Kun drikke vand og kaffe
Løbe 2 gange
Træne 3 gange
Gå 2 lange ture med barnevognen
Ingen snolder
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 29. mar 2016, 07:51

Nåmen, jeg har kun tabt et halvt kilo. Der har været lidt for meget rødvin og hygge.

Eneste mål for denne uge er at komme godt igennem eksaminerne og ikke overspise så meget :lol:
1
x
Aquadorable
Kort karma: 22
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 247

Indlægaf Aquadorable » 30. mar 2016, 10:20

Prøver febrilsk at komme tilbage på sporet efter påsken :tie: Synes godt nok, det er hårdt, og jeg har de seneste uger været i sådan et lidt mæh-humør omkring træning og kost. Jeg kommer af sted til træning tre-fire gange om ugen, men min motivation, når jeg så ER af sted, er ikke særlig stor. På kostsiden har der været lidt for mange dage med slik og søde sager. Mine hovedmåltider kører egentlig OK. Jeg kan mærke på min mave og fordøjelse, at jeg ikke har spist så godt, som jeg plejer. Den reagerer lynhurtigt på det.

Men nå, jeg må videre. Denne uge har so far kørt fint - så nu er det bare at sætte næsen i sporet og fortsætte. Skal også snart op på den vægt igen ... Gys. Er bange for, jeg har taget lidt på.
0
:love:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3481

Indlægaf Ballademager » 30. mar 2016, 18:50

Var til awesome træning her i aften. Det var sygt hårdt, og var lige ved at tro, at jeg ville kaste min før-trænings-skyr op igen. Men det gik da :D
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 30. mar 2016, 19:33

Aquadorable skrev:Prøver febrilsk at komme tilbage på sporet efter påsken :tie: Synes godt nok, det er hårdt, og jeg har de seneste uger været i sådan et lidt mæh-humør omkring træning og kost. Jeg kommer af sted til træning tre-fire gange om ugen, men min motivation, når jeg så ER af sted, er ikke særlig stor. På kostsiden har der været lidt for mange dage med slik og søde sager. Mine hovedmåltider kører egentlig OK. Jeg kan mærke på min mave og fordøjelse, at jeg ikke har spist så godt, som jeg plejer. Den reagerer lynhurtigt på det.

Men nå, jeg må videre. Denne uge har so far kørt fint - så nu er det bare at sætte næsen i sporet og fortsætte. Skal også snart op på den vægt igen ... Gys. Er bange for, jeg har taget lidt på.

Det er altså også sin sag at holde stilen, når man holder ferie. Det kræver en seriøs rygrad. Jeg er i hvert fald heller ikke i kalorieunderskud efter påskens kageorgie :tie:
1

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Indlægaf Pandesteg » 30. mar 2016, 19:36

Jeg har virkelig holdt påske uden at tænke på sund kost og føler mig virkelig tung og oppustet - og min nattesøvn er fuldstændig ødelagt. MEN på trods af at jeg har følt mig som en elefant så har jeg fuldstændig slagtet mine tidligere løberekorder?! :gruble: det er fanme mærkeligt. Har haft det SÅ ubehageligt under mine løbeture, men hvorfor f.... løber jeg så hurtigere end nogensinde før :gruble: det får mig da til at overveje at lukke lidt flere carbs ind i mit liv - dog ikke i form af påskeæg og flødekartofler! :D
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 30. mar 2016, 19:48

Pandesteg skrev:Jeg har virkelig holdt påske uden at tænke på sund kost og føler mig virkelig tung og oppustet - og min nattesøvn er fuldstændig ødelagt. MEN på trods af at jeg har følt mig som en elefant så har jeg fuldstændig slagtet mine tidligere løberekorder?! :gruble: det er fanme mærkeligt. Har haft det SÅ ubehageligt under mine løbeture, men hvorfor f.... løber jeg så hurtigere end nogensinde før :gruble: det får mig da til at overveje at lukke lidt flere carbs ind i mit liv - dog ikke i form af påskeæg og flødekartofler! :D

Mit like var til det øgede tempo - og til carbs, der ikke er flødekartofler og påskeæg :D
1

Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 7. apr 2016, 18:51

Hey tøser, hvordan går I og har det? :wave:
1

Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 7. apr 2016, 18:54

af H til. Jeg har været til fysioterapeut grundet mine dumme fødder, og har hælspore. Heldigvis burde det kunne fikses med nye såler, som jeg så fik lavet idag. Han sagde der var lidt tilvænning, og det tror jeg fandme. Jeg klarede lige nøjagtigt 10 minutters Zumba, så stod jeg med tårer i øjnene og kvalme, fordi mine fødder gjorde helt latterligt ondt.

Håber det kører bedre for jer andre ? :)
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 7. apr 2016, 18:56

Filipai skrev:af H til. Jeg har været til fysioterapeut grundet mine dumme fødder, og har hælspore. Heldigvis burde det kunne fikses med nye såler, som jeg så fik lavet idag. Han sagde der var lidt tilvænning, og det tror jeg fandme. Jeg klarede lige nøjagtigt 10 minutters Zumba, så stod jeg med tårer i øjnene og kvalme, fordi mine fødder gjorde helt latterligt ondt.

Håber det kører bedre for jer andre ? :)

Puha... Kan du lave noget, der ikke belaster hælene? Motionscykel, måske?
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"