Debatnavnet, sig det lige hva ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Annione » 9. sep 2015, 07:07

Elvispop skrev:
Annione skrev:
Wizzze skrev:
Annione skrev:Jeg ville være helt på røven, hvis jeg skiftede navn. Ville ikke kunne huske det :-D

Annitwo ? :D

Det ville jeg have glemt på 2 sekunder. (!)

Men du kan i hvert fald se den virkelig mening bag mit nick. Flere har troet, at det mindede om Anemone. Helt forkert.

Jeg tænker på dig, hver gang jeg ser på kattelegetøj ;)

But.... Why? :-D
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10279

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. sep 2015, 09:36

ShuruQ skrev:Godt nok droppede jeg den gamle debat for snart 2 år siden (november 2013), men var meget derinde og havde et haaaaaav af indlæg under navnet Starbuck1983.

Endelig :pompom:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 9. sep 2015, 12:31

DetSorteCirkus skrev:
ShuruQ skrev:Godt nok droppede jeg den gamle debat for snart 2 år siden (november 2013), men var meget derinde og havde et haaaaaav af indlæg under navnet Starbuck1983.

Endelig :pompom:

Skulle jo lige finde frem til stedet for at gå tilbage til den anden debat var der ingen lyst til :P .

:blomst: .
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 612

Indlægaf flicka » 9. sep 2015, 16:13

Jeg behøver vel ikke nærmere præsentation? ;-)
Senest rettet af flicka 9. sep 2015, 19:30, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 16:16

Annione skrev:
Elvispop skrev:
Annione skrev:
Wizzze skrev:
Annione skrev:Jeg ville være helt på røven, hvis jeg skiftede navn. Ville ikke kunne huske det :-D

Annitwo ? :D

Det ville jeg have glemt på 2 sekunder. (!)

Men du kan i hvert fald se den virkelig mening bag mit nick. Flere har troet, at det mindede om Anemone. Helt forkert.

Jeg tænker på dig, hver gang jeg ser på kattelegetøj ;)

But.... Why? :-D

http://www.maxizoo.dk/catalogsearch/result/?q=Anione
Derfor :fløjt:
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 719

Indlægaf ina » 9. sep 2015, 19:13

Først hed jeg ina, så hed jeg Mayer (og venter stadig på at den bliver slettet på jubii), og nu er jeg her med det gamle. :D
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10325

Indlægaf icelady » 9. sep 2015, 19:27

ina skrev:Først hed jeg ina, så hed jeg Mayer (og venter stadig på at den bliver slettet på jubii), og nu er jeg her med det gamle. :D

Det ser da ud til der sker noget derovre. Rakels indlæg er væk; dog er profilen der stadig.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Rakel
Kort karma: 422
Likede indlæg: 3113

Indlægaf Rakel » 9. sep 2015, 19:39

icelady skrev:
ina skrev:Først hed jeg ina, så hed jeg Mayer (og venter stadig på at den bliver slettet på jubii), og nu er jeg her med det gamle. :D

Det ser da ud til der sker noget derovre. Rakels indlæg er væk; dog er profilen der stadig.

Det med indlæggene skete i august - og nå, det har jeg ikke engang set. Hvor amatøragtigt - men det er det meste jo for tiden på det sted.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10325

Indlægaf icelady » 9. sep 2015, 19:44

Rakel skrev:Det med indlæggene skete i august - og nå, det har jeg ikke engang set. Hvor amatøragtigt - men det er det meste jo for tiden på det sted.

Men der står stadig at du har en hulens stak indlæg.

Jeg synes det er så kritisabelt; Debathøvding har sidst været på sidste torsdag. Og det er snart 14 dage siden, han har skrevet derinde. Det er ganske enkelt under al kritik.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Rakel
Kort karma: 422
Likede indlæg: 3113

Indlægaf Rakel » 9. sep 2015, 19:54

icelady skrev:
Rakel skrev:Det med indlæggene skete i august - og nå, det har jeg ikke engang set. Hvor amatøragtigt - men det er det meste jo for tiden på det sted.

Men der står stadig at du har en hulens stak indlæg.

Jeg synes det er så kritisabelt; Debathøvding har sidst været på sidste torsdag. Og det er snart 14 dage siden, han har skrevet derinde. Det er ganske enkelt under al kritik.

Jeg er egentlig ligeglad. Hvis de vil køre det i sænk - så lad dem, men de skal ikke sælge ud af folks indlæg eller hvad deres dagsorden er.
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 9. sep 2015, 20:19

Mine indlæg ligger der stadig. Det var vist mandag, jeg rykkede for det, men det har jeg ikke fået svar på. Jeg må vel snart videre til toppen.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
//S//
Kort karma: 4
Likede indlæg: 16

Indlægaf //S// » 9. sep 2015, 20:22

Tidligere MissI og nu bare S :genert:
7
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10279

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. sep 2015, 20:30

Delfin skrev:Mine indlæg ligger der stadig. Det var vist mandag, jeg rykkede for det, men det har jeg ikke fået svar på. Jeg må vel snart videre til toppen.

Jeg ville virkelig gerne vide, hvad der foregår i kulisserne. Jeg tror såmænd ikke, at der har ligget an evil masterplan; mere at det hele bare kokser for dem pt.

Måske det ville være en ide, at I, der stadig venter på at blive slettet, sendte en samlet klage til nogen længere oppe i systemet.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 9. sep 2015, 20:39

DetSorteCirkus skrev:
Delfin skrev:Mine indlæg ligger der stadig. Det var vist mandag, jeg rykkede for det, men det har jeg ikke fået svar på. Jeg må vel snart videre til toppen.

Jeg ville virkelig gerne vide, hvad der foregår i kulisserne. Jeg tror såmænd ikke, at der har ligget an evil masterplan; mere at det hele bare kokser for dem pt.

Måske det ville være en ide, at I, der stadig venter på at blive slettet, sendte en samlet klage til nogen længere oppe i systemet.

Jeg tror bare, der sidder nogen, som ikke finder den del af Jubii vigtig.
Det var det måske nok, men det kræver at nogen gider samle op, hvem det drejer sig om, og det bliver ikke mig. En regn af individuelle klager og en overfyldt indbakke er måske heller ikke værst.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Indlægaf DD_81 » 9. sep 2015, 20:42

DetSorteCirkus skrev:

Er gift med en IT'er og ved at der inden for IT altid er en gylden regel om at man skal kunne rulle tilbage, hvis der viser sig at være fejl og misfunktioner på opdateringer. Man burde ha rullet tilbage på jubii allerede inden for de første 24-48 timer, da alle de store og kritiske fejl viste sig, og der kom massive klager over dette.
3
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)

Tilbage til "Generelt"