Debatnavnet, sig det lige hva ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 890
Likede indlæg: 12297

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. sep 2015, 20:50

Jeg gad også godt at være en flue på væggen inde på deres jubiikontor. IMO har Høvdingen aldrig været den rette som Keller v.2. Selv efter han i månedsvis havde været "føl" i Kellers sidste tid, virkede han som en der aldrig havde sat sine ben i et debatforum før. Og man bliver ved og ved med at tænke at han liiige skal have tid til at komme igang, men for pokker da, hvor svært kan det egentlig være? Hvor mange år skal han træne for det?
Og for at gøre sig nyttig begyndte han så på alle de sære bjælker og søgefunktioner der pludselig skulle i højsæde fremfor alt andet. Hver ny ting han lavede var med 3-dobbelt skriftstørrelse og blinklys. I en tid hvor enhver knold ved at tendensen til skrabet design og overskuelighed er vejen frem. Han har nu kørt det sted helt i sænk.
10
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 786
Likede indlæg: 10641

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. sep 2015, 20:53

Pjeps skrev:Hov hov i rabler :naughty: , jeg tror jo at der kommer nogen og præsenterer sig, når jeg ser der er nye indlæg i tråden.

Jeg har faktisk slet ikke præsenteret mig endnu :nerve:

Jeg hed DetSorteCirkus inde på Jubii :klovn:
Nu hedder jeg DetSorteCirkus :klovn:
11
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. sep 2015, 20:57

Dirtylittledevil skrev:Jeg gad også godt at være en flue på væggen inde på deres jubiikontor. IMO har Høvdingen aldrig været den rette som Keller v.2. Selv efter han i månedsvis havde været "føl" i Kellers sidste tid, virkede han som en der aldrig havde sat sine ben i et debatforum før. Og man bliver ved og ved med at tænke at han liiige skal have tid til at komme igang, men for pokker da, hvor svært kan det egentlig være? Hvor mange år skal han træne for det?
Og for at gøre sig nyttig begyndte han så på alle de sære bjælker og søgefunktioner der pludselig skulle i højsæde fremfor alt andet. Hver ny ting han lavede var med 3-dobbelt skriftstørrelse og blinklys. I en tid hvor enhver knold ved at tendensen til skrabet design og overskuelighed er vejen frem. Han har nu kørt det sted helt i sænk.

OG dobbelt linieafstand :træt3:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2135

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 21:00

Hvis i vil snakke jubii-debat, har jeg oprettet en tråd til formålet.
viewtopic.php?f=21&t=467

Så kan vi bedre holde denne tråd på sporet.
På forhånd tak.
7
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1289
Likede indlæg: 7367

Indlægaf Wizzze » 9. sep 2015, 21:07

//S// skrev:Tidligere MissI og nu bare S :genert:

S ? :gruble:
Nogen dybere mening bag? Er det ligesom da Prince ikke længede ville være Prince men bare det der symbol? :D
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1289
Likede indlæg: 7367

Indlægaf Wizzze » 9. sep 2015, 21:08

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg gad også godt at være en flue på væggen inde på deres jubiikontor. IMO har Høvdingen aldrig været den rette som Keller v.2. Selv efter han i månedsvis havde været "føl" i Kellers sidste tid, virkede han som en der aldrig havde sat sine ben i et debatforum før. Og man bliver ved og ved med at tænke at han liiige skal have tid til at komme igang, men for pokker da, hvor svært kan det egentlig være? Hvor mange år skal han træne for det?

Not a fan?
:lol2:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
//S//
Kort karma: 4
Likede indlæg: 16

Indlægaf //S// » 9. sep 2015, 21:11

Wizzze skrev:
//S// skrev:Tidligere MissI og nu bare S :genert:

S ? :gruble:
Nogen dybere mening bag? Er det ligesom da Prince ikke længede ville være Prince men bare det der symbol? :D

Jeg er mærket med et S i nakken faktisk :afro:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9719

Indlægaf Fru Sunshine » 9. sep 2015, 21:13

DetSorteCirkus skrev:
Pjeps skrev:Hov hov i rabler :naughty: , jeg tror jo at der kommer nogen og præsenterer sig, når jeg ser der er nye indlæg i tråden.

Jeg har faktisk slet ikke præsenteret mig endnu :nerve:

Jeg hed DetSorteCirkus inde på Jubii :klovn:
Nu hedder jeg DetSorteCirkus :klovn:

DEN havde jeg aldrig gennemskuet :blomst:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. sep 2015, 21:15

Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Not a fan?
:lol2:

Det vil jeg svare på i Elvis´ nye tråd :engel:
3
Je suis un tableau noir.
No1
Kort karma: 59
Likede indlæg: 500

Indlægaf No1 » 15. sep 2015, 06:29

Jeg tænker lidt, at det giver sig selv. :D
4
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 274
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1573

Indlægaf Æske » 15. sep 2015, 06:35

No1 skrev:Jeg tænker lidt, at det giver sig selv. :D

Hej :lun:
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3820

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2015, 03:07

ShuruQ skrev:Godt nok droppede jeg den gamle debat for snart 2 år siden (november 2013), men var meget derinde og havde et haaaaaav af indlæg under navnet Starbuck1983.

Hyggeligt at se dig! Men du er åbenbart stadigvæk (igen?) ... øh, militant? :fløjt:

Annione skrev:Jeg ville være helt på røven, hvis jeg skiftede navn. Ville ikke kunne huske det :-D

Enig - men du kan stadigvæk ikke komme uden om, at det rimer på "minestrone" :pompom:
1
ExCoastal
Kort karma: 42
Likede indlæg: 391

Indlægaf ExCoastal » 16. sep 2015, 07:06

Jeg ville bare lige benytte chancen til at trimme lidt på debatnavnet dog uden helt at skifte identitet. Men nu er det nogle år siden jeg har boet ude ved kysten, så det var jo lidt misvisende...eller noget.

Det var faktisk lidt sjovt den dag jeg oprettede mig på den gamle debat, jeg var for nyligt blevet rigtig coastsider og var meget optaget af det. Så sad jeg der og skulle finde på et debatnavn. Hmm...det ligger jo lige et blad.

images.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
ILY
Kort karma: 9
Likede indlæg: 84

Indlægaf ILY » 16. sep 2015, 07:24

Pjeps skrev:Jeg synes alle dem som har som har skiftet navn ( fra det de hed på jubii)- og fundet på et nyt fancy navn herinde, skal sige det til mig her i tråden i al fortrolighed :banan: :banan: :banan: :banan:

Jeg kan jo ikke gennemskue noget selv :trist:

EJJJJ jeg skulle have fundet på et andet navn :stoned: :wacko: hvorfor tænkte jeg ikke på det :gisp:
Men jeg ILY - har ikke været mega aktiv på jubii i længere tid. Men var meget aktiv for nogle år siden.

Jeg har været debat utro og fundet flere andre debatter, som hverken laver om hvert 3 øjeblik og siderne virker faktisk :shock:

Men nu er jeg spændt på denne her. Der virker jo rigtig godt her :banan: :banan:
3
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1032

Indlægaf JessicaD » 16. sep 2015, 07:26

.
Senest rettet af JessicaD 19. sep 2015, 16:31, rettet i alt 2 gange.
0

Tilbage til "Generelt"