Debatnavnet, sig det lige hva ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 17
Likede indlæg: 332

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf PaleSeptember » 4. jan 2016, 19:30

Jeg har været PaleSeptember de sidste 9 år, tror jeg. Før det var jeg Sugabunny, men blev smidt ud af Keller, så jeg måtte jo oprette en ny undercover-profil.
1
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 4. jan 2016, 19:53

PaleSeptember skrev:
Jahon skrev:Jeg hed først Jahon, så fik jeg random gut ved navn Allan til af skifte det til Johan, og nu følte jeg mig nostalgisk og gik tilbage til det første. I virkeligheden hedder jeg hverken Johan eller Jahon, men min mor kalder mig nogle gange Josihandski.

Jeg har forresten også heddet både Rundetrunte of Fængselsbitch, men det ligger virkelig mange år tilbage i tiden.

Aspargsen??

Jeg forstår ikke din kommentar. Nej, jeg har aldrig heddet aspargsen, ja jeg har lavet en fejl i min tekst. Jeg laver ofte fejl i mine tekster, selvom jeg lever af at skrive. Der er korrekturlæsning et vigtigt redskab, men jeg skal gerne erkende at jeg ikke korrekturlæser debatindlæg.
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 20:06

Jahon skrev:
PaleSeptember skrev:
Jahon skrev:Jeg hed først Jahon, så fik jeg random gut ved navn Allan til af skifte det til Johan, og nu følte jeg mig nostalgisk og gik tilbage til det første. I virkeligheden hedder jeg hverken Johan eller Jahon, men min mor kalder mig nogle gange Josihandski.

Jeg har forresten også heddet både Rundetrunte of Fængselsbitch, men det ligger virkelig mange år tilbage i tiden.

Aspargsen??

Jeg forstår ikke din kommentar. Nej, jeg har aldrig heddet aspargsen, ja jeg har lavet en fejl i min tekst. Jeg laver ofte fejl i mine tekster, selvom jeg lever af at skrive. Der er korrekturlæsning et vigtigt redskab, men jeg skal gerne erkende at jeg ikke korrekturlæser debatindlæg.

Jeg tror det var en vittig reference til Aspargesens manglende finesse i brugen af "af", som kunne lede nogen til at tro, at du havde en DP.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 4. jan 2016, 20:14

kidkomb skrev:
Jahon skrev:
PaleSeptember skrev:

Aspargsen??

Jeg tror det var en vittig reference til Aspargesens manglende finesse i brugen af "af", som kunne lede nogen til at tro, at du havde en DP.

Okay. Jeg fandt det ikke vanvittigt morsomt (aspargsen gør sikkert heller ikke, hvis vedkommende finder herind.)

Men min selvironi kan egentlig også ligge på et meget lille sted i dag - jeg stoppede med at ryge fra i fredags og har haft første arbejdsdag uden cigaretter i dag. Det gør ikke vanvittigt meget godt for ens sans for humor.
10
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 20:49

Stærkt at du er stoppet! :worship: :pompom:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 5. jan 2016, 01:35

Jahon skrev:[...]
Men min selvironi kan egentlig også ligge på et meget lille sted i dag - jeg stoppede med at ryge fra i fredags og har haft første arbejdsdag uden cigaretter i dag. Det gør ikke vanvittigt meget godt for ens sans for humor.

Søg dækning! :panik: :panik: :panik:

:D
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5089

Indlægaf ManicNinja » 5. jan 2016, 05:01

Jahon skrev:Okay. Jeg fandt det ikke vanvittigt morsomt (aspargsen gør sikkert heller ikke, hvis vedkommende finder herind.)

Alligevel rimeligt sejt, du har taget en kold tyrker med det dér selvironi! Kan sgu godt forstå, du har abstinenser! :deer:
(For en ordens skyld: Hvis du ikke finder ovenstående morsomt, BEHØVER det ikke nødvendigvis have noget at gøre med dit rygestop ...).
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 435

Indlægaf Aspargsen » 5. jan 2016, 09:55

Jahon skrev:
kidkomb skrev:
Jahon skrev:
PaleSeptember skrev:

Aspargsen??

Okay. Jeg fandt det ikke vanvittigt morsomt (aspargsen gør sikkert heller ikke, hvis vedkommende finder herind.)

Hvad betyder "DP" ?
og ja jeg har endnu ikke fundet ud hvornår man skal skrive "af" og hvornår man skal skrive "at", men det kom jo være det kommer en dag :D
6
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 5. jan 2016, 10:26

DP= Dobbeltprofil. En til, Hej, her er jeg, og en til at lure med.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 40
Likede indlæg: 750

Indlægaf BlueBunny » 5. jan 2016, 11:05

same same

samme navn, samme avatar

Har haft begge dele i ti års tid på jubii. Synes det gør det nemmere
På et tidspunkt havde jeg en julegif med nissehue, men det er mange år siden. Den var eller sød :)
1
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 38
Likede indlæg: 981

Indlægaf Anne Droid » 5. jan 2016, 11:12

Jeg var finnuala i gamle dage. Så begyndte dd at køre råddent og jeg skiftede navn.
5
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 435

Indlægaf Aspargsen » 5. jan 2016, 13:31

Firebird skrev:DP= Dobbeltprofil. En til, Hej, her er jeg, og en til at lure med.

Jeg er skam på ingen måde dobbelt, jeg er bare mig og kun mig :klap:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 846

Indlægaf Daphne » 5. jan 2016, 14:02

Øøøøhm....Daphne :genert:
1
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 5. jan 2016, 15:33

Vist nok med stort M her, lille m på DD...

PS, man skal ikke læse denne tråd med en sovende baby ved siden af...lurende Preben :klap: :lol:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 5. jan 2016, 18:45

Marichen12 skrev:Vist nok med stort M her, lille m på DD...

PS, man skal ikke læse denne tråd med en sovende baby ved siden af...lurende Preben :klap: :lol:

Mit navn er med lille c, men folk skriver det konsekvent med stort.
0
All Adventurous women do

Tilbage til "Generelt"