Hvad skal vi lave i weekenden - voksenudgaven

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3946

Hvad skal vi lave i weekenden - voksenudgaven

Indlægaf Angelina » 5. mar 2016, 12:29

Og ja, det er altså ikke fordi vi skal snakke om hvad man mest laver når man ikke har børn :slem: - vi skal f.eks ind og se Christian Fuhlendorffs nye show i aften (min julegave til manden) :)
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6043

Re: Hvad skal vi lave i weekenden - voksenudgaven

Indlægaf LadyFox » 5. mar 2016, 12:36

Idag står den på tacos, rengøring i køkkenet og noget serie på Viaplay/HBO senere.

Imorgen skal jeg lave lektier, jeg ved ikke hvad kæresten skal. Så temmelig røvsyg weekend hvis jeg selv skal sige det.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. mar 2016, 12:42

80'er fest med ca. 748 andre mennesker. Min veninde kommer ved 17-tiden. Så spiser vi. Og senere drikker vi masser af Pinä Coladas, mens vi hopper i tyl-tøj, nederdele og grotesk make-up.

I morgen: Intet.
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 5. mar 2016, 12:55

Jeg er lige blevet færdig på job, nu smutter jeg over og træner en time, så tager jeg hjem, spiser nogle gode madder og sover lur. Når jeg er færdig med det, går jeg i bad og bruger et par timer eller tre med ansigtsmaske og neglelakpålægning, hår og make-up, så hopper jeg i tøjet og i mine høje hæle og så kommer min søde, gode savnede ven, som flyttede fra byen for et par år siden, og som jeg ikke ser så ofte længere. Han medbringer guitar og rødvin, jeg har vodka-drinks og snacks, og så skal vi hygge og snakke og synge 'Save tonight' 100 gange, mens vi drikker en del deinks og vin. Jeg regner med, der dukker flere op henover aftenen og vi slutter af med en bytur, jeg har reserveret bord til os.

Jeg har ikke været tepsy siden engang i december, og generelt er det kun noget der sker 3-4 gange om året, så jeg glæder mig helt åndssvagt, især fordi det er med ham her, min lille pikpiercede-Bieber-lookalike-skidegode-ven. Vi har det altid nice.
image.jpg

Så, vi får det sjovt :D Jeg ved ikke med i morgen, jeg vil lade som om, den ikke findes.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Metsen
Kort karma: 21
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 159

Indlægaf Metsen » 5. mar 2016, 13:14

Aima skrev:Jeg er lige blevet færdig på job, nu smutter jeg over og træner en time, så tager jeg hjem, spiser nogle gode madder og sover lur. Når jeg er færdig med det, går jeg i bad og bruger et par timer eller tre med ansigtsmaske og neglelakpålægning, hår og make-up, så hopper jeg i tøjet og i mine høje hæle og så kommer min søde, gode savnede ven, som flyttede fra byen for et par år siden, og som jeg ikke ser så ofte længere. Han medbringer guitar og rødvin, jeg har vodka-drinks og snacks, og så skal vi hygge og snakke og synge 'Save tonight' 100 gange, mens vi drikker en del deinks og vin. Jeg regner med, der dukker flere op henover aftenen og vi slutter af med en bytur, jeg har reserveret bord til os.

Jeg har ikke været tepsy siden engang i december, og generelt er det kun noget der sker 3-4 gange om året, så jeg glæder mig helt åndssvagt, især fordi det er med ham her, min lille pikpiercede-Bieber-lookalike-skidegode-ven. Vi har det altid nice.
Så, vi får det sjovt :D Jeg ved ikke med i morgen, jeg vil lade som om, den ikke findes.

Damn det lyder som en sjaw aften! :klap: :afro: sådan en vil jeg også snart have...selvom det faktisk ikke er så længe siden sidst :gruble: :lol:
Men i dag skal jeg slappe off med sofa og Netflix og de gamle X-Files afsnit :love: , ud og handle ind til i morgen, hvor min veninde og hendes datter på halvandet kommer til morgenmad og frokost. I morgen eftermiddag/når de engang er taget hjem skal jeg have kigget på lidt jobsøgning, medmindre det bliver udskudt til mandag. Ville SÅ meget hellere have et arbejde at stå op til mandag :sur:
0
Århus og jobsøgende ASAP - hjæælp! :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Indlægaf Fru Sunshine » 5. mar 2016, 15:13

I går hyggede vi med venner hos Tricolette.
I dag splatter vi ud efter en tur i Storcenteret, hvor vi underholdt Studs, og i morgen laver vi ingenting.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1127

Indlægaf Torn » 5. mar 2016, 16:17

Fredag var jeg til begravelse og brugte aftenen med min ene søster og mine forældre.

I dag har jeg brugt dagen på arbejde. Om lidt kommer nogle venner over til vin og mad. Kæresten står for maden, så jeg arbejder lidt videre. Og stener lidt på Debatten.net...

I morgen fortsætter jeg arbejdet. Jeg er forhåbentligt færdig til aften, hvor jeg skal gå en fast søndagstur med min veninde.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 5. mar 2016, 16:19

Var på besøg hos Tricolette igår, med rigeligt god rødvin :fløjt:

Idag har jeg været en smule træt, og havde lovet ældstesønnen at ham kunne komme på shoppetur med en kamerat (første shoppetur uden voksn) så jeg sad og ventede i alle de timer de shoppede, heldigvis godt underholdt af fru Sunshine i noget af tiden.
Resten af dagen bliver brugt sammen med manden, på sofaen under tæppet med tv, debatten og en bog :)
1
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 5. mar 2016, 18:33

I dag har jeg forsøgt at shoppe lidt, uden held. Da jeg kom hjem bagte jeg brownies, vaskede tøj og tegnede lidt. Til aftensmad har vi fået grydestegt kylling med det hele, også lavet af mig. Om lidt skal jeg have lagt en lagkage sammen, og så tror jeg, at jeg skal have et stykke brownie og se House of Cards.
I morgen skal jeg bage boller, og så skal vi til fødselsdag.

Meget stille og rolig weekend.
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Indlægaf didas » 5. mar 2016, 18:39

Jeg har været til outletmesse i Bella Centret med min søster, virkelig fesent så vi smuttede i en anden outlet butik på Amager, hvor der kom lidt ting i kurven og så sluttede vi af med frokost på cafe. Efter en lur bliver resten af aftenen bare brugt på sofaen.

I morgen står den på træning, lidt oprydning/opvask og så skal jeg prøve at se, om ikke jeg kan få sorteret ud i mit tøj, har ALT for meget, så forhåbentlig kan jeg få samlet nogle sække til genbrug.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 208
Likede indlæg: 2660

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. mar 2016, 18:50

Jeg har brugt hele dagen på at shoppe i byen og lægge neglelak. I aften skal jeg arbejde lidt og se Harry Potter med en gin og tonic.

I morgen skal jeg nå at træne, inden min kæreste kommer hjem med tømmermænd og får brug for for meget omsorg.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2491

Indlægaf Pandesteg » 5. mar 2016, 19:19

Fredag var jeg på arbejde om dagen, susede hjem og ud på 10 km løbetur, yndlingsmåde at starte weekenden på. Derefter hjem og hygge med glas rødvin og bestille pizza og pommes fritter, som blev indtaget i sofaen - derefter masser af snolder og X-Factor.
I dag: Lavede lækker morgenmad med blødkogt æg og rundstykker som blev indtaget til Modern Family :love: derefter på min vante lørdagsshopping. Var hos tæppemanden og bestille tæpper, hos gls-shop og sende pakke, hos blomsterhandleren og købe ny plante til mit soveværelse osv. Sluttede med at handle til lækker frokost. Så hjem og gøre hytten hovedrent, også fast lørdagsting. Fik ryddet op i mit vitrineskab også, mega lækkert. Eftermiddagen blev tilbragt på sofaen med snacks og Downton Abbey på iPad. Nu har jeg spist og sidder med slikskål på sofaen og ser dokumentar om mærkelige navne på DR2 :D
Søndag: Eneste faste plan er træning fra 10-12 og lækker frokost bagefter. Skal have bagt boller og preppet morgenmad og frokost til de næste arbejdsdage. Finder nok på flere praktiske gøremål at lave, men ellers bliver det nok mest afslapning. :)
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 5. mar 2016, 19:20

Jeg skal bage og rydde op.
That's it. Utroligt kedelig weekend :D
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 6. mar 2016, 02:59

Fredag ryddede jeg op, støvsuge og ordnede en masse småting
Lørdag har jeg bare slappet af hele dagen. Har simpelthen haft så travlt i løbet af ugen og kørt mig selv træt, så havde virkelig brug for en off dag.
I dag skal jeg først lige sove... Regner med at gå i seng rimelig snart... Når jeg skal op skal jeg ordne en masse ting og derefter til fodbold (hvilket tager en del timer). Så skal der handles og laves mad når vi kommer hjem omkring kl 18. Og skal tidligt op mandag, så skal hvert fald ikke for sent i seng :)
Alt i alt ikke sådan en helt vildt spændende weekend :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 6. mar 2016, 06:26

Var ude ved kæresten fra fredag til igår. Derefter et smut hjem og pakke lidt sammen, for derefter at suse ud af døren en time senere. Købe lagkage på konditori, og så med bussen op til mine forældre.

Idag har jeg fødselsdag, og er vågnet alt for tidligt (bliver altid "barn" på min fødselsdag, og min krop opfører sig derefter :rulle:) og ligger nu og gasser i sengen. Min far er kørt til Århus for at hente min søster og to nevøer, så når de kommer, står den på fødselsdag hele dagen. :banan: :D
0

Tilbage til "Livets forhold"