Hvad skal vi lave i weekenden - voksenudgaven

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3922

Re: Hvad skal vi lave i weekenden - voksenudgaven

Indlægaf Angelina » 19. mar 2016, 16:03

Jeg har tilbragt lørdagen til DM i cheerleading -datteren var først på med sit peewee hold (hvor hun er træner) - og efterfølgende i et show som senior. Jeg har taget ca 1000 billeder - som lige skal sorteres og gennemses.
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Pandesteg » 19. mar 2016, 19:30

Dagen i dag blev først indledt med lækker brunch, mens vi lavede madplan for næste uge handlede på Nemlig. Så rengøring af hele hytten og vask af 3 maskiner tøj, mens manden satte bordplade op til arbejdsplads i stuen. Sen frokost i form af gnavegrønt, snackpølser, løgringe m. aioli og spicy nøddesnacks blev indtaget i sofaen m Downton Abbey på iPad'en. Så fulgte en lur og så et afsnit Downton mere :D
Nu har vi spist og er i sofaen under et tæppe og stener tv.

I morgen har jeg kun planer om 2 timers træning og handle lidt påskesnacks og pynt - resten af dagen bliver nok bare afslapning derhjemme.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Karkluden » 19. mar 2016, 21:31

Fredag: sove dagssøvn efter nattevagt, slappe af med lidt netflix og spise sushi og chokolade med en god veninde om aftenen.

Lørdag: dagvagt efter ikke at kunne sove overhovedet, fordi jeg var i nattevagtsdøgnrytme.. Så da jeg kom hjem efter 27 vågne timer, gik jeg helt kold, og vågnede her ved 22-tiden og vil snart sove igen.

Søndag: dagvagt igen. Derefter er jeg forhåbentlig lidt mere frisk end lørdag, og vil træne lidt, gøre rent og slappe af.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 15
Likede indlæg: 244

Indlægaf Alphilia » 20. mar 2016, 07:42

Fredag; startede aftenen med en gruppe veninder, deres mænd og børn og en stor stak pizzaer. Så dejlig en start på weekenden
Lørdag; En stille rolig morgen efterfulgt af hygge med mine søstre og nevø. Aftenens program var seriesump med min kæreste.
I dag; måske starter vi dagen med brunch. Ellers er der lidt praktiske ting på programmet og en tur i træningscentret
0
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1110

Indlægaf Torn » 21. mar 2016, 09:42

Fredag var jeg til rødvins(!)middag, lørdag var jeg til abefest med studievener og søndag brugte jeg på et museum. :D
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1084

Indlægaf girl_beat » 21. mar 2016, 10:59

To HELE dagen uden planer - det var virkelig lækkert! :D Lørdag blev lige brugt på en effektiv times oprydning/rengøring/udsmidning og så ellers bare gåtur og sofa og lækker mad. Søndag var mere eller mindre det samme, men uden det huslige :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Karkluden » 22. apr 2016, 21:15

Vi har fredag-lørdag uden reelle planer. Vi har en liste af ting, vi skal/vil nå, der ser sådan ud:
2 x træning
Lidt oprydning
Cykle ind i H&M og bytte lidt tøj
Forberede pandekager, bacon og pølser til søndag
Pakke til næste uge
Være sammen, sove længe og bare tage tingene som de kommer efter et par meget skemalagte uger :lol:

1 x træning, oprydning og sove meget længe er nået i dag :D i morgen tager vi i H&M, forbereder mad til søndag, pakker og sover længe, men ikke helt så længe :D Søndag skal vi holde fødselsdag :)
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3922

Indlægaf Angelina » 22. apr 2016, 21:31

nå ja -og så her fredag nat sidder jeg naturligvis klar til at se Team Danmark deltage i verdensmesterskaberne i Cheerleading, når nu svigersøn er over og kæmpe for os.

http://www.cheerunion.org/

(hvis man hopper ind nu kan man også nå at se Sverige, USA og Norge inden Danmark kommer på.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 969

Indlægaf Anne Droid » 23. apr 2016, 08:46

Fredag lavede vi bålmad. Der var rigtig meget mad, så vi inviterede gæster.
I dag, lørdag, skal kæresten spille med bandet og jeg bliver hjemme og skriver ansøgninger.
I morgen skal vi vist bare slappe af og hygge, for kærestens to børn kommer hjem.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 23. apr 2016, 09:29

Guuud, jeg troede at den her tråd handlede om sex. :stoned:

Nå, men i dag skal jeg have fabrikeret nogle fødselsdagsgaver og jeg skal ud at gå en tur, hvis vejret ellers opstiller sig.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 45
Likede indlæg: 187

Indlægaf Little_Woman » 23. apr 2016, 09:32

Fredag havearbejde og aftensmad ved min mor, sover der til lørdag.

Lørdag lidt indkøb, rengøring og løbetur - og en lur, sov frygtelig dårligt!

Søndag bage kage og besøg af veninde til kaffe + lade op til en arbejdsuge, efter en uges ferie
0
Nu med fugl
Brugeravatar
Jungletiger
Kort karma: 23
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 234

Indlægaf Jungletiger » 23. apr 2016, 09:47

Arbejde videre på min hovedopgave :træt:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 23. apr 2016, 13:03

Fredag: Mødtes med en veninde og tog i sommerhus. Spadserede en tur, spiste en pandekage til frokost og provianterede til aften. Kom hjem, læste avis, drak kaffe og tog en middagslur. En gåtur før aftensmaden, der bestod af bøffer, champignon og salat. Vendte verdenssituationen over nævnte flaske rødvin.

I dag, lørdag: Vågnede ved, at veninden puslede rundt. Lavede røræg og spinat til morgenmad. Gik en tur. Havde for at tage en sejltur op ad fjorden, da det begyndte at regne og hagle. Spiste kage og drak kaffe hos bageren i stedet. Købte torskefilet hos min valgte fiskehandler og hvidvin og fennikel hos købmanden. Kom hjem, tørrede hår og hyggede med en bog

Er lige ved at vågne fra middagslur. Skal snart have frokost, fiskefrikadelle med remoulade. I eftermiddag bliver det nok læsning, måske en ekstra gåtur.

I morgen, søndag: Jeg skal slå græs, inden regnen sætter ind igen. Vi tager nok en gåtur mere, måske frokost på havnen, og så hjem i morgen eftermiddag. Muligvis tager vi tidligere af sted og spiser frokost og ser kirkerne i Næstved. Satser på at tage en røget makrel med hjem til aftensmad.

Perfekt weekend :love:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 396

Indlægaf OberstNasig » 23. apr 2016, 16:48

Jaer, den voksne her havde en aftale med en anden voksen, der aflyste. Så skete der det at jeg fik så meget selvmedlidenhed, at jeg tog til byens dyreste supermarked og købte ubrugelige og atter ubrugelig ting. Delikatesser og specielle fødevarer trækker i mig som fluer til en lort. Jeg KAN ikke styre mig! Så jeg spenderede fluks 600 kr. på at jeg, en enkelt person, skulle have lidt godt i aften, fordi min kæreste heller ikke er hjemme.
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 23. apr 2016, 18:03

Plejer mest at flade ud, når jeg har ungerne, men denne weekend er og bliver aktiv.
I går (havde fri st.bededag) projekt hegn, sammen med naboen.
- Fjerne de sidste rødder fea gammelt buskads, lave huller med pælebor i jord der er ren ler når jeg kom 30 cm. ned.
- Sætte stolper i stolpebeton, og montere overlæger som støtte.

Og hente ny (brugt) seng til datteren.

I dag:
- Ikea-tur efter nyt garderobeskab til datteren. Plus lidt lamper og andet små-gøgl til mig selv.
- Race hjem, for at "ikeachaufføren" ikke skulle vente for længe.
- Slæbe ind.
- Adskille hendes gamle møbler.
- Tur til Jysk, Harald Nyborg og T.Hansen efter flere småting.
- Samle møbler til datteren.

I morgen:
- projekt hegn part 2 - montering af brædder og espalier.
- store tøjvaskedag.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.

Tilbage til "Livets forhold"