Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 795

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Mangoness » 9. mar 2016, 20:11

Rosa Espinosa skrev:Kan kun huske den klassiske med monsteret som boede under ens seng og som ville hive ens arm eller ben af hvis de hang ud over sengekanten. Som voksen kan jeg stadig ikke sove hvis armene eller benene ligger udover. Og jeg er godt klar over at der ingen monstre er.

..du er ikke alene :genert:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 9. mar 2016, 20:17

Af dumme ting har jeg engang børstet mine tænder i sæbe, fordi jeg tænkte de blev renere af det. Jeg fik det ret dårligt ret hurtigt og gik i seng.

Og mht. ting at tro på, eller rettere IKKE at tro på, så er det først som voksen at jeg har opdaget, at Pumba har ret når han mener stjernerne er en hel masse gas som brænder milliarder af kilometer borte :-D Jeg syntes jo bare han var fjollet.
1
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 24
Likede indlæg: 330

Indlægaf Tilly » 9. mar 2016, 21:33

Jeg har aldrig troet på julemanden, nisser, tandfeen mm.

Til gengæld troede jeg fuldt og fast på påskeharen, som jo gemte æg i haven hvert år til påske. Ikke nok med at jeg troede på påskeharen, så gav jeg den også menneskestørrelse i min fantasi, jeg forestillede mig en ca. 2 m høj hare der rendte rundt og gemte æg i folks haver :genert: :mellow:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. mar 2016, 22:40

Jeg troede væg-til-væg tæpper var gulvtæpper som hang på væggene. Jeg hørte det tit omtalt, så jeg troede det var noget rigtig mange havde, i stedet for tapet som man sjovt nok havde hjemme hos os.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 10. mar 2016, 01:36

billiebean skrev:Jeg troede, at når man brækkede noget, så faldt legemsdelen af! Så jeg spekulerede ret meget over, hvordan det kunne hænge sammen, at nogen havde fortalt mig, at dronning Margrethe havde brækket ryggen engang!?

Jeg var vildt bange for at sluge vindruekerner, da nogen havde fortalt mig, at der så ville vokse vindruer ud af ørene på mig.

Nå ja, jeg gemte også tyggegummi i mine lommer. Tygget vel at mærke! Havde ikke helt styr på det med konsistenser osv.

Haha det troede jeg også, og jeg blev da kun bekræftet i det, da jeg så en med armen i slynge. Hvorfor han rendte rundt med armen, når den alligevel var faldet af, tænkte jeg ikke over :D
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 10. mar 2016, 14:02

Jeg troede at når man optog noget på sin båndoptager (mvh. 80'er-barnet der lavede sine egne radiomix på kassettebånd), så kom AL lyd med, så jeg sad altid musestille, når jeg havde trykket "record" - og blev mega sur engang min søster brasede ind på værelset! Jeg levede faktisk i denne vildfarelse i eh.. pinligt mange år!
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2322

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 14:10

billiebean skrev:Jeg troede at når man optog noget på sin båndoptager (mvh. 80'er-barnet der lavede sine egne radiomix på kassettebånd), så kom AL lyd med, så jeg sad altid musestille, når jeg havde trykket "record" - og blev mega sur engang min søster brasede ind på værelset! Jeg levede faktisk i denne vildfarelse i eh.. pinligt mange år!

Du er ikke alene :fløjt:
Jeg fandt dog rimelig hurtigt ud af det ikke var sådan, da stedbroderen gjorde vældig nar af mig da han fandt ud af det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 14:51

Monsteret under sengen kom sent for mig, for der kan ikke være monstre under en skibsbriks, en springmadras på gulvet eller sådan folde-ud-sofa.
Men der boede helt sikkert vampyrer i min ene skab.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 10. mar 2016, 16:19

billiebean skrev:Jeg troede at når man optog noget på sin båndoptager (mvh. 80'er-barnet der lavede sine egne radiomix på kassettebånd), så kom AL lyd med, så jeg sad altid musestille, når jeg havde trykket "record" - og blev mega sur engang min søster brasede ind på værelset! Jeg levede faktisk i denne vildfarelse i eh.. pinligt mange år!

Undskyld, kommer al lyd ikke med? Hvad kommer så med?

Jeg er oprigtigt undrende..
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1986

Indlægaf Lurende Peber » 10. mar 2016, 16:57

Smiling_Goat skrev:

Hvis du optager (optog) gennem mikrofon, så kom "alt" med. Hvis der blev optaget gennem kabel til radioen, så kom udenomslyde ikke med. Med de radiopaddeværter til Mylle etc snakkede jo ind over musikken :sur: Og det kom med.
3
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 10. mar 2016, 17:02

Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:

Hvis du optager (optog) gennem mikrofon, så kom "alt" med. Hvis der blev optaget gennem kabel til radioen, så kom udenomslyde ikke med. Med de radiopaddeværter til Mylle etc snakkede jo ind over musikken :sur: Og det kom med.

... og så var det jo, at man sad på spring for at pause optagelsen, mens han snakkede :D men ja det var såå træls at han ikke engang kunne vente med at snakke til pladen var slut :/
3
14 11 14 :banan:
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 10. mar 2016, 17:05

Skumfidusen skrev:Jeg var stædigt overbevist om at tigre var hunløver og var virkelig muggen når min fladpandede storesøster påstod at det ikke passede. Kææææft, hun var dum, altså.

Nåja, jeg troede at alle katte var piger og hunde var drenge, det gav god mening :genert:
5
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 10. mar 2016, 18:02

Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:

Nåh, nej okay.. Så er jeg med
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4433

Indlægaf Rosa Espinosa » 10. mar 2016, 18:07

Nååh ja, troede også at ting havde følelser, så kom jeg til at vælte min cykel så sagde jeg undskyld til den, det samme hvis jeg kom til at ødelægge en blomst. Er heldigvis vokset fra det, selvom jeg nu stadig snakker opmuntrende til bilen, når den er hurtig til at overhale og siger undskyld når jeg er for voldsom med koblingen. Men ellers så er jeg altså vokset fra det.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 10. mar 2016, 18:08

Delfin skrev:
Lurende Peber skrev:
Smiling_Goat skrev:

... og så var det jo, at man sad på spring for at pause optagelsen, mens han snakkede :D men ja det var såå træls at han ikke engang kunne vente med at snakke til pladen var slut :/

Men det skulle de jo - netop for at man skulle købe musikken fremfor at optage den.
2
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'

Tilbage til "Livets forhold"