Kærestens tidligere forhold

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3478

Re: Kærestens tidligere forhold

Indlægaf Ballademager » 10. mar 2016, 14:50

LadyFox skrev:
Ballademager skrev:Jeg kommer nok heller ikke til at fremstå så tolerant i denne her tråd.

Men jeg havde det rigtig svært med min kærestes eks i starten af vores forhold. De havde kun været fra hinanden tre-fire måneder, da min kæreste og jeg fandt sammen, og hun fyldte rigtig de første to år. Hun er psykisk syg, og på grund af det havde hun tit brug for at tale med min kæreste. Hun ville ikke vide af mig, så der gik ret lang tid, før min kæreste fortalte hende om mig. Så var der en masse praktisk, han havde en masse af hendes ting på loftet og i kælderen, fordi han ikke kunne nænne at bede hende hente det etc. Selv efter, at vi var flyttet sammen (og han havde fortalt hende om mig) måtte jeg ikke være hjemme den dag, hvor hun skulle hente nogle ting. Det var ikke fordi, jeg var bange for, at de skulle finde sammen igen, men det var bare så rodet i rigtig lang tid.

Alt det kunne jeg nok godt have håndteret i dag, hvor vi har været sammen længe. I bund og grund er det jo et udslag af omsorg hos min kæreste, og det karaktertræk holder jeg umådelig meget af. Men da hun fyldte mest var min kærestes og mit forhold ret nyt, og jeg var enormt sårbar, fordi jeg lige var flyttet til København, havde fået et nyt (hårdt) job og i det hele taget havde vendt mit liv på hovedet. Derfor var det rigtig svært.

Hvis vi bare havde kunnet drikke en kop kaffe sammen alle tre (bare en gang), eller jeg ikke skulle have taget så meget hensyn hele tiden, så havde det helt sikkert været lettere.

:genert:

Jeg synes faktisk du fremstår ret tolerant.
Altså, jeg forstår fint du ikke havde det godt med deres relation når for det første din kæreste ikke fortæller om dig og jeres forhold, og at du ikke må være hjemme når hun henter sine ting. Det er ret meget hensyn der blev taget til hende, og det tyder jo på at hun i hvert ikke var helt færdig med ham. Og hensynet til hende følelser bliver sat før hensynet til dine. Det lyder urimeligt på mig, især taget i betragtning af at jeres forhold var så nyt.
Jeg ville bestemt heller ikke have det fint med hvis min kæreste havde et venskabeligt forhold til kvinder der ikke måtte vide af at han var sammen med med mig, eller som ikke kunne holde ud at være i rum med mig. Men det er jo heller ikke venskab.

Tak for din kommentar :kys: Er glad for, at jeg ikke fremstår totalt hysterisk :genert: Det er heldigvis meget bedre nu.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Forhold og sex"