CV-hjælp

Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3926

CV-hjælp

Indlægaf Angelina » 8. mar 2016, 11:42

Sidste år holdt jeg med stor succes gratis CV fotografering - og fik hjælp "udefra" til alt fra styling og cv skrivelse ... men jer der søger jobs, hvad har I brug for hjælp til? :) Hvad ville gavne jer?
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Re: CV-hjælp

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 12:03

Jeg tænker sådan noget som sparring på netop CV (opstilling og finpudsning f.eks.) og måske sparring i forhold til en eventuel ansøgning eller samtale (f.eks. at øve en samtale) :)

Nogle af delene har jeg allerede fået og været utrolig glad for det men jeg savner personligt noget i forhold til at sælge mig godt nok til en samtale
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3926

Re: CV-hjælp

Indlægaf Angelina » 9. mar 2016, 16:48

2SHY skrev:Jeg tænker sådan noget som sparring på netop CV (opstilling og finpudsning f.eks.) og måske sparring i forhold til en eventuel ansøgning eller samtale (f.eks. at øve en samtale) :)

Nogle af delene har jeg allerede fået og været utrolig glad for det men jeg savner personligt noget i forhold til at sælge mig godt nok til en samtale

Og så er der fundet en der kommer og giver "fiktive samtaler" og gennemgår CV'et :gogo:
3
~indsæt smart signatur her~

Tilbage til "Job"