Bruuns Bazar konkurs

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6722

Bruuns Bazar konkurs

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2016, 20:17

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Re: Bruuns Bazar konkurs

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. mar 2016, 20:23

Jeg googlede Bruuns Bazaar og fik straks behov for nogenlunde at gentage Scrooges kloge ord i forbindelse med Wackerhaus' lukning tidligere på året:

Jeg ville hjertens gerne købe mere tøj i bedre kvalitet fra danske modehuse, MEN (og jeg kan mærke et rant komme...) jeg synes meget sjældent at design, kvalitet og pris retfærdiggør hinanden og så er det som om, at danske designere ikke mener at der findes kvinder, der er mindre end 94 cm om brystet og 180 cm i højden.

Når jeg skuer over Wackerhaus' webshop, så er der enkelte ting som skiller sig ud, men resten gør ikke. De billeder jeg poster nu er af tøjstykker, der findes i hundredevis - hvis ikke tusindvis - af udgaver på markedet. Ud over at være uoriginalt og dovent designet (mange danske designere tager genvejen med slasket/uformeligt tøj) er det svimlende dyrt. Buksedragten kostede 1899 fra ny, den kedelige sorte kjole nederst 2199. Der er intet, der ophidser mig ved det, og intet der får få mig til at tænke, at jeg ikke nemt kunne finde nøjagtig de samme 'items' andetsteds, bare billigere. SÅFREMT jeg overhovedet skulle længes efter en sort jerseykjole med draperinger, lange ærmer og turtleneck.
3
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Mode"