Gør det aldrig mere.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: Gør det aldrig mere.

Indlægaf TryToBeHappy » 12. mar 2016, 20:29

Willow skrev:Jeg synes det er rigtigt godt du kommer til en psykolog og forhåbentlig noget terapi. Måske skulle du vælge at gå til psykolog et stykke tid uden det andet fordi jeg tror ikke det er så givtig at gøre det hele samtidigt.

Jeg synes stadigvæk det lyder som om du prøver at overbevise dig selv mere end os andre om at du er lykkelig med ham og vil have ham men det er jo også ok. Som de andre siger kan du jo godt vælge at se lidt dybere på dig selv og sætte hele det med kærligheden i 2. prioritet. Men hvis det er det du vælger synes jeg du skal være ærlig omkring det over din kæreste.

Derudover synes stadigvæk du skulle vise ham at du elsker ham med handling, som f.eks. at lade være med at rende efter andre. Igen hvis det du vil må du sku være ærlig over for ham, så han i det mindste har et valg omkring det og kan beslutte om han ønsker at blive elsket af en der ikke føler hun kan gå til fest uden at være ved at hoppe på en anden.


Jeg glæder mig også meget til at få hjælp.

Det gør jeg også på en måde, for de der "slå op" tanker giver INGEN mening.
Der er jo ingenting i vejen med forholdet og jeg elsker ham. Jeg er ikke afhængig af ham, da jeg generelt er glad for at være uden andre.

Min kæreste ved ALT.
0
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: Gør det aldrig mere.

Indlægaf TryToBeHappy » 12. mar 2016, 20:53

Og jeg drikker aldrig så meget igen. Jeg prøver at blive en person, som jeg gerne vil være.
Så skal jeg ikke tilbage i mit negative mønster.
0

Tilbage til "Forhold og sex"