Din pinligste "Jeg ku' godt"

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2168

Re: Din pinligste "Jeg ku' godt"

Indlægaf Mulan » 30. aug 2016, 18:05

paint skrev:
Mulan skrev:
Rapfisk skrev:Ej, Mulan, det kan du gøre bedre. De er da overhovedet ikke pinlige.

Men den ene er jo ret meget ældre end mig og det er ikke just fordi de er superkønne. De er bare så dejlige begge to! :dåne:

Er det ikke lidt svært, ud fra billederne at se, hvem der er ældst? Jeg blev nysgerrig og tjekkede det. De to ungersvende er hhv 49 og 56 år. Price, er den 'unge' :gruble:

De er begge to stadig en del ældre end mig. Men den der blanding af intelligens, empati og rungende drenget glæde. Jeg kan sgu'tte stå for det. Om de er 20 eller 65. :dåne:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2341

Indlægaf paint » 30. aug 2016, 20:22

Mulan skrev:
paint skrev:
Mulan skrev:
Rapfisk skrev:Ej, Mulan, det kan du gøre bedre. De er da overhovedet ikke pinlige.

Men den ene er jo ret meget ældre end mig og det er ikke just fordi de er superkønne. De er bare så dejlige begge to! :dåne:

Er det ikke lidt svært, ud fra billederne at se, hvem der er ældst? Jeg blev nysgerrig og tjekkede det. De to ungersvende er hhv 49 og 56 år. Price, er den 'unge' :gruble:

De er begge to stadig en del ældre end mig. Men den der blanding af intelligens, empati og rungende drenget glæde. Jeg kan sgu'tte stå for det. Om de er 20 eller 65. :dåne:

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener, selv om jeg er mand (og ikke er til mænd) ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 392

Indlægaf Lisva » 30. aug 2016, 20:34

Peter AG er ældre end min mor, men jeg kunne godt alligevel. :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 30. aug 2016, 20:43

Lisva skrev:Peter AG er ældre end min mor, men jeg kunne godt alligevel. :genert:

Ja, det er virkelig pinligt! :naughty: :D

Jeg fik helt spat af ham i 80'erne. De havde åbenbart gode forbindelser i DR (eller var det TV2?). Han tonede hele tiden frem på skærmen og stod og hoppede op og ned i bar mave! :genert:
0

Tilbage til "Forhold og sex"