Perler fra ungerne

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Re: Perler fra ungerne

Indlægaf Bøtte » 15. jun 2016, 20:32

'Mor, efter babyen er kommet ind i din mave er du altså blevet lidt tyk. Men nær babyen kommer ud, får du en lille, sød mave igen'. :lol: :lun:

Jeg håber hun får ret ;)
9
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2527

Indlægaf Mi55y » 17. jun 2016, 05:47

Min niece på 3 fortalte mig forleden, at jeg havde en Jonathan i munden - det er åbenbart min skæve tand, der gemmer sig bag de andre :lol:
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2527

Indlægaf Mi55y » 22. jun 2016, 18:10

Har lige været ude at spise med søster og snart 4-årig niece, og min søster fortalte, at min niece tidligere på dagen havde sagt, at hun synes moster skulle få en baby i maven, så den kunne komme ud og lege med hende, for hun var træt af at lege alene.

Senere under maden snakker vi om, at moster skal på festival i morgen og drikke bajere, hvilket medfører følgende:
Niece: Du må ikke drikke bajere!
Mig: Hvorfor ikke?
Niece: Fordi du skal have baby i maven! Og det er usundt!
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 22. jun 2016, 19:33

S spørger hver morgen 'hvor mange år har jeg sovet til?' :lun:
Og når jeg afleverer i børnehaven siger hun 'hold øje med dig selv' i betydningen 'pas godt på dig selv' :lol:
9
Seance
Kort karma: 6
Likede indlæg: 110

Indlægaf Seance » 26. jun 2016, 10:59

Emma på 5 år har vist set et par prinsesse tegnefilm...

Mor jeg elsker dig så meget at det er kærlighed, ægte kærlighed mor!

Århh skattepige :lun:
8
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5749

Indlægaf Animi » 26. jun 2016, 14:56

Vi er i sommerhus og det er dejligt vejr. Min niece smider sig på langs på vores bænk, tager et blad for at kigge i og sukker: "DET HER kunne jeg virkelig godt vænne mig til!"
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 26. jun 2016, 16:35

ajnaM skrev:Og så er han også kommet i den alder, hvor han højlydt kommenterer på andre mennesker på gaden. Det er delvist enormt sjovt og enormt pinligt som forælder. Især fordi vi bor midt på Strøget og han derfor har rig mulighed for at se en masse mennesker og råbe ting om deres udseende.

I den sjovere afdeling sad han forleden på mine skuldre, da vi gik forbi en meget lav mand. "Se mor, der går en LILLEBITTE MAND! Se, hvor lille han er, mor! Se!" :lol:

I den mindre sjove afdeling har han svært ved at finde ud af det med hudfarver. Det er vist lidt fremmed for ham, og spændende, og så opstår behovet for at kommentere. Forleden kørte han på sin løbecykel, så en mørk fyr, cyklede helt hen til ham og råbte, mens han pegede: "SE mor, det er en NEGER. Han er hele tiden brun!" :genert: Heldigvis var gutten ikke sippet.

Mine bekendte havde haft en lang snak med deres datter om, at man ikke peger og taler højlydt om andre i gadebilledet eller butikken. Hvis man ser nogen, der ser underlige ud, kan man snakke om det, når man kommer hjem. Det resulterede så i, at pigen med høj og fyndig stemme sagde "Far, der går én, vi skal snakke om, når vi kommer hjem".....
24
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Indlægaf FruKuk » 27. jun 2016, 17:12

Tanten skrev:
ajnaM skrev:Og så er han også kommet i den alder, hvor han højlydt kommenterer på andre mennesker på gaden. Det er delvist enormt sjovt og enormt pinligt som forælder. Især fordi vi bor midt på Strøget og han derfor har rig mulighed for at se en masse mennesker og råbe ting om deres udseende.

I den sjovere afdeling sad han forleden på mine skuldre, da vi gik forbi en meget lav mand. "Se mor, der går en LILLEBITTE MAND! Se, hvor lille han er, mor! Se!" :lol:

I den mindre sjove afdeling har han svært ved at finde ud af det med hudfarver. Det er vist lidt fremmed for ham, og spændende, og så opstår behovet for at kommentere. Forleden kørte han på sin løbecykel, så en mørk fyr, cyklede helt hen til ham og råbte, mens han pegede: "SE mor, det er en NEGER. Han er hele tiden brun!" :genert: Heldigvis var gutten ikke sippet.

Mine bekendte havde haft en lang snak med deres datter om, at man ikke peger og taler højlydt om andre i gadebilledet eller butikken. Hvis man ser nogen, der ser underlige ud, kan man snakke om det, når man kommer hjem. Det resulterede så i, at pigen med høj og fyndig stemme sagde "Far, der går én, vi skal snakke om, når vi kommer hjem".....

Det er filme spas :lol:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2320

Indlægaf Studsgaard » 27. jun 2016, 17:50

Datteren render rundt kun i trusser.
Min mand spørger hende hvorfor hun ikke jar tøj på?
Hun svarer: det er fordi mor er ved at sy til mig :D
Børnelogik :lol: :gruble:
2
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3253

Indlægaf DD_81 » 29. jun 2016, 18:07

R 6 ÅR

R: av.av,av... aaav for tasan!
M: Hvad sker der dog?
R: Jeg slog tisseposen med kastanjerne i

:lol:
8
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 29. jun 2016, 18:45

Jeg var colatørstig en dag, og eftersom jeg gerne ville holde lav profil omkring det, hældte jeg colaen i en kaffekop. Jeg drikker i øvrigt ikke kaffe.

Senere står sønnen på 5 ved mit skrivebord og konstaterer: "Det giver overhovedet ikke mening, at du har en kop kaffe stående"

- Hvilket fik mig rodet ud i en historie om, at det nok var hans far, der var kommet til at stille sin kaffekop der tidligere :fløjt:
3
Olaf
Kort karma: 3
Likede indlæg: 82

Indlægaf Olaf » 29. jun 2016, 19:33

Rosa på 4 bryder sig ikke om at vise maven frem da hun har fået at vide i børnehaven at den er tyk. Vi har derfor talt en del om at hun ikke er tyk og om at de ikke skal kalde hinanden tykke i børnehaven. Vi er så på toilettet sammen hvor hun udbryder "sikke en tynd mave du har mor", jeg takker pænt hvorefter hun fortsætter "ja for du har jo sagt at man ikke må sige at nogen har en tyk mave". Tak skat eller noget.....
11
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 29. jun 2016, 19:41

Bøtte skrev:S spørger hver morgen 'hvor mange år har jeg sovet til?' :lun:
Og når jeg afleverer i børnehaven siger hun 'hold øje med dig selv' i betydningen 'pas godt på dig selv' :lol:

Og i dag udvidede hun med 'Nu er klokken altså gammel nok til at stå op'. :lol: :lun:
17
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 29. jun 2016, 19:43

"Mor, når jeg bliver voksen så vil jeg altså ikke være maler, astronaut eller et eller andet mærkeligt - jeg vil bare være et alm. menneske" :lun:
21
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 21
Likede indlæg: 180

Indlægaf Pyjamas » 30. jun 2016, 08:22

"Hvad betyder "savl"? Er det, når man savner nogen?" :lun:
1

Tilbage til "Børn"