Perler fra ungerne

Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1820

Re: Perler fra ungerne

Indlægaf Anilara » 4. jul 2016, 20:13

Jeg har lige skypet med min nevø(5år) som bor i Belfast, og som har besøg af mine forældre.
Min nevø siger så: "Anilara, her sover en stor, gammel mand, som snorker om natten" - det er så min far/deres bedstefar, som de lidt må have glemt hvem er, da de ikke har set ham i halvandet år :-D
Efterfølgende siger min nevø, at min kæreste skal besøge dem, så han kan give dem et numseklask... :ticks: :sarkasme:
3
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. jul 2016, 13:46

Vi står og skal med bus 971 mod Løkken. Yakups kommentar:

"Jeg vil ikke med Lars Løkke".

9 år og gode politiske standpunkter :-D.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 11. jul 2016, 19:23

Yakup:

"Mor er du et menneske eller en dame" :gruble:?
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2996

Indlægaf vibbsen » 15. jul 2016, 20:13

"DU SKAL LÆRE AT STYRE DIT TEMPERAMENT" brølede Emma til mig i en syndflod af snot, spyt og tårer tidligere idag

Emma og jeg havde et opgør omkring oprydning idag. Og Emma flippede fuldstændig skråt da det gik op for hende, at jeg faktisk mente det der med skraldeposen......Det synes hun fandme ikke var i orden. Jeg er ISKOLD. Jeg havde bedt hende om at rydde op. Jeg havde tilbudt at hjælpe. INTET virkede. Ungen råbte og skreg og skabte sig og sagde at jeg bare selv kunne rydde op. Hun gjorde det ihvertfald ikke. Hun vidste ikke hvor tingene skulle stå. Hendes ben kunne ikke gå. Hun var tørstig. Hun var sulten. Hun ville kun rydde op hvis der blev sit Askepot i fjernsynet og hvad ved jeg. Jamen så kan vi da ligeså godt smide det rådne legetøj ud. Så det røg i en skraldesæk og sat udenfor døren så vi kunne bære det ned i skraldespanden

Så blev hun da først rigtig tosset. Og da hun så blev båret ind på sit værelse for hun slog mig. Ja, så var det at jeg fik besked på at lære at styre sit temperament...... :nerve: :nerve: :nerve: :-D :-D :-D :-D

Jeg synes faktisk selv at jeg holdt masken rigtig flot. For jeg havde nær bidt tungen af mig selv af grin over den bemærkning.....
15
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 15. jul 2016, 20:15

Vi var ude og spise i dag. Malik og Yakup og min venindes søn sidder og taler om Jesper Sørensen (teenageren med progeria). Der er en dame i selskabet, hun er 53 år, en flot kvinde. Hun var først ikke lige klar over hvem Jesper Sørensen var.

Yakup:

"Det er en dreng der har flere rynker end dig" :nerve:.
5
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 883

Indlægaf Æble » 16. jul 2016, 08:34

På fyldt restaurant:

Datter 7 år: Mor, ved du hvad Mias mor har?

Mig: Hmm, brunt hår? :-D

D: Det er noget damer ikke har.

M: Det ved jeg søreme ikke.

D: En falsk tissemand, det har Mia selv fortalt

:ad!: :klap:
28
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 16. jul 2016, 08:48

Et par af mændene i huset taler om g-streng vs mormortrusser. Den ene taler om han gerne vil prøve et par. Yakup følger lidt med i samtalen, hvisker til mig om jeg har nogle mormortrusser, siger at det tror jeg nok.

Yakup ret højt "Nicklas, du må gerne låne nogle mormortrusser af min mor" :genert:.

(tror det var g-strengen han talte om, men alligevel).
0
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 16. jul 2016, 14:08

Æble skrev:På fyldt restaurant:

:klap: :klap: :klap: det er simpelthen så sjovt
1
:pompom:
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 16. jul 2016, 17:56

Her for et stykke tid siden havde jeg været i bad og kommer - som jeg har for sædvane - gående med bar røv ind i soveværelset. Emma - som er vant til at se mig uden en trevl på kroppen- sidder i sengen og vi snakker om løst og fast.

Pludselig siger barnet "Mor, du har hår i numsen"

Man ved bare at ens bikinilinje trænger til et STORT eftersyn når man får sådan en bemærkning :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:
3
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 16. jul 2016, 18:01

Lige inden vi skulle på ferie havde hr.vibbsen haft gang i sin Mens groomer og beder mig om at tjekke om han havde fået det hele med.

Jeg kigger og konstaterer at der vist mangler lidt øverst på ballerne og siger - uden at tænke mig om : Du mangler sgu lige at trimme din røvpels....

Emma - som ellers var helt fordybet i et større legobyggeri - kigger op og stiller spørgsmålet : "Mor, hvad er røvpels"

Det magtede jeg ganske enkelt ikke at forklare. Så jeg stak hende en is :D Min mand synes ikke det var spor morsomt. Det synes pædagogen i børnehaven til gengæld. De samler op på rappe replikker fra ungerne i øjeblikket. Og jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne gå til bekendelse om at den med røvpels var en henvisning til Emmas fars numsebehåring....Bare hvis den skulle dukke op....
6
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 16. jul 2016, 18:13

Mig: "Yakup flyt dig lige".

Yakup: "Jeg skulle bare lige have mit chokolade. Tag lige en chill-pill" :-D.

Den dreng altså.
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 17. jul 2016, 18:26

A på 7 år: Mormor? Hvornår er det aften?
Mormor: Det er aften nu.
A: Ej, Mormor, du sagde altså at vi skulle have is, når det var aften!
Mormor: Det skal vi også lige om lidt
A: Ej, jeg kan bare slet ikke vente!
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1014

Indlægaf milisa » 17. jul 2016, 19:47

BWAHAHAHAH!!!!

Ej, seriøst, hvad svarede du?!?! Hvad gør man i sådan en situation!!! Jeg gruer seriøst for, når min unge kommer i den alder, hvor ting bare bliver sagt bramfrit!
0
Tally-ho
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 883

Indlægaf Æble » 17. jul 2016, 20:11

milisa skrev:

BWAHAHAHAH!!!!

Ej, seriøst, hvad svarede du?!?! Hvad gør man i sådan en situation!!! Jeg gruer seriøst for, når min unge kommer i den alder, hvor ting bare bliver sagt bramfrit!

Så sådan her ud: :ad!: :lol2: :-D Og så spurgte hun om jeg havde en, sagde at nej det har jeg ikke :engel: Så talte vi lidt om hvor hun vidste det fra og så at det er privat og lidt en hemmelighed så man skal ikke gå rundt og fortælle det. Men havde virkelig svært ved at finde en grimasse der kunne passe :-D
2
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 18. jul 2016, 22:00

Asger fortalte en syret historie på vej til børnehave for nogle uger siden. Om isbjørne, ing. ;)

"Isbjørne-moren laver menneskerne om til kød til sit barn, og de elsker også bacon. Men hvis hun laver tomatsuppe, så dør de."

Asger kan ikke lide tomatsuppe. :lol:
4
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Børn"