Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Hurrze » 17. maj 2016, 22:03

Kommer lige en tilføjelse. Hvis jeg fik lov ville jeg elske at få spillet min ynglingssang i kirken, som er Nothing else matters.. :) :love:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9186

Indlægaf Fru Sunshine » 18. maj 2016, 04:33

Hurrze skrev:Kommer lige en tilføjelse. Hvis jeg fik lov ville jeg elske at få spillet min ynglingssang i kirken, som er Nothing else matters.. :) :love:

Når du kommer dertil, så snak med præst og organist.
Jeg gik ind til en strygerversion af "Stairway to heaven".
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2585

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. maj 2016, 04:47

Og så skal der synges en smuk, trestemmig udgave af velsignelsen. :lun: Allerhelst af et kor af mine gode venner, som kan den i forvejen.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
ajnaM
Kort karma: 54
Likede indlæg: 738

Indlægaf ajnaM » 18. maj 2016, 09:50

Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Derefter skulle alle sove der og vi skulle stå op på et dovent tidspunkt og spise champagnebrunch... og så skulle jeg tage på 2 ugers bryllupsrejse.

Det kræver så lige, at der er nogen, der er villige til at passe mine børn så længe. :D Og at kæresten spørger, hehe...
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 28. maj 2016, 17:27

Jeg har lige haft mit drømmebryllup. Meget lidt gik som planlagt pga et uvejr af dimensioner, men jeg ville ikke bytte det for noget i verden. Det blev perfekt fordi det var spontant og uventet, og gæsterne bakkede 100% op om de lidt alternative løsninger. Så meget kærlighed og støtte, så mange grin og minder.

Vi blev gift udenfor i øsende regnvejr. Vejret gjorde det mere stemningsfuldt end vi nogensinde kunne have planlagt. Elskede det!
10
Brugeravatar
Tobywan
Kort karma: 29
Likede indlæg: 461

Indlægaf Tobywan » 29. maj 2016, 17:33

Så langt væk fra kirke, venner, familie og klassiske traditioner, som det overhovedet kan lade sig gøre.

Meget gerne på en rejse, så vi slipper for at være midtpunkt - og selvfølgelig ikke for lånte penge.
1
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 78
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 646

Indlægaf Tricolette » 30. maj 2016, 11:30

ajnaM skrev:Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Derefter skulle alle sove der og vi skulle stå op på et dovent tidspunkt og spise champagnebrunch... og så skulle jeg tage på 2 ugers bryllupsrejse.

Det kræver så lige, at der er nogen, der er villige til at passe mine børn så længe. :D Og at kæresten spørger, hehe...

Ville det ikke være en kedelig bryllupsrejse - bare dig alene? :gruble:
2
ajnaM
Kort karma: 54
Likede indlæg: 738

Indlægaf ajnaM » 30. maj 2016, 18:12

Tricolette skrev:
ajnaM skrev:Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Ville det ikke være en kedelig bryllupsrejse - bare dig alene? :gruble:

Okay, kæresten måtte godt joine.

Men nu jeg tænker over det, kunne 2 uger helt alene også være helt fint. :lol:
4
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 3. jun 2016, 06:22

Ja, kan han komme i omdrejninger... Jeg vil snart til bryllup! Eller... Vent lige til min baby er kommet ud, for SÅ trænger jeg da også til at feste til den lyse morgen i godt og lykkeligt bryllupsselskab. :dance:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 393
Likede indlæg: 3772

Indlægaf Sophaya » 4. jun 2016, 19:39

Jeg vil enormt gerne giftes på Holckenhavn Slot i slotkirken og med fest for både familie og venner efterfølgende. Jeg drømmer om et rigtigt prinsessebryllup med alt hvad der hører sådan et til.

Hvis økonomien ikke bliver til slottet, så skal jeg heller ikke afvise Sneglcilles svar på en reception - måske i en stor have og efterfulgt af noget lækker, let mad. (http://sneglcille.dk/sneglebryllup-receptionen/)
0
x
Smiling_Goat
Kort karma: 463
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Smiling_Goat » 9. aug 2016, 21:24

Det er spøjst, for jeg har egentligt altid været mest til utratraditionelle bryllupper. Hvis jeg en dag skulle giftes, skulle det være i den kirke, jeg er døbt og konfirmeret, mine forældre blev viet osv. Jeg er kristen, så det skulle selvfølgelig være i en kirke, og dén der er både smuk og har tilknytning til familien. Færdig.

Jeg skulle have en traditionel, hvid kjole på. Det skulle være en traditionel middag, med de traditionelle fotos, den traditionelle kage osv. osv.

Jeg så i dag et traditionelt bryllup i en tv-serie, jeg følger, og så gik det op for mig, at jeg har skiftet fuldstændigt mening omkring sådan ca. alt. Jeg synes nu et traditionelt bryllup virker helt utroligt kedeligt, og jeg orker næsten ikke tanken.

Næh, så hellere stikke af til en strand et eller andet sted, Las Vegas eller sådan noget. Helt ideelt ville det være at gøre det i al hemmelighed og komme hjem solbrændt og med en ring på fingeren. Det plejede jeg ellers at synes var tacky og kliché, men i dag synes jeg, det lyder helt fantastisk. Mit ægteskab ville kun skulle indeholde mig og min ægtefælle, så hvorfor ikke starte det i den ånd?

Eller måske har jeg bare brug for ferie i solen :gruble:
1
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 9
Likede indlæg: 212

Indlægaf Skorstenen » 10. aug 2016, 07:45

Nu er jeg, taler af erfaring, vildt dårlig til at blive gift, så jeg håber ikke det skal ske igen. Men HVIS, så bliver det i samme stil som sidst. Borgerligt, kun med 2 vidner, og bagefter en frokost. Slut.
Nogen venner, havde så valgt at overraske med håndmadder, håndbajere og livemusik. Og det var sq lige i skabet og helt i vores ånd. Ingen kysserunder og den slags - de kendte min holdning :)
0
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 388

Indlægaf Anlewi » 10. aug 2016, 07:50

Så ville jeg gentage dagen for nøjagtig 14 år siden da jeg blev gift med mi mand.
Venner og familie samlet til dejlig fest i forsamlingshus. Kok og serveringsdamer, kysserrunde, klirren på glas og tallerkner.
Det var en pragtfuld dag d. 10.08.02
1
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Cosi
Kort karma: 26
Likede indlæg: 279

Indlægaf Cosi » 10. aug 2016, 18:04

For mig var det vigtigste kirke, blive ført op af min far, hvid kjole og anderledes bryllupsbilleder. Fik det hele :D Havde ikke så store drømme udover førnævnte. Min mand blev også tilgodeset - han fik det lille bryllup, som kunne gøres for 15.000 kr. (midtjyden var glad) :)
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 18. aug 2016, 20:34

Kirke, kæmpe kjole, god mad, søde mennesker, klirren på glasset, dj og dans til den lyse morgen. Håber det kan lade sig gi sig :D
0

Tilbage til "Fest og bryllup"