Signalværdi?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Re: Signalværdi?

Indlægaf Dikus » 10. jul 2016, 11:28

Nåh Rikke. Jeg kan godt lide dig :-D

Så jeg ville konkludere, at selv fantastiske mennesker får tossede ideer :cool: Er det også det, de er nået frem til? Eller hvordan går det her i sommervarmen?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 10. jul 2016, 11:32

P.S. Det må heg gerne skrive, fordi jeg selv er fuld af tossede indslag :cool:
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2279

Indlægaf Zombie » 10. jul 2016, 12:43

Lige præcis i fag med mennesker, især børn, synes jeg det er super vigtigt at personalegruppen repræsenterer alsidighed. Hvis det må nogen måde er muligt, synes jeg det er fedt, hvis gruppen har mænd, kvinder, forskellige etniciteter, forskellige "typer" personligheder osv., så børnene bliver vant til at omgås alle slags mennesker helt normalt, og kommer væk fra at tænke om f.eks. piger der spiller fodbold, at de er drengepiger - for pædagogen Mette i børnehaven spiller jo også fodbold, og hun er jo en dame, så det er da set før, at piger gør dét også og så videre.
2
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1139

Indlægaf englishchannel » 10. jul 2016, 14:27

Det ville 100% handle om, hvilke andre vibes, jeg fik fra personen.

Jeg skal gerne indrømme, at jeg i løbet af de sidste par år er kommet i fjern omgangskreds med en flok Vestegnsprolle-pædagoger, der, blandt andre ting, har store og synlige tatoveringer. Og lige netop dem ville jeg virkelig frabede mig skulle passe mine fiktive børn på grund af den livsstil og de værdier, de tilslutter sig udenfor arbejdspladsen. Uanset om det så er uretfærdigt overfor andre, ville jeg være virkelig på vagt, hvis mine børn fik en pædagog, der gav mig socialklasse 5-prollevibes.

Hvis det til gengæld er en person med lidt rockabilly-stil, eller hvad det nu kan være, ville jeg være helt ligeglad.
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2549

Indlægaf Rikke » 11. jul 2016, 17:52

Dikus skrev:Nåh Rikke. Jeg kan godt lide dig :-D

Så jeg ville konkludere, at selv fantastiske mennesker får tossede ideer :cool: Er det også det, de er nået frem til? Eller hvordan går det her i sommervarmen?

Åhr tusind tak, Dikus! Jeg er glad for at du kunne se igennem mine kropsmalerier!

Jeg kan nu også ret godt li´ dig. Selvom du ingen har... ;)
2
:whip:

Tilbage til "Kropsudsmykning"