Velkommen til Paradise FC

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2116

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf eks-Maupassant » 12. mar 2016, 23:27

Jeg aner ikke hvad de har skrevet på de sociale medier, men jeg vil tro at det du opfatter som "trusler om vold" ikke er det, men rationelle vurderinger af hvordan det kommer til at blive i praksis.

Altså, man ved jo godt hvordan de stemninger fungerer, og jeg ville da selv også med garanti gå max hårdt til den hvis jeg skulle sparre mod en eller anden jeg syntes havde fucked en af mine venner helt op på en eller anden måde. Det er ikke fordi jeg truer med det, altså at jeg planlægger det, det er bare fordi jeg ved det virker sådan.

Lige som man kan vide at der er nogen mennesker man vil komme op at skændes med hvis man møder dem, selv om du egl. hellere ville være cool.

Men ja fodbold, det er unge mænd uden uddannelse der tjener millioner på at lave meget meget lidt (de har meget mindre arbejdsuge end 37 timer), samtidigt med at alle og enhver synes at de er vidunderlige og alle vil hænge ud med dem, og så er der alt det med pres på osv. Det kan jo ikke gå andet end galt.

Det kan også være de fyrer lort af på de sociale medier fordi de vil af med Keller og håber det hjælper med til at Randers smider ham ud, jeg ved som sagt ikke hvad de skriver.
0
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 13. mar 2016, 07:20

I må undskylde, at jeg ikke fik deltaget mere i går. Krimimesse er mere interessant i min verden :lol2:

Nå - men jeg synes, at den måde Keller skulle have håndteret det på, burde indeholde et forsøg på klubskifte. Selvom jeg rationel set synes alt det, jeg skrev i startindlægget, så er det stadig fuldstændigt sindssygt fra hans perspektiv at ignorere, at et fodboldhold ikke er som min arbejdsplads. Det er ligesom lignelsen om den unge mand, der kalder HA-rockeren for en overvægtig bums foran resten af klubben, han kan sagtens have ret, men tævene gør lige ondt for det.

Men vi kan selvfølgelig ikke foranledige forandring, hvis vi holder fast i den gamle skole. Men hvem skal være fodboldens Rosa Parks? Det bliver nok ikke Keller, for han er måske mere en O.J. end en Rosa - uden dog at sammenligne mord og utroskab.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 13. mar 2016, 07:28

Jeg synes ikke fodbold (eller ret mange slags proffesionelle sportsgrene) kan sammenlignes med en "almindelig" arbejdsplads.
En stor del af en trups samspil og interne dynamik er netop baseret på følelser.
Keller burde have søgt klubskifte.
Det ville være det mest forsvarlige i forhold til hans hold og hans klub.
Han har potentielt ødelagt en hel masse for en hel masse mennesker.
Han burde have været sit ansvar voksent og beskyttet hans klub. DET ville have været proffesionelt.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9240

Indlægaf Fru Sunshine » 13. mar 2016, 07:59

Hvorfor bliver man ved med at sige, at Keller knaldede ekskonen? Hun var vel med på den.

Det er det, jeg siger: primitivt. De mangler bare mammutskindet og køllen for at være på neanderthalstadiet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 13. mar 2016, 13:16

Så er Keller taget af holdet, skal ikke med til Brøndby. De andre vil ikke spille med ham, så hans tid i Randers kan være ret kort (tænker jeg)

Sammenhold er alfa omega i fodbold, og er der en der sætter det over styr, i en sådan grad som Keller har gjort, ja så må man prøve at ændre i truppen. Alle skal spille for alle og dårlig karma giver dårlig kamp.
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 13. mar 2016, 13:17

GnueN skrev:Folk der laver sådan noget drama dér - og dem, som følger der med spænding og ser det som vigtigt nyhedsstof - skal bare holde op med at trække vejret. Pronto...

Folk der gør sig til dommer for hvad andre må skal holde op med at trække vejret og flette næbet
4
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 13. mar 2016, 13:23

Panton skrev:Så er Keller taget af holdet, skal ikke med til Brøndby. De andre vil ikke spille med ham, så hans tid i Randers kan være ret kort (tænker jeg)

Sammenhold er alfa omega i fodbold, og er der en der sætter det over styr, i en sådan grad som Keller har gjort, ja så må man prøve at ændre i truppen. Alle skal spille for alle og dårlig karma giver dårlig kamp.

Lige præcis. Respekt for Randers måde at håndtere sagen på
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 14:04

Panton skrev:
Folk der gør sig til dommer for hvad andre må skal holde op med at trække vejret og flette næbet

Lidt pudsig udtalelse set i lyset af dit tidligere indlæg:

Panton skrev:Jeg er åbenbart den eneste der synes Keller har lavet en svinestreg og overskredet et kodeks. Man dusker da ikke en vens ex, med hvem han både har været gift med og har børn med. Det gør man bare ikke. Det er ulækkert. Klart folk reagerer som de gør og har man sin ære i behold holder man sig fra vennekredsen og dennes kærester eller ex. Medmindre man først clearer det med vennen hvad enten man er mand eller kvinde.

Der gør du dig jo også til dommer over, hvordan andre skal gøre :)

Bortset fra det; at de smider Keller af var forudsigeligt. Den tur ville næppe være blevet sjov for hverken Keller eller de andre spillere og trænere.

Spørgsmålet nu er så bare, om de vil lade gå et stykke tid og se om sagen går i sig selv, eller hvem de må ende med at fritstille/sælge.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 14:08

http://amtsavisen.dk/randers-fc/keller-vil-kaempe-sig-tilbage

Lidt pudsigt at 5 spillere åbenbart er lige så umoralske som Keller. (at de ikke har sagt det til ham personligt, men kun ledelsen.)
1
....

Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 13. mar 2016, 14:29

icelady skrev:http://amtsavisen.dk/randers-fc/keller-vil-kaempe-sig-tilbage

Lidt pudsigt at 5 spillere åbenbart er lige så umoralske som Keller. (at de ikke har sagt det til ham personligt, men kun ledelsen.)

Der var i følge historien allerede kæmpe skænderier, da Keller under pres blev nødt til at indrømme det overfor den øvrige trup. Så det er ikke rigtigt at de ikke har taget den direkte med Keller..

Desuden er der kun en vej ud af det her, tror jeg. Kontrakten med Keller ophæves og han fritstilles til at finde en anden klub

Jeg kan dog ikke forestille mig at der er nogen danske klubber som vil røre ham med en ildtang. Så mon ikke han skal finde en ny arbejdsgiver i udlandet. Norge eller Sverige vil jeg tro
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 13. mar 2016, 14:41

De har så været sammen siden september måned. Så det gør ikke ligefrem deres opførsel bedre.
1
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 13. mar 2016, 15:04

Jeg synes, at det er lidt vel meget at "kræve", at almenheden ikke bør have en mening om det her, Gnu, jeg vil gå så langt som at sige, at meningerne skal komme til udtryk som mere end neanderthalske krav om benskinnespark. Men mindst to af de tre parter har smidt den her sag ud i offentligheden, og diskuterer så at sige med hinanden i medierne. Og deres ledere kager rundt i det, og skifter mening hvert andet øjeblik. Jeg håber for dem alle, at én af spillerne finder en anden klub, eller at Borring holder op med at være såret. Men - jeg er ikke selv kendt for at give hurtigt slip i kærestesorger, såeh...
2
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 15:07

Code71 skrev:De har så været sammen siden september måned. Så det gør ikke ligefrem deres opførsel bedre.

ALtså, de har været sammen siden september, men Borring har ikke vidst det eller hvordan?

For hele humlen i det her cirkus er vel, at Borring Ikke vidste at Kira & Keller havde fundet sammen`.
0
....

Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2116

Indlægaf eks-Maupassant » 13. mar 2016, 15:10

Code71 skrev:
icelady skrev:http://amtsavisen.dk/randers-fc/keller-vil-kaempe-sig-tilbage

Der var i følge historien allerede kæmpe skænderier, da Keller under pres blev nødt til at indrømme det overfor den øvrige trup. Så det er ikke rigtigt at de ikke har taget den direkte med Keller..

Desuden er der kun en vej ud af det her, tror jeg. Kontrakten med Keller ophæves og han fritstilles til at finde en anden klub

Jeg kan dog ikke forestille mig at der er nogen danske klubber som vil røre ham med en ildtang. Så mon ikke han skal finde en ny arbejdsgiver i udlandet. Norge eller Sverige vil jeg tro

Yes, Norge eller Sverige.

Fodboldmæssigt er der ikke noget andet valg en at skibe ham afsted.

Det er egl. sjovt at han lige vælger holdkammaratens eks kone. Mon ikke han kunne tage ned på en hvilken helst beværtning i Randers og slæbe kvindemennesker med hjem, så mange han nu har plads til bilen :)
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 13. mar 2016, 15:13

icelady skrev:
Code71 skrev:De har så været sammen siden september måned. Så det gør ikke ligefrem deres opførsel bedre.

ALtså, de har været sammen siden september, men Borring har ikke vidst det eller hvordan?

For hele humlen i det her cirkus er vel, at Borring Ikke vidste at Kira & Keller havde fundet sammen`.

Ja han fik det først at vide i fredags. Han har endda selv udtalt det til medierne
0

Tilbage til "Livets forhold"