Har du en tatovering?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du en tatovering?

Ja.
91
51%
Nej.
89
49%

Afgivne stemmer: 180
Brugeravatar
Jasmin
Kort karma: 17
Likede indlæg: 250

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Jasmin » 10. jul 2016, 11:28

Jeps, har en arabisk tekst på hoften.
إن مع اليوم غدا يا مسعدة oversat bliver det til "der er altid i morgen"
Lyder lidt fladt på dansk men sagt på arabisk giver det mere mening.
0
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
POCKETKITTEN
Kort karma: 203
Likede indlæg: 2552

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. jul 2016, 14:07

Jeg har en skrifttatovering på underarmen og regner med at skulle have en mere diskret i den ene side under bh'en til efteråret.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9609

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 14:30

Nej, ingen og skal heller ikke have det.
Jeg har altid tænkt at tatoveringer er manglende anerkendelse af, at man skifter mening gennem hele livet.
Min kæreste har heller ikke nogen.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 10. jul 2016, 14:54

Jeg har ingen, men drømmer om at få en enkelt eller måske to. Den ene skulle være en firkløver på hoften og den anden er en tatoovering som både min mor, onkel og bedstefar har. Det er vores efternavn og jeg synes det ville være fint at have den samme som dem. Den skulle dog være mindre og uden farver. Ligeledes skal det være til at dække.

Min mor har fem eller seks og de er alle relativt store. Det synes jeg er hendes eget valg og det er pænt til hende og passer til hendes personlighed, men selv kunne jeg ikke forestille mig at få nogen, der var så store.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5669

Indlægaf Animi » 10. jul 2016, 15:02

Jeg overvejer stærkt nu at få tatoveret forbogstaverne på mine mellemnavne på mit håndled :genert: De to navne er bare en stor del af mig, men tænker at det også er rimelig drastisk på håndleddet. Giver det et år eller to, og har jeg stadigvæk lyst må jeg overveje det igen.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 466

Indlægaf Lismaens » 10. jul 2016, 15:21

Som 15 årig fik jeg min første tattoo på Istedgade af en herre skæv, lidt halv-klam mand. En playboy kanin, nede ved tissemissen. :genert: Jeg er SÅ flov over den og har været det i mange år efterhånden! Særligt fordi, jeg siden tatoveringen har mere end fordoblet min vægt og på ingen måde kan associeres med den playboy kanin, hverken mentalt eller fysisk. :blush:
Et par år efter fik jeg en bedste-veninde tribal på anklen. Den har jeg godt nok også været rigtig ked af i mange år- og er det stadig. Jeg har svært ved at gå med bare ben fordi jeg selv synes at den er forfærdeligt grim - altså helt ærligt, sådan en sort tribal-klat lige dér, midt på anklen. :(
Da jeg blev 18 fik jeg den obligatoriske Amager-nummerplade. Den er faktisk ganske fin og aldrig fortrudt som sådan.
1
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 409

Indlægaf Thitida-No-Chey » 10. jul 2016, 15:42

Jeg har to halvmåner på min skulder og har planer om flere

Jeg er den første i min familie, der har en, og fik den efter lang tids overvejelse. Min eksmand havde adskillige.
0
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 11
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 11. jul 2016, 17:41

Jeg har 6. Min første var en sommerfugl øverst på ryggen. Den er bare sort og ret simpel, men den er egentlig stadig fin nok selvom det er *host* 13 *host* år siden. Jeg har lidt lyst tilsat få lavet noget mere ved den, fordi den er så simpel, men det er ikke blevet til noget endnu, så det kan vist ikke være så vigtigt :)
På den ene fod har jeg to japanske kirsebærblomster. De er der bare og jeg er egentlig ret ligeglad med dem. Nu her måtte jeg lige kigge ned på foden for at se om det nu var to eller tre der var. Det siger vist lidt om hvor ligegyldig den er...
På maven i den ene side har jeg også nogle kirsebærblomster, men de er blevet sygt grimme og strukket efter overvægt og graviditet. Jeg ser dem dog ikke rigtigt når jeg ser mig i spejlet, så de får bare lov at være der.
På den anden fod og op ad benet har jeg sommerfugle i farve. Virkelig en tøsetatovering, men jeg er nu meget glad for den.
Så har jeg noget krims krams op ad rygsøjlen som jeg er ret glad for og en mandala med 'kæder' på skulderen som jeg også er rigtig glad for.

OG så skal jeg nok have en lille bitte dinosaur-tattoo som kæreste-tattoo med min mand :)
0
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 10. aug 2016, 01:22

Jeg har ingen og har heller ikke planer om at få nogen.
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 10. aug 2016, 06:13

Jeg har en på hoftebenet på ca 5x5 cm. Jeg fik den sent i livet (30) og overvejede den i over et år. Den symboliserer en stor livsstilsændring i mit liv...sådan noget med at finde sig selv. Jeg har aldrig fortrudt den, og elsker den.

Jeg har overvejet flere, men tror ikke det kommer til at ske.

Jeg er også mønsterbryderen hvad det angår i min familie...og også med en del andre ting :genert:
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1458

Indlægaf DenSyngendeLussing » 16. aug 2016, 17:57

Jeg har fem. Fire i varierende mellemstørrelse og én stor. Jeg ved ikke, om jeg skal have flere, men jeg vil ikke udelukke det.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3391

Indlægaf dgd2007 » 16. aug 2016, 20:26

Ado skrev:Det bliver jo mere og mere almindeligt med tatoveringer. Jeg har ligefrem selv fået et undrende spørgsmål: "Har du virkelig ikke en tatovering?" Og nej, det har jeg ikke. Og får det med stor sandsynlighed heller ikke.
Ikke fordi jeg ikke synes det kan være pænt, for det kan det. Tatoveringer på halsen står jeg dog helt af overfor. Jeg synes det sender et virkelig kedeligt signal.

Nå, men har du en tatovering?

Nej ;)
0
Chungodongowongo
Kort karma: 11
Likede indlæg: 198

Indlægaf Chungodongowongo » 16. aug 2016, 20:48

Jeg har ikke en tatovering. Jeg har egentlig et motiv, som jeg i teorien gerne ville have på kroppen, men jeg har endnu ikke fundet det rette sted at placere det, samt er ikke sikker på, at jeg ville have lyst til at se på det hele livet. Jeg tager det op til overvejelse fra tid til anden, og jeg er endnu ikke kommet frem til, at det skal være.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Indlægaf FruDulle » 16. aug 2016, 20:54

Nej og får det aldrig.
0
Whatever
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3391

Indlægaf dgd2007 » 16. aug 2016, 20:58

Jeg er vist vokset op i en tidsalder, hvor det mest var sømænd og forbrydere, der havde det :fløjt:
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"