Har du en tatovering?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du en tatovering?

Ja.
91
51%
Nej.
89
49%

Afgivne stemmer: 180
*smb*
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf *smb* » 24. aug 2016, 19:50

Jeg har en på det ene håndled og 2 der er sat sammen på hver sin side af håndledet på det andet.. har ikke fortrudt dem, den ene er en tribal som jeg fik for at dække over nogle rigtig grimme ar fra en grim tid da jeg var teenager.. ville nok have valgt et andet motiv idag, men kommer aldrig til at fortryde den da den netop gør man ikke ser arrene... på det andet har jeg min søns navn og dato som også er for at dække ar og på modsatte side min datters navn og dato som så blev kædet sammen med min søns med noget mønster og skygger :)

Jeg har også en amager plade, det var min første tatovering inden det blev kald amager plader :) det en stor tribal altså igen ville nok have valgt noget andet idag, men glemmer jeg har den fordi jeg aldrig ser den

Så har jeg en lille tribal med et hjerte i nakken, den ser jeg jo heller aldrig men den er enkel :)

Så har jeg skrift ovenpå begge skuldre, det var sådan lidt anderledes end kravebenet, de egentlig kun lidt over 2 år gamle men glemmer dem faktisk også selvom de egentligt er rimelig synlige.. det kun indimellem min kæreste kommentere det (han har ingen) fik dem efter jeg blev skilt og synes de fine og enkle, måske temmelig enkle når jeg nu glemmer dem :)

Det kun dem på håndledene jeg jo ser altid men fortryder ingen af mine... ville gerne have en på foden, det har jeg ville i mange år, har bare ikke fået det gjort endnu
1
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 369

Indlægaf mariannaa » 25. aug 2016, 07:29

Nej heldigvis. Jeg er glad for at det ikke var moderne da jeg var ung, for så havde jeg sikkert haft hele kroppe fyld af tatoveringer nu. Jeg synes at tatoveringer på kvinder er meget lidt feminint.
2
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 25. aug 2016, 11:28

Jeg har ingen. Det er der faktisk heller ikke nogen i min nærmeste familie eller vennekreds, der har. Har et par veninder der den klassiske "kinesisk tegn i lysken"- tato, men ellers er blækken meget begrænset i min vennekreds.

Har leget med tanken men aldrig seriøst overvejet at få en. Synes de kan være alt fra decideret skræmmende til virkelig smukke, men det er i hvert fald ikke noget for mig.
Senest rettet af MyGirl 31. aug 2016, 06:42, rettet i alt 1 gang.
1
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 25. aug 2016, 18:49

Jeg har 2 tatoveringer.
1 på underarmen og så en "det gjorde jeg bare ikke" tatovering. Cpr- nummer skrevet på undersiden af min penis.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Elfenben
Kort karma: 19
Likede indlæg: 60

Indlægaf Elfenben » 31. aug 2016, 04:36

Chungodongowongo skrev:Jeg har ikke en tatovering. Jeg har egentlig et motiv, som jeg i teorien gerne ville have på kroppen, men jeg har endnu ikke fundet det rette sted at placere det, samt er ikke sikker på, at jeg ville have lyst til at se på det hele livet. Jeg tager det op til overvejelse fra tid til anden, og jeg er endnu ikke kommet frem til, at det skal være.

Sådan havde jeg det også i laaaang tid.. Men så en dag fik jeg en anden idé til motiv, og det føltes bare helt rigtigt. Efter en uge havde jeg fået den lavet, efter at have tænkt over det i flere år op til :lol: siger ikke det er sådan for dig, men det er min oplevelse :) den er så fin og gør mig glad hver gang jeg ser den.

Jeg har siden hen fået en mere på inder-overarmen, som jeg også er sindssyg glad for. Nu regner jeg ikke med at skulle have flere.
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1506

Indlægaf DenSyngendeLussing » 13. nov 2016, 11:39

Jeps, fem styk - fire små/mellemstørrelse og én stor. Jeg fortryder intet, heller ikke selvom jeg ved i hvert fald én af dem ville have valgt anderledes i dag. :)
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"