Hjælp til god(!) lænestol

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2374

Re: Hjælp til god(!) lænestol

Indlægaf achillaxedprune » 13. mar 2016, 11:44

Fru Sunshine skrev:Prøv at kigge på trademax.dk under Recliner-lænestole.
Der er en ala vores i stof.

Deværre ser det ud til, at de kun har lokaler i Sverige... Og jeg tør ikke bestille den uden at hve afprøvet den først. Men rak for forslaget!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 13. mar 2016, 11:45

Trommedreng skrev:Hai lounge chair fra HEM, måske? Fodskammel kan fås til modellen.

Den ser i hvert fald blød ud! Den er rigtig fin, faktisk. Den tror jeg (også!) skal afprøves. Tak! :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 13. mar 2016, 11:52

achillaxedprune skrev:
Fru Sunshine skrev:Prøv at kigge på trademax.dk under Recliner-lænestole.
Der er en ala vores i stof.

Deværre ser det ud til, at de kun har lokaler i Sverige... Og jeg tør ikke bestille den uden at hve afprøvet den først. Men rak for forslaget!

Det kan jeg godt forstå. Vores er jo importeret så at sige og er en halvgammel svend.

Måske kunne du tage en tur ud at kigge rundt omkring. Nogle gange kan man jo blive glædeligt overrasket over, hvad der står på lagrene, og hvis du præciserer, hvad du ønsker, må en habil møbelforhandler have noget i ærmet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Fræksak
Kort karma: 44
Likede indlæg: 336

Indlægaf Fræksak » 13. mar 2016, 17:19

achillaxedprune skrev:
Fræksak skrev:Nu kan jeg ikke huske, om det er dit første barn? Jeg tænker, at flere af dem, du viser, vil være umulige at amme i for mig. Der skal være noget god støtte til armene, og gerne støtte til nakken, som også lige blev nævnt ovenfor. Jeg ville ikke selv have kunnet amme i flere af de meget lounge-ligge-agtige stole, du viser. Bare lige hvis du ikke har tænkt over det :)

(og hvis det er dit tredje barn og du har totalt styr på, hvordan du sidder bedst, når du ammer, klapper jeg bare kaje :-D).

Strandmon fra Ikea sidder man i øvrigt fantastisk i, men jeg har ikke siddet i den og tænkt på hvordan den ville være at amme i. Den er dog et godt bud! Og så er den endda helt OK at se på, synes jeg.

Det er mit første barn... Faktisk 2 (venter tvillinger)... Så jeg forventer at bruge en del tid i den stol. Også derfor budgettet alligevel er relativt højt og komfort er højere end udseende. Selvom begge dele da gerne måtte være til stede. :) men jeg må lede efter en med høj ryg! :)

Hvor spændende; tillykke! :)

Høj ryg OG armlæn - det sidste ville være det vigtigste for mig.

Håber du finder den perfekte stol!
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2491

Indlægaf Bøtte » 15. mar 2016, 15:23

Har du set denne fra Sinnerup?

http://m.sinnerup.dk/chicago-loungestol.aspx
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. mar 2016, 15:26

Jeg tænker også det handler om en god anmepude. Jeg kender ikke de der tvillingeammepuder, men min anmepude var noget større end de andre jeg har set. Og det gjorde at jeg kunne sidde i en lænestol med armlæn og have begge arme fri. Der var fantastisk. Jeg har piskesmæld så jeg kunne ikke holde til at sidde og holde hende selv under hele amme seancen.
1
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 15. mar 2016, 16:30

Fræksak skrev:
achillaxedprune skrev:
Fræksak skrev:Nu kan jeg ikke huske, om det er dit første barn? Jeg tænker, at flere af dem, du viser, vil være umulige at amme i for mig. Der skal være noget god støtte til armene, og gerne støtte til nakken, som også lige blev nævnt ovenfor. Jeg ville ikke selv have kunnet amme i flere af de meget lounge-ligge-agtige stole, du viser. Bare lige hvis du ikke har tænkt over det :)

(og hvis det er dit tredje barn og du har totalt styr på, hvordan du sidder bedst, når du ammer, klapper jeg bare kaje :-D).

Strandmon fra Ikea sidder man i øvrigt fantastisk i, men jeg har ikke siddet i den og tænkt på hvordan den ville være at amme i. Den er dog et godt bud! Og så er den endda helt OK at se på, synes jeg.

Det er mit første barn... Faktisk 2 (venter tvillinger)... Så jeg forventer at bruge en del tid i den stol. Også derfor budgettet alligevel er relativt højt og komfort er højere end udseende. Selvom begge dele da gerne måtte være til stede. :) men jeg må lede efter en med høj ryg! :)

Hvor spændende; tillykke! :)

Høj ryg OG armlæn - det sidste ville være det vigtigste for mig.

Håber du finder den perfekte stol!

Mange tak! Super spændende... Jeg glæder mig SÅ meget! :-D Og jeg skal nok finde stolen... Er begyndt jagten i god tid og har fået en masse gode råd herinde! :gogo:
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 15. mar 2016, 16:30

Bøtte skrev:Har du set denne fra Sinnerup?

Uh, den er også fin... Men sinnerup findes vist kun i Jylland, mener jeg?
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 15. mar 2016, 16:32

Bøtte skrev:Jeg tænker også det handler om en god anmepude. Jeg kender ikke de der tvillingeammepuder, men min anmepude var noget større end de andre jeg har set. Og det gjorde at jeg kunne sidde i en lænestol med armlæn og have begge arme fri. Der var fantastisk. Jeg har piskesmæld så jeg kunne ikke holde til at sidde og holde hende selv under hele amme seancen.

Jah, jeg tænker også, at der skal være armlæn på... Og en ammepude. Ja, sådan en må jeg lige se på når vi kommer lidt tættere på termin. :) men godt råd. Tak! :)
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. mar 2016, 17:22

achillaxedprune skrev:

Er Bahne ikke deres sjællandske udgave? Måske de har den der?
1
StripesAddict
Kort karma: 67
Likede indlæg: 568

Indlægaf StripesAddict » 15. mar 2016, 17:35

^jo, det er jeg ret sikker på. Der er Bahne i Frb.C og i Roskilde (tror dog ikke de har møbler i sidstnævnte).
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2685

Indlægaf POCKETKITTEN » 15. mar 2016, 18:01

Blot til info: Det er mange år siden, at Bahne og Sinnerup hørte under samme kæde. De har overhovedet ikke samme sortiment længere.
2
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
SofieP
Kort karma: 8
Likede indlæg: 66

Indlægaf SofieP » 16. mar 2016, 08:18

achillaxedprune skrev:

Man kan købe den i deres webshop - det koster vist 400 kr at få den leveret, men hvis nærmeste butik ligger i Odense, er det selvfølgelig lidt svært at prøvesidde den :genert:
0
godtnavn
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1231

Indlægaf godtnavn » 18. mar 2016, 01:39

Jeg ville gerne have Sinnerup victor gyngestolen når jeg skal amme (om et par milliarder år føles det som). Men nu stod den fremme i deres butik da jeg var i Odense, så jeg ved jeg sidder godt i den, ellers ville jeg ikke turde bestille en sådan stol :) Jeg ville gerne have den i blå, men den fås også i mere neutrale farver:

http://www.sinnerup.dk/victor_3.aspx
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 19. mar 2016, 15:17

POCKETKITTEN skrev:Blot til info: Det er mange år siden, at Bahne og Sinnerup hørte under samme kæde. De har overhovedet ikke samme sortiment længere.

Nå, så kan det jo være ligemeget... :-D tak for det... Vidste ikke engang, at de engang havde været samme kæde.
0

Tilbage til "Bolig"