Hvad skal du lave i weekenden ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Re: Hvad skal du lave i weekenden ?

Indlægaf Ado » 10. sep 2015, 09:46

Arrrh! Jeg har weekend nu! Og begge teenagere er hos deres far hele weekenden. Og jeg skal bare have mig-tid.
I morgen tidlig på gæstevisit i radioen. Og resten af weekenden kommer til at stå på traveture i skovene, "House>" på Netflix, sove, drikke kaffe, computer og film. Total alene-egotid.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 11. sep 2015, 19:46

I dag er det bare afslapning og Vild med dans! I morgen skal jeg til koncert (og drikke sprut med min veninde :ivrig: ) og søndag bliver sandsynligvis tilbragt på sofaen :genert:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 708

Indlægaf ina » 11. sep 2015, 20:02

I dag har jeg haft begge børn hjemme, den ene syg og den anden havde bare lyst til fridag. Ellers er dagen gået med forberedelse til i morgen.

I morgen skal jeg nemlig fejre fødselsdag! :banan: Først med familien på besøg til brunch, og dernæst fest og bytur for veninderne om aftenen. Glæder mig!! :banan:

Søndag har jeg fødselsdag, sådan rigtigt. :D Skal rydde op efter fest, og hygge med min lille familie. Og så skal vi på Bones og spise om aftenen.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3224

Indlægaf DD_81 » 11. sep 2015, 21:58

Pakke kuffert til arbejds"ferie" på Mallorca :)

Hygge om ungerne, så de er fyldt godt op med "mor" inden jeg rejser fra dem
Gøre rent, bare så det er gjort inden svigermor alligevel gør det :deer:
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. sep 2015, 11:17

Fredag: Tog efter et spontant indfald ud i lufthavnen og hjalp flygtninge. Om aftenen tog jeg hen til min veninde og hendes kæreste og spiste burgere og så Vild med Dans. Desværre blev jeg hønesyg og måtte puttes på sofaen, inden jeg vaklede hjem.

Lørdag: Ligger i sengen og kommer mig ovenpå i går og i nat. Om lidt står jeg op og tager ned til forældrene for at hjælpe min far med deres nye computer og senere spise rødt kød og andet godt.

Søndag: På dannelsesrejse for min venindes lille søn til Fredensborg Slot med madpakker.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 480
Likede indlæg: 1566

Indlægaf Spjaerten » 12. sep 2015, 11:21

Igår intet.
Idag intet indtil i aften hvor veninde har inviteret på mad og hygge.
Imorgen skal der nok fikses lidt praktiske ting og så håber jeg min fod er ved at være så god at jeg kan gå en lang tur på fælleden med musik i ørene og kaffe i termokop.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 69
Likede indlæg: 605

Indlægaf flicka » 12. sep 2015, 11:31

Ingenting. Jeg er mast efter en hård arbejdsuge, så jeg er splattet ud på sofaen. Mens vaskemaskinen kører.

Imorgen skal jeg dog i biffen med kæresten og se Maze Runner - Infernoet.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 12. sep 2015, 11:42

Til 25-års studenterjubilæum. Og lur mig, om jeg gider. Dem, jeg havde håbet at se, kommer ikke alligevel.
Jeg kan bare ikke få mig til at blive væk, når jeg nu bor klos op ad gymnasiet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
SonataA
Kort karma: 14
Likede indlæg: 167

Indlægaf SonataA » 12. sep 2015, 12:42

I går havde begge børn legekammerater med hjem. Derefter stod den på hygge og Disneysjov med ungerne.

I dag: vi fejrer bryllupsdag med afslapning. Senere skal vi ud og spise med svigerforældrene.

I morgen: så lidt som muligt. Måske begynde at pakke tøj til 14 dages badeferie :banan:
0
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Rakel » 12. sep 2015, 13:48

Sove - rædselsfuldt arbejdsuge.... I morgen i kirke og i svømmehallen, måske.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Thestral » 12. sep 2015, 13:53

I går var vi i Århus musikhus og se/høre Pirates of the caribean 3 med symfoniorkester på. Fantastisk oplevelse igen igen.

I dag har vi sovet længe og slappet af til nu og så kører vi til fødselsdag hos mine forældre.

I morgen skal vi slappe af hele formiddagen og så skal jeg til Kolding og have en MR scanning
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 12. sep 2015, 13:59

I dag skal jeg bare slappe af og ordne et par ting i huset.
I morgen skal vi hjem til mine forældre og hjælpe med et par mindre opgaver.
0
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 8
Likede indlæg: 149

Indlægaf Suzan » 12. sep 2015, 16:34

Lørdag : har været tilskuer til ridestævne hele dagen + selv trænet lidt hest hjemme.

Søndag : ud og ride en tur og efterfølgende spise en hulens masse kage
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 19. okt 2015, 22:17

Både kæresten og jeg skal til København i weekenden. Vi skal bo hos min veninde på Amager, og har fået helt enormt billige billetter (tur/retur for os begge to til hhv Århus og Aalborg for 300 kr i alt). Jeg tager afsted torsdag tidligt på aftenen, og min kæreste et døgn efter. Planerne er løst som følger:
Torsdag: arbejde med bachelor i toget - nærmere planlægning sker torsdag, når vi mødes i gruppen. Falde helt omkuld og snakke over en kop the, når jeg ankommer :lol:

Fredag: spise brunch eller en let frokost med én veninde, og om eftermiddagen har vores værtinde og jeg talt om at tage i Frederiksberg svømmehal og træne i den FW, der er tilknyttet dér og så besøge deres Spa-område også. Og så bliver det sandsynligvis noget med at hygge med noget rigtig trashy TV eller netflix over aftensmad og the indtil min kæreste ankommer.

Lørdag: jeg har vundet et gavekort til et spisested nær min veninde, så der spiser vi frokost (Studie Street Grill), og om aftenen skal vi sammen med min venindes søster i koncerthuset for at se Fluffy (en amerikansk-mexicansk komiker) :love: Derefter bliver det nok enten en øl et sted eller at vi hygger hjemme hos hende med nogle øl uden der skal gå druk i den af hensyn til søndagens transportplaner :puke:

Søndag: Vi skal med en bus tilbage til Jylland kl 19, og inden da står den nok på at sove længe, og så drikker vi kaffe om eftermiddagen med en 3. og fælles veninde. På vej hjem i bussen skal jeg nå det jeg evt ikke når i toget torsdag - det er som substitut for at holde fri fredag :)

Vi når da noget!
Senest rettet af Karkluden 20. okt 2015, 18:27, rettet i alt 1 gang.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Weekendtråd!

Indlægaf Whoosh » 19. okt 2015, 22:26

Karklud, der var allerede en weekendtråd. :D
Jeg har lagt din tråd sammen med den eksisterende.

I får travlt i weekenden! :8:
1

Tilbage til "Generelt"