Rettigheder i parforholdet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2994

Re: Rettigheder i parforholdet

Indlægaf vibbsen » 16. mar 2016, 22:14

Min mand har ret til at holde kæft og gøre som der bliver sagt :-D
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5861

Indlægaf Dikus » 16. mar 2016, 22:14

vibbsen skrev:Min mand har ret til at holde kæft og gøre som der bliver sagt :-D

Det er lige som med arbejde... Man må arbejde alt det, man vil.
1
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2994

Indlægaf vibbsen » 16. mar 2016, 22:28

Dikus skrev:
vibbsen skrev:Min mand har ret til at holde kæft og gøre som der bliver sagt :-D

Det er lige som med arbejde... Man må arbejde alt det, man vil.

Præcis. "Hold kæft og se godt ud, skat"....

Min mand er heldigvis ikke på denne debat....Ellers ville jeg nok få frataget mine internet-rettigheder :-D
6
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 21. mar 2016, 22:15

Han må ikke gå med strømper i sandalerne. Jeg er fuldstændig urokkelig på det punkt. Det er simpelthen så grimt og usexet, og den ene gang han gjorde det, blev jeg virkelig rasende på ham. Altså, jeg går heller ikke med skovmandsskjorter når nu han hader dem.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 21. mar 2016, 22:46

Jeg har samme ordning i mit forhold som Sunshine. Han barberer ikke sit skæg af, jeg klipper ikke mit lange hår kort.
Krav og krav.
Vetoret, ja, jeg er ikke sikker på at det er det samme.
Hvis det er så ja, så er det et krav at man lytter og forsøger at imødekomme ting, der er vigtige for ens kæreste.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 22. mar 2016, 02:30

Det éneste tidspunkt, hvor hun bliver frataget hendes rettigheder, er når hun er bundet til sengen.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
.s.
Kort karma: 5
Likede indlæg: 43

Indlægaf .s. » 27. mar 2016, 18:42

Kan en partner sige, "Jeg vil gerne have du tager dette tøj på til festen / besøget hos Moster Oda" ?
Eller "jeg vil ikke have du klipper håret / gror skæg / stopper med hårfjernelse?
Eller "nu køber du ikke mere tøj / flere computerspil!"
Eller "jeg kan ikke klare kød mere, nu blive vi vegetarer"

Hahahaha, hvis nogen sagde disse ting til mig, så ville jeg få et føl på tværs. Ærlig talt... I mit hoved skal man ikke ændre på hinanden på den måde. Min kæreste må klæde sig, som han vil - jeg skal nok gå med ham ud og handle i grimme joggingbukser og kysse ham ved køledisken, jeg skal også nok spille det spil, der var for dyrt at købe eller acceptere, hvis han klipper sine lange lokker på hovedet og på hagen. Jeg vil på ingen måde bestemmer over ham - hvad han skal, hvordan han skal se ud, hvem han må se, hvad han skal spise osv osv. Jeg elsker ham for ham - og ikke fordi han har langt skæg eller er glatbarberet, er veganer eller kødspiser eller går i jeans eller joggingbukser.
Jeg går ind for frihed i et parforhold, frihed til at være den, man er og blive accepteret for det. Jeg forventer også at få frihed igen, for selvfølgelig gælder det begge veje. Jeg ELSKER fx min kærestes man bun og skæg i hele hovedet - og det ved han, men jeg ville også elske ham totalt skaldet og glatbarberet, for han skal da se ud, som han har lyst til. Og min kærlighed til de lange lokker har alligevel intet at gøre med, at han ser sådan ud og bliver ved med at lade håret gro :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"