Fødselsdage når man bliver ældre

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 615
Likede indlæg: 3434

Re: Fødselsdage når man bliver ældre

Indlægaf FruDulle » 19. mar 2016, 06:05

Jeg kan godt lide fødselsdage og på min laver vi et eller andet hyggeligt og spiser altid hos Bedsterne til aften. Kamsteg med det hele og citronfromage :)

Jeg kan godt lide at gøre noget ud af andres fødselsdage. For fem år siden lavede jeg surprise for min mand og påtænker faktisk det samme i år. Minus er at mand og var har fødselsdag med to dages mellemrum og det bliver lidt meget med to fødselsdagsfejringer, men synes også at det er træls at slå de to sammen når det er hans surprise nu når han bliver halvrundt.
0
Whatever
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 19. mar 2016, 06:31

Jeg går ikke vildt meget op i den, og holder sjældent noget. jeg ville slet ikke have noget imod at få et barn på min fødselsdag, så jeg slap for at blive fejret igen, for jeg elsker at fejre mine børn.
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 19. mar 2016, 12:56

Jeg kan godt lide min fødselsdag. Desværre har jeg ikke holdt noget/er jeg ikke blevet rigtig fejret de sidste... 4 års tid. Har enten skulle arbejde, eller også har folk ikke kunnet, da den ligger lige ved eksamensperioden (18.juni). Så..
Jeg skal måske bare være hurtigere ude i år. Men nu er min mor også blevet efterlønner, så nu må de for fanden da have tid til mig :-D
1
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 19. mar 2016, 15:28

Her på mine gamle dage- er jeg ligeglad. Er dog sammen med venner og familie- i det omfang det kan lade sig gøre, hvis jeg ikke er på arbejde.
Ville da blive trist, hvis ikke jeg hørte fra venner eller familie, men det har jeg- heldigvis- aldrig oplevet.

Da jeg var ung/yngre syntes jeg det var festligt at fejre fødselsdag.
Nu er det børn/svigerbørn og børnebørn der skal fejres.
DET synes jeg - til gengæld- er rigtigt dejligt :pompom:
De skal denunderlyneme fejres med manér :banan:
Elsker at opleve deres fødselsdage :)
0
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Phlox9 » 21. mar 2016, 08:29

Min fødselsdag er de sidste 5-6 år blevet brugt på at undgå at blive fejret af min svigerfamilie :lol: De fejrer allesammen, voksne som børn, deres fødselsdag efter samme kedelige hollandske opskrift med at sidde i en rundkreds på stole rundt om en kage på et lavt sofabord i midten - så sidder man dér og prøver at balancere en thekop og en kagetallerken. Og så bagefter går man videre til de små kiks med ost og chips og et glas øl eller vin. Så sidder man der igen og balancerer. Jeg magter det ikke.

Jeg laver noget forskelligt fra år til år på min fødselsdag, men de sidste år har opskriften været at mødes med venner og spise på en restaurant og så tage i byen bagefter. Det bliver også det, vi gør i år, og det glæder jeg mig til :) Gaver, fejring, særlig opmærksomhed har jeg ikke behov for - men sådan en hyggelig og sjov aften med vennerne er helt perfekt :)
0

Tilbage til "Livets forhold"