Babyshower

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Re: Babyshower

Indlægaf Rapfisk » 20. maj 2016, 08:10

Mittemis skrev:
Pjeps skrev:Jeg har lige oplevet en kollegas mor ringe og bede hendes datter fri pga babyshower - det skal lige pointeres at vi er midt i en meget turbulent periode med nyt it Stuff der skal til at starte op. Håber satme ikke at min chef gav tilladelse til det, men bad moderen om at rykke det til kollegaens fritid.

Og jeg er i øvrigt lidt ligeglad med babyshower , hvis folk finder det hyggeligt, så skal de da bare slå sig løs, i deres fritid :D

Ej jeg får bare de vildeste "curlingmor" tics af det der.. Det lyder for underligt at ens mor ringer og beder en fri for at holde babyshower. Så arrangér det da i en weekend :stoned:

Off topic: Det er nok der, hvor arbejdsmarkedet har ændret sig i de sidste måske 30 år. Tidligere var det almindeligt, at vordende brude blev hentet på arbejdspladsen til deres polterabend. I dag kender jeg ingen, der kunne finde på at planlægge den slags på andre dage end lørdag.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Graviditet"