Mon vi nogensinde får nok Burger?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 450

Re: Mon vi nogensinde får nok Burger?

Indlægaf Santopia » 19. apr 2016, 17:55

Jeg fucking elsker burgere og spiser det ofte når jeg er ude og laver det også en del herhjemme. For mig er det sådan en spise, som ikke går af mode. Ligesom hotdogs og sandwiches, som jo indimellem også bliver fornyet lidt.

Der har dog også været sine ofre i Københavns burgerkrig, hvor nogle steder har drejet nøglen om. Jeg tror også at de burger joints der er tilbage og kommet til kommer ind i nogle kriser, når der kommer nye diller på menuen. Men indtil da, har de kronede dage :D
1
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 450

Indlægaf Santopia » 19. apr 2016, 17:56

Santopia skrev:Jeg fucking elsker burgere og spiser det ofte når jeg er ude og laver det også en del herhjemme. For mig er det sådan en spise, som ikke går af mode. Ligesom hotdogs, pizza, pasta og sandwiches, som jo indimellem også bliver fornyet lidt.

Der har dog også været sine ofre i Københavns burgerkrig, hvor nogle steder har drejet nøglen om. Jeg tror også at de burger joints der er tilbage og kommet til kommer ind i nogle kriser, når der kommer nye diller på menuen. Men indtil da, har de kronede dage :D
0
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 344

Indlægaf ExCoastal » 19. apr 2016, 19:04

Vi har jo alt muligt her. McD, BK, Wendy's, In-N-Out, Sonic, 5 Guys, Johnny Rockets, Red Robin, Carl's. Jr, Jack in the Box osv osv.

Jeg hælder absolut mest til In-N-Out. Vi har efterhånden fået ungerne med på vognen, selvom de sikkert helst vil på McD. Hvis vi vil på en rigtig burger restaurant, så bliver det som regel Red Robin, fordi de har et enormt udvalg af fantasifulde burgere.

Prismæssigt så koster en fastfood menu omkring 45-50 kr. efterhånden, men lige nu er der priskrig på de billigere menuer. Og BK har en app, hvor man finde tilbud ned til 25 kr.for en pæn stor menu.

EDIT :Et billede fra min lokale In-N-Out drive thru
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1150
Likede indlæg: 6745

Indlægaf Wizzze » 23. sep 2016, 08:59

Burger krigen fortsætter
http://nyheder.tv2.dk/erhverv/2016-09-2 ... -i-danmark

med 40 nye bliver Carls vel større end Burger K i dk? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4282

Indlægaf Rapfisk » 23. sep 2016, 10:11

Wizzze skrev:Burger krigen fortsætter
http://nyheder.tv2.dk/erhverv/2016-09-2 ... -i-danmark

med 40 nye bliver Carls vel større end Burger K i dk? :gruble:

Ja, for der er kun 30 BK her i landet. Der er vist tre Carl's i dag?
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 773

Indlægaf thomassneum » 23. sep 2016, 10:19

"Nok burgere" :gruble:
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 23. sep 2016, 11:08

Vi har rigeligt af Bengt Burg´ere
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Falstria
Kort karma: 77
Likede indlæg: 433

Indlægaf Falstria » 23. sep 2016, 12:49

LadyFox skrev:Jeg får aldrig burger nok! Jeg kunne leve af burger. Helt seriøst.
Det er min eneste bekymring over at flytte fra København, hvad skal jeg dog gøre når Munchies, Tommis Burgerjoint, Grillen, Halifax, Cowboy Burger, Burgerklubben, Haché osv. pludselig ikke er i cykelafstand længere.

Hvis man flytter sydpå er der The Burger :)

http://theburger.dk/
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5997

Indlægaf LadyFox » 23. sep 2016, 13:00

Falstria skrev:
LadyFox skrev:Jeg får aldrig burger nok! Jeg kunne leve af burger. Helt seriøst.
Det er min eneste bekymring over at flytte fra København, hvad skal jeg dog gøre når Munchies, Tommis Burgerjoint, Grillen, Halifax, Cowboy Burger, Burgerklubben, Haché osv. pludselig ikke er i cykelafstand længere.

Hvis man flytter sydpå er der The Burger :)

http://theburger.dk/

Så langt syd på flytter jeg formenenlig aldrig :genert:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Mad og drikke"