Alternativ tilgang til kæreste-søgning...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2232

Re: Alternativ tilgang til kæreste-søgning...

Indlægaf Moxy-lady » 17. mar 2016, 20:17

Jeg tror ikke at han er helt gennembagt, hvis jeg skal være ærlig. Er tidligere faldet over hans profil og må erklære at jeg er så dårligt et menneske at jeg grinede en del af ham.
Jeg synes så heller ikke at han virker specielt sympatisk, uanset om han kan gøre for det eller ej. Han minder mig en del om DJ Petz, der vist i øvrigt har lavet en lignende opfordring på et tidspunkt. Jeg mener virkelig at nogle burde hjælpe både Kenni og Peter med netadfærd og sådan generel viden om hvordan internettet og sociale relationer fungerer, det lader til at de er fuldstændig clueless i forhold til hvilken reaktion de får.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Lurende Peber » 17. mar 2016, 20:20

Icelady skrev:
Hasselnødder eller kokosnødder størrelse :gruble:

:D
Overflade som valnødder!
Men....
I nævner ikke pik billede? Så opnår han da aldrig adgang til nøddepatter etc.

PS: jeg gør mig gerne lystig her, men vil ikke drømme om at skriver sviner i hans opslag.
Senest rettet af Lurende Peber 17. mar 2016, 21:03, rettet i alt 1 gang.
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5999

Indlægaf LadyFox » 17. mar 2016, 20:49

Moxy-lady skrev:Jeg tror ikke at han er helt gennembagt, hvis jeg skal være ærlig. Er tidligere faldet over hans profil og må erklære at jeg er så dårligt et menneske at jeg grinede en del af ham.
Jeg synes så heller ikke at han virker specielt sympatisk, uanset om han kan gøre for det eller ej. Han minder mig en del om DJ Petz, der vist i øvrigt har lavet en lignende opfordring på et tidspunkt. Jeg mener virkelig at nogle burde hjælpe både Kenni og Peter med netadfærd og sådan generel viden om hvordan internettet og sociale relationer fungerer, det lader til at de er fuldstændig clueless i forhold til hvilken reaktion de får.

Jeg så endnu en video fra ham, der siger han selv at han udover at være overvægtig både lider af ADHD og er udviklingshæmmet.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3252

Indlægaf DD_81 » 17. mar 2016, 21:29

LadyFox skrev:
Moxy-lady skrev:Jeg tror ikke at han er helt gennembagt, hvis jeg skal være ærlig. Er tidligere faldet over hans profil og må erklære at jeg er så dårligt et menneske at jeg grinede en del af ham.

Jeg så endnu en video fra ham, der siger han selv at han udover at være overvægtig både lider af ADHD og er udviklingshæmmet.

Havde ikke læst det, men min vurdering var også at han var udviklingshæmmet, dog ganske velfungerende og "velformuleret" på visse plan :D

Om man kan lære sådan en som ham om god netadfærd, det kan man måske, men han deler jo egentligt bare det han har på hjertet, og det han synes er sejt og fedt, jeg tror sgu ikke han adskiller sig så meget fra hans jævnaldrende, bortset fra at han mangler noget filter.
Det værste er egentligt at han til tider får udstillet sig selv, vel rigeligt, og at folk ikke griner med ham, med ad ham.
Og igen, fred være med at folk griner af ham - de behøver da bare ikke at fortælle ham det så åbentlyst, som de gør i nogle tilfælde, slet ikke når det bliver med negative fortegn.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5999

Indlægaf LadyFox » 17. mar 2016, 21:53

DD_81 skrev:
LadyFox skrev:

Havde ikke læst det, men min vurdering var også at han var udviklingshæmmet, dog ganske velfungerende og "velformuleret" på visse plan :D

Om man kan lære sådan en som ham om god netadfærd, det kan man måske, men han deler jo egentligt bare det han har på hjertet, og det han synes er sejt og fedt, jeg tror sgu ikke han adskiller sig så meget fra hans jævnaldrende, bortset fra at han mangler noget filter.
Det værste er egentligt at han til tider får udstillet sig selv, vel rigeligt, og at folk ikke griner med ham, med ad ham.
Og igen, fred være med at folk griner af ham - de behøver da bare ikke at fortælle ham det så åbentlyst, som de gør i nogle tilfælde, slet ikke når det bliver med negative fortegn.

Jeg er helt enig med dig i alt hvad du skriver. Men jeg tror så også det på nogle punkter det kan være en del vanskeligere at være en ret velfungerende udviklingshæmmet, netop fordi at jeg tror folk reagere kraftigere på de udfald der kommer ud i hans tilfælde end de ville gøre hvis en der virkede mere ramt sagde de samme ting. Han lægger på en eller anden måde i mellem to kasser, hvor han ikke helt passer ind i nogle af dem.
Altså, jeg forstår da godt at det er svært ikke at sidde bag sin skærm og grine lidt af ham og fred være med det - men jeg synes det er meget lidt charmerende at gøre det åbenlyst på hans side, og skrive grimme ting og hånliggøre ham. Præcis som du siger - for han er jo ikke en helt almindelig fyr der siger halv-vanvittige ting, han er en udviklingshæmmet der siger halv-vanvittige ting, og det synes jeg burde være en formildene omstændighed - han ved jo bare ikke bedre, og mangler det der filter og det er der jo en ganske god forklaring på.
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Forhold og sex"