Gravid efter mislykket graviditet

Brugeravatar
Æble
Kort karma: 186
Likede indlæg: 1233

Re: Gravid efter mislykket graviditet

Indlægaf Æble » 14. okt 2016, 14:31

Har fået svar fra Herlev idag. De var så søde at ringe direkte til laboratoriet fordi vi var så nervøse og de fremskyndede analysen. Vores lille pige har raske kromosomer :dåne: :whine: :love:
16
godtnavn
Kort karma: 255
Likede indlæg: 1580

Indlægaf godtnavn » 14. okt 2016, 14:41

Æble skrev:Har fået svar fra Herlev idag. De var så søde at ringe direkte til laboratoriet fordi vi var så nervøse og de fremskyndede analysen. Vores lille pige har raske kromosomer :dåne: :whine: :love:

Det var jo det jeg sagde :kys:

Er sikker på at små forårspiger er fantastiske :lun:

EDIT: i flertal fordi jeg også venter en, og både min og din bliver fantastisk :P
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 583
Likede indlæg: 2932

Indlægaf Bøtte » 14. okt 2016, 14:43

Så må der banandans til:
:banan: :banan: :banan: :banan:
:banan: :banan: :banan:
:banan: :banan:
:banan:

Tillykke :kys: Sikke en god nyhed at få her til weekenden.

Skal I have fortalt børnene det så?
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 583
Likede indlæg: 2932

Indlægaf Bøtte » 14. okt 2016, 14:44

Hormonella her har fældet et par tårer på dine vegne :genert:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 14. okt 2016, 15:13

Bøtte skrev:Hormonella her har fældet et par tårer på dine vegne :genert:

:love:

Skal lige kysse og kramme manden (han er ikke kommet hjem fra arbejde endnu :sur: ) og høre præcis hvad de sagde. Men håber vi siger det til børnene i dag eller i morgen. De skal begge på et par dages efterårsferie fra søndag så det ville være dejligt at fejre det lidt sammen inden.
1
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 14. okt 2016, 15:14

godtnavn skrev:
Æble skrev:Har fået svar fra Herlev idag. De var så søde at ringe direkte til laboratoriet fordi vi var så nervøse og de fremskyndede analysen. Vores lille pige har raske kromosomer :dåne: :whine: :love:

Det var jo det jeg sagde :kys:

Er sikker på at små forårspiger er fantastiske :lun:

EDIT: i flertal fordi jeg også venter en, og både min og din bliver fantastisk :P

Ja vi tager sq revanche nu, det bliver de mest fantastiske forårspiger :lun:
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 14. okt 2016, 15:25

Er 13+5 idag. Jeg aborterede den lille dreng 16-okt-2015 13+4. Så tænker meget på ham også disse dage. Hørte en sang i radioen på vej til arbejde som jeg associerer med den tid sidste år og kom til at græde i bilen.

Det er så mærkeligt at jeg skulle have haft en lille 6 mdr dreng nu og jeg sørger over tabet af ham, samtidig med at jeg jubler over at der nu er rigtig gode chancer for at vi får lov at få en søster i armene. Det er så mærkeligt.

Det burde være fysisk umuligt at miste sine børn, om de så er et lillebitte foster i maven, en baby, barn eller voksen.
0
Brugeravatar
Æble

Indlægaf Æble » 13. jan 2017, 15:07

Har tænkt meget på den lille dreng de seneste par dage. Måske fordi det nærmer sig både hans og min datter i mavens termin. Er begyndt at tro på at der kommer et barn ud af denne graviditet, og det sætter tanker igang om ham der ikke fik chancen.

Tænker ikke så meget over MA'en, havde nok ikke forventet noget da og vi havde ingen indflydelse.

Tjekke min sundhedsportal af andre årsager og fandt en masse notater om mit forløb. Tænkte at det de kalder "abortvæv" det var min lillebitte søn :trist: Ved godt at det medicinsk ikke var et barn, men min lille søn ham har jeg i hjertet ved siden af mine levende børn og jeg er så ked af at han ikke fik lov at få et sundt og lykkeligt liv.

Og min lille pige i maven...Hun er til fordi han ikke er. Hun mosler og sparker og har en plads i mit hjerte, men alligevel er "billedet" af min lillebitte søn stærkere. Hun heler ikke sorgen over ham. Hun heler sorgen over at jeg ikke længere var gravid. Men hun erstatter ikke ham. Skal finde hendes og hans plads ved siden af hinanden i mit hjerte. Det er så mærkeligt at føle sorgen over ham og glæden over hende samtidig. Deres pladser hos mig vil altid hænge sammen på en eller anden måde fordi hun er her fordi han ikke er.

Det er så sårbart og svært, det skal jo hverken ligge hende til last i form af forventninger eller gå ud over hende at hun ikke er ham. Han er fortiden - hun er fremtiden. Og jeg tør ikke rigtig elske hende endnu. Jeg synes det er meget svære følelser at håndtere. :(
0
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 132
Likede indlæg: 324

Indlægaf Marigold » 13. jan 2017, 17:08

Så flot beskrevet. Det er så rigtigt. Og de følelser er så svære. Jeg kunne skrive næsten det samme. Drengen i min mave ligger kun der fordi vores datter døde. Her nærmer vi os også april hvor en 1 års fødsels- og dødsdag ligger.
Det er vigtigt at have sine døde som levende børn i sit hjerte. På hver sin plads. For de er alle dine børn.
Dine tanker og følelser er helt normale omend de er svære og tunge :kram:
1

Tilbage til "Graviditet"