Har en debattør påvirket dig eller dit liv irl?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Re: Har en debattør påvirket dig eller dit liv irl?

Indlægaf Joe » 4. sep 2015, 21:02

Der var en, der blev sådan en eller anden form for pb-terapeut for mig, dengang jeg var 18, deprimeret og lettere grænsesøgende.
Det er jeg ret taknemmelig for, nu jeg er et godt stykke fra de 18, i vældigt fint humør og rimeligt afbalanceret.

I det hele taget var der mange af de venskaber jeg knyttede til folk gennem jubii der for 7-8 års tid siden, der kom til at betyde rigtigt meget for mug.
3
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2015, 13:12

Så afgjort, ja. Og tak for det.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 608

Indlægaf In_your_eyes » 13. sep 2015, 14:33

Ja bestemt, jeg har fået stor hjælp og støtte fra en debattør, så jeg kunne løsrive mig fra min manipulerende ex, det er jeg virkelig taknemmelig for. :kys:
3
:pompom:
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 13. sep 2015, 15:52

Ja. Der er en flok damer, jeg den dag i dag ser som veninder og som betyder mere for mig end de kan forestille sig. De har gjort mere for mig end hvad jeg fortjener og jeg er dem evigt taknemmelig.
3
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Rikke » 18. sep 2015, 16:57

Lækre Arne skrev:Jeg kan ikke komme på en enkelt, men debatten har ændret mig på mange måder.
Jeg er ganske enkelt blevet et meget mere rummeligt menneske, og min konfliktløsningsevne er øget betragteligt.

Ville gerne møde jer allesammen :lun:. Det er kun blevet til et par enkelte tilfældige møder.

- og jeg var glad langt ned i maven længe efter du kom hen til mig og sagde hej :kys:
0
:whip:
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 774

Indlægaf thomassneum » 18. sep 2015, 16:59

Min nuværende kæreste på 7. År. :)
2
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 18. sep 2015, 18:21

Rikke skrev:
Lækre Arne skrev:Jeg kan ikke komme på en enkelt, men debatten har ændret mig på mange måder.
Jeg er ganske enkelt blevet et meget mere rummeligt menneske, og min konfliktløsningsevne er øget betragteligt.

Ville gerne møde jer allesammen :lun:. Det er kun blevet til et par enkelte tilfældige møder.

- og jeg var glad langt ned i maven længe efter du kom hen til mig og sagde hej :kys:

Eeej, hvor dejligt at se dig her, så fik jeg måske alligevel pushet varmt nok for det? :kys:
Det var så hyggeligt at hilse på dig.
0
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 21. sep 2015, 21:12

Ja :) ser nogle nogle super dejlige mennesker her fra debatten og det gør mig rigtig glad :)
1
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 22. sep 2015, 08:40

Jeg har fået flere veninder herigennem, som selvfølgelig betyder noget for mit liv.

Af folk jeg ikke kender kan nævnes:
Rakel og Rikke... i forbindelse med, at jeg aborterede en del gange, da jeg ønskede at få børn.
Aima fordi hun var der for mig en nat, hvor verden ramlede sammen
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3522

Indlægaf Ballademager » 22. sep 2015, 15:28

Det har @girl_beat. Hun gjorde mig nemlig opmærksom på annoncen til det job, som jeg har nu :) Derudover var hun en god støtte i jobsøgningstråden og ude i virkeligheden for et par år siden.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 22. sep 2015, 17:55

Jeg snakker en del med en gruppe skønne og omsorgsfulde damer, som jeg har lært at kende herinde (eller på den gamle, ik?). Vi ses indimellem privat, og ellers kommunikerer vi over facebook.
De betyder rigtig meget for mig! De er der altid, når jeg har brug for gode råd, brug for at nogle lytter eller andet. Vi har et virkeligt godt sammenhold, hvor intet er for småt eller for dumt.
Tak for det! :kys:

Jeg ses også med en fra min MG på jubii med den ældste. Det er altid hyggeligt! Vi tænker meget ens på mange punkter, tror jeg, og kan derfor snakke om alt muligt. Glæder mig til vi skal ses på søndag. :D :kys:
2
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 22. sep 2015, 18:19

Ballademager skrev:Det har @girl_beat. Hun gjorde mig nemlig opmærksom på annoncen til det job, som jeg har nu :) Derudover var hun en god støtte i jobsøgningstråden og ude i virkeligheden for et par år siden.

Årh, altså :blush2: Det gælder bestemt også den anden vej! I nogle situationer er det bare ekstra rart, at man ikke er helt alene :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 22. sep 2015, 18:29

GoGetter er årsagen til, at jeg overlevede mit speciale. Modesty skulle jeg "bare" aflevere en kat til. Begge dele udviklede sig heldigvis til at være mennesker, der fyldte meget i mit liv. I det hele taget har debatten været en tro følgesvend - dog on/off - i mange år.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3522

Indlægaf Ballademager » 22. sep 2015, 19:50

girl_beat skrev:
Ballademager skrev:Det har @girl_beat. Hun gjorde mig nemlig opmærksom på annoncen til det job, som jeg har nu :) Derudover var hun en god støtte i jobsøgningstråden og ude i virkeligheden for et par år siden.

Årh, altså :blush2: Det gælder bestemt også den anden vej! I nogle situationer er det bare ekstra rart, at man ikke er helt alene :)

True that til det med at være i samme situation :blush:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Bøtte » 23. sep 2015, 00:38

ina skrev:Jeg ses også med en fra min MG på jubii med den ældste. Det er altid hyggeligt! Vi tænker meget ens på mange punkter, tror jeg, og kan derfor snakke om alt muligt. Glæder mig til vi skal ses på søndag. :D :kys:

I lige måde :kys:

Udover Ina har Bluetof1 også spillet en rolle i mit liv på et tidspunkt, hvor jeg havde brug for lidt advokatbistand.
0
S :lun:
V :lun:

Tilbage til "Livets forhold"