Har en debattør påvirket dig eller dit liv irl?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2525

Re: Har en debattør påvirket dig eller dit liv irl?

Indlægaf Mi55y » 28. sep 2015, 08:52

Jeg bliver som regel påvirket, når jeg har fulgt debattører igennem en svær periode. Især hvis man kan relatere til det... Her har Aima sat de dybeste spor - også fordi hun ofte er kommet med opbakning og støtte i mine personlige tråde. Samtidig er hun bare superdiplomatisk og likeable i sine svar generelt, og det beundrer jeg virkelig!
4
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 24. apr 2016, 17:47

For 9 år siden opdagede jeg rød stue på den "unævnelige" - det ændrede mit liv meget. Jeg var et underligt sted i mit liv. Følte mig grim, tyk og ikke specielt attraktiv. Men det fik rød stue og stuens beboere ændret på.

I stuen kom jeg til at tale med en debattør- og det udviklede sig til at vi mødtes. Han fik i den grad udvidet min horisont og skubbet mig (blidt :devil: ) fra vanille til lidt sjovere ting på en enkelt nat. Det vil jeg aldrig glemme ham for. Han er ikke fulgt med herover så navnet er ikke vigtigt.
3
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 24. apr 2016, 19:34

Jeg synes personligt jeg har lært meget på debatten og nu her. Jeg er bare ikke sådan en åben person, så det bliver aldrig så dybt som jeg faktisk gerne vil.

Så et stort tak til en bred skare af folk, uden at nævne navne for det kan jeg ikke.
1
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 24. apr 2016, 19:47

På dindebat var der en debattør i 2005. Han var vist kun aktiv derinde et par måneder og vi mødtes sommeren 2005 (selvom hans mor ikke ville have det). Og vi har så været kærester lige siden :lun:
Senest rettet af Jailbird 23. maj 2016, 19:53, rettet i alt 1 gang.
9
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2917

Indlægaf JoyNips » 25. apr 2016, 07:09

Jo altså, min kæreste har vel påvirket mit liv lidt. Derudover har jeg haft adskillige kortere forhold (man skal kende sine jagtmarker!), og har også samlet lidt venskaber op undervejs.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 25. apr 2016, 07:30

Liseletpåtå skrev:Ja, og bortset fra en enkelt har det været gode påvirkninger og er det heldigvis stadig :lun:

Dette.
Der har været én, som det viste sig,at jeg ikke kunne stole på IRL.
Men ellers .... jeg havnede på den unævnelige grundet en debattør, der allerede var en veninde. Og stadig er. Heldigvis!
Så har jeg mødt/taler med nogle stykker uden om debatten. De påvirker mig jo alle med deres input osv.
:lun:
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 25. apr 2016, 09:03

Flere af de rigtig gamle debattører fra dengang hvor Jubii var sjov at være på, har jeg kontakt med. Flere af dem har jeg aldrig mødt, men en enkelt er blevet en rigtig god og nær ven, som jeg ofte ser - han debatterer ikke længere "de store steder", så vi snakker faktisk aldrig om debattører.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9219

Indlægaf Fru Sunshine » 25. apr 2016, 09:26

Efter mine første indlæg er Studsgaard også kommet til. Hun er også et af mine IRL yndlingsmennesker sammen med Tricolette.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1909

Indlægaf Purple Haze » 25. apr 2016, 09:34

Tror der er så mange at det ikke kan nævnes hvem de/i er.
En del er blevet nogen af mine bedste venner og vi ses jævnligt - og der er en del jeg skriver med hver dag.

A Pro pros:
Hvornår er der film-klub igen? :P
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2563

Indlægaf LaScrooge » 25. apr 2016, 09:42

Der er 2 der har gjort en direkte forskel for mig: Angie tjekkede dagligt ind i min støttetråd da jeg prøvede at skrive en opgave på uni mens jeg var dundrende deprimeret og skulle klare det hele på 30 dage. "Godmorgen i tråden, er vi klar? :D" - hver eneste morgen, som jeg husker det. Det betød så meget at nogen gad det, fordi jeg var så langt nede og følte mig så alene.

Og en anden, som jeg desværre ikke kan huske navnet på, men som var så sød i min tråd om, hvad der skulle til for at bestå en eksamen på uni. Jeg har lige kigget i mine gamle tråde på DD for at finde hendes nick, men jeg tror jeg har slettet den, desværre. Hvis hun er her, kan hun måske selv huske det. Jeg tror tråden hed "Hvor lidt skal der til for at bestå en eksamen på uni" eller noget i den stil. Måske "Hvor lidt skal der til for at få 2".

Der er masser af andre som har gjort en forskel for mig, men de to står ud, fordi de bare var der på nøjagtig den måde, jeg havde brug for at nogen var der på, og de hjalp mig igennem noget konkret jeg skulle igennem. Det er jeg taknemmelig for.
7
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1824

Indlægaf Anilara » 25. apr 2016, 11:54

Ja, men de er fra woman, så I kender dem ikke :-p
Jeg har bl.a i en periode boet sammen med en, og arbejdet frivilligt sammen med en anden som jeg også ses en del privat med. Vil sige jeg har fået tre ret gode venskaber derinde gennem årene, og flere andre har været med til at forme nogle af de holdninger, som jeg har i dag.
I kender ladyfox, som jeg også har mødt nogle gange og som også har sat sine gode aftryk.
Så er der også viskelæder, som jeg ikke har mødt (endnu), men som jeg er ret sikker på, jeg kommer til at møde en dag. Hun er blevet lidt en online veninde :blush2: Sådan en har jeg ikke haft siden arto-tiden ellers. :D
2
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1629

Indlægaf dykkersild » 25. apr 2016, 12:12

Sjo skrev:Flere af de rigtig gamle debattører fra dengang hvor Jubii var sjov at være på, har jeg kontakt med. Flere af dem har jeg aldrig mødt, men en enkelt er blevet en rigtig god og nær ven, som jeg ofte ser - han debatterer ikke længere "de store steder", så vi snakker faktisk aldrig om debattører.

Faktisk har jeg en tendens til at tænke på Mithelle (hun stavede det sådan lidt forskelligt) fra de gamle dage på DD - når jeg ser indlæg fra dig. Du virkede sådan lidt storesøster-agtig i forhold til hende. Sjovt som man forbinder personer og sager sammen.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 25. apr 2016, 12:40

dykkersild skrev:
Sjo skrev:Flere af de rigtig gamle debattører fra dengang hvor Jubii var sjov at være på, har jeg kontakt med. Flere af dem har jeg aldrig mødt, men en enkelt er blevet en rigtig god og nær ven, som jeg ofte ser - han debatterer ikke længere "de store steder", så vi snakker faktisk aldrig om debattører.

Faktisk har jeg en tendens til at tænke på Mithelle (hun stavede det sådan lidt forskelligt) fra de gamle dage på DD - når jeg ser indlæg fra dig. Du virkede sådan lidt storesøster-agtig i forhold til hende. Sjovt som man forbinder personer og sager sammen.

Vi havde også meget at gøre med hinanden faktisk, det har vi ikke mere, og jeg tror faktisk, at jeg havde en større indflydelse på hendes liv end hun havde på mit. :)
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5998

Indlægaf LadyFox » 25. apr 2016, 14:35

Anilara skrev:Ja, men de er fra woman, så I kender dem ikke :-p
Jeg har bl.a i en periode boet sammen med en, og arbejdet frivilligt sammen med en anden som jeg også ses en del privat med. Vil sige jeg har fået tre ret gode venskaber derinde gennem årene, og flere andre har været med til at forme nogle af de holdninger, som jeg har i dag.
I kender ladyfox, som jeg også har mødt nogle gange og som også har sat sine gode aftryk.
Så er der også viskelæder, som jeg ikke har mødt (endnu), men som jeg er ret sikker på, jeg kommer til at møde en dag. Hun er blevet lidt en online veninde :blush2: Sådan en har jeg ikke haft siden arto-tiden ellers. :D

Aww, Nogen har nævnt mig :blush2: Og jeg har sagt det før, men nu siger jeg det igen - du er et af de cooleste mennesker jeg har mødt.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 26. apr 2016, 19:54

Der er mange, der har påvirket mig uden at gøre noget aktivt for det. Jeg har ikke haft nogen dybe tråde herinde, så det er ikke med personlig kontakt som sådan, folk har rørt mig.

Aima, fordi hun startede månedstrådene, som jeg har været og stadig er superglad for!
Deltagerne i månedstrådene - bare fordi de er så pisseseje og opmuntrende!
Ado, fordi hun har sat mange tanker i gang hos mig og fået mig til at se ting i et andet perspektiv. På den sjove måde.
Sunshine - vi er vist enige i ret så mange ting omkring folkeskolen...
MeanBean og Miggy savner jeg også. Og faktisk også E-Coli.
Og så en lille flok, der i blandt Æske, Muuh og Thestral, har jeg haft fantastiske snakke og sjov med. Nogle af dem er desværre ikke fulgt med herover.
Senest rettet af Guilded_Lily 27. apr 2016, 04:58, rettet i alt 1 gang.
4

Tilbage til "Livets forhold"