Har en debattør påvirket dig eller dit liv irl?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2477
Kontakt:

Re: Har en debattør påvirket dig eller dit liv irl?

Indlægaf Annione » 26. apr 2016, 20:00

Icelady.
Hun var en kæmpe støtte, da jeg og kæresten havde vores store krise for mange år siden. Hun åbnede mine øjne, da jeg troede at jeg ikke elskede ham sådan rigtigt.
Og jeg tror faktisk aldrig jeg rigtig fik sagt tak for det. Men jeg er meget taknemmelig for de timer hun tog sig, for at støtte mig. :kys:
6
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 21:08

Åh ja, der er nogle stykker. Bluetof og Boblegoble da jeg gik igennem en rigtig svær tid for nogle år siden, de to var simpelthen uundværlige. På et tidspunkt fik jeg nogle skidesøde beskeder af Annione, som virkelig gav mig noget power (ja, nu kan du så gå og spekulere over, hvem jeg er :D ). Sidst men ikke mindst søde Bøtte, som altid står klar med et lyttende øre, når jeg har en eller anden krise.

I er sgu nogle søde mennesker herinde :lun:
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2307

Indlægaf Studsgaard » 26. apr 2016, 21:19

Ja fru sunshine og tricolette er to personer der betyder meget for mig - skønne kvinder jeg ikke vil undvære. :love2:
Det er også dem der har fået mig herind
1
Brugeravatar
Rothkeen
Kort karma: 20
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 105

Indlægaf Rothkeen » 30. apr 2016, 15:45

Har Ihvertfald tre der har påvirket mig positivt. En af dem endte endda med et stormfuldt forhold på godt og ondt. :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4103

Indlægaf Viskelæder » 30. apr 2016, 15:57

Anilara, som jeg lærte at kende på Woman, har jeg snakket en del med udenfor debatten. Jeg synes, hun er et skønt menneske, som jeg anser som en veninde. Hun har virkelig ofte hørt på mig brokke mig over en bestemt debattør på Woman :D Vi skal klart have mødt hinanden. Hun er den debattør, der har betydet mest for mig.

Jeg skriver også en del med Sophaya udenfor debatten. Hun er virkelig det sødeste og mest omsorgsfulde menneske, og så er vi jo begge psykologer, så vi har nok også fundet hinanden lidt i det :)

Jeg har aldrig rigtigt haft noget med LadyFox at gøre udenfor debatten, men jeg synes bare, der er noget unikt over hende, og at hun er enormt sej og vis, så hendes indlæg har også betydet noget for mig.

Herinde er det hovedsageligt alle de fantastiske mennesker i Singletråden og Mærkelige observationer... Kæft, der er bare en genial flok mennesker derinde, som faktisk betyder en del for mig, selvom jeg aldrig har mødt nogen af dem :lun:
3
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 30. apr 2016, 16:28

Jeg har et par debattører fra Woman, der ikke er her, men som har betydet og stadig betyder enorm meget i mit liv.

Jeg skriver sjovt nok med Viskelæder, haha. Hun er sød og dejlig, og vi er nogenlunde lige dårlige til kærlighed og glade for slik. Som hun også siger har vi noget faglig nørderi, vi deler. Og så er vi gode til flotte snapchats.

Jeg har aftalt at mødes med Mulan - vi prøver, men det går ligesom galt hver gang :lol:

Jeg synes generelt jeg er glad for debatten, men især i Singletråden og månedstrådene føler jeg mig rigtig meget hjemme :)
3
x
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Indlægaf MyGirl » 1. maj 2016, 20:03

Har en debattør fra den unævnelige liggende på sofaen ved siden af mig :D Han har gjort en ret stor forskel i mit liv :lun:
4
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2187

Indlægaf Mulan » 4. maj 2016, 13:39

MyGirl skrev:Har en debattør fra den unævnelige liggende på sofaen ved siden af mig :D Han har gjort en ret stor forskel i mit liv :lun:

Mandlige debattører ud over de fem sædvanlige? Wat. :gruble: Jeg troede ikke de eksisterede.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1088

Indlægaf MyGirl » 4. maj 2016, 13:59

Mulan skrev:
MyGirl skrev:Har en debattør fra den unævnelige liggende på sofaen ved siden af mig :D Han har gjort en ret stor forskel i mit liv :lun:

Mandlige debattører ud over de fem sædvanlige? Wat. :gruble: Jeg troede ikke de eksisterede.

:lol: Tror hans "prime" var omkring fra 2003-4 stykker og til 2009-ish Back in the days, hvor der var liv og glade dage..

(Så mødte han mig, og så var det sjove åbenbart forbi :forvirret2: )
2
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3928

Indlægaf Angelina » 4. maj 2016, 14:11

En debatør har lige sendt mig en google translate på "Stalins største fejl var at han ikke tog livet af jer alle sammen, da han havde chancen!" - det påvirkede mit liv ret meget... positivt.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 5. maj 2016, 05:19

Zombie var en kæmpe støtte, da jeg søgte råd ift min (nu eks-)kæreste. Og så elsker jeg generelt hendes velformulerede indlæg.

Jeg vil også have irl venner herinde fra! Det ville nok kræve, at jeg skriver noget mere herinde (jeg flyttede først herover til debatten for et par dage siden, hed jeg mon Killian på den anden debat?). ;)
1
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10220

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. maj 2016, 05:55

Angelina skrev:En debatør har lige sendt mig en google translate på "Stalins største fejl var at han ikke tog livet af jer alle sammen, da han havde chancen!" - det påvirkede mit liv ret meget... positivt.

Bortset fra at det er grimt skrevet, er det også ufrivilligt komisk. Hvilken chance? Manden døde i 1953.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3928

Indlægaf Angelina » 5. maj 2016, 06:15

DetSorteCirkus skrev:
Angelina skrev:En debatør har lige sendt mig en google translate på "Stalins største fejl var at han ikke tog livet af jer alle sammen, da han havde chancen!" - det påvirkede mit liv ret meget... positivt.

Bortset fra at det er grimt skrevet, er det også ufrivilligt komisk. Hvilken chance? Manden døde i 1953.

Eftersom mit problem udsprang af nogle polske håndværkere, så var det dem vi mente ... polakker, dem alle sammen ... hun sendte mig også en Stalin maske jeg kunne klippe ud og gå rundt med resten af dagen... begge dele er dybt og inderligt upassende, men lige der, i det sekund, påvirkede det mit liv meget meget positivt, da jeg ellers var parat til at hoppe i havnen ... evt. tage de der håndværkere med mig i min våde grav.
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Cordelia222
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Indlægaf Cordelia222 » 7. maj 2016, 13:18

97% af min nærmeste omgangskreds er debatfolk, og de har alle påvirket mit liv i helt ekstrem positiv retning. Jeg lærte de skønneste mennesker at kende på et tidspunkt i livet, hvor jeg sad mere eller mindre fast i singlesumpen uden nogen rigtig omgangskreds andet end kollegaer og nogle få enkelte andre venner. Det var så vigtigt, og det har kun medført fantastiske venskaber og rigtig gode minder.
1
"Is a dream a lie if it don't come true, or is it something worse?"
At Disney, we mostly do happy endings... :devil:
Single and awesome! - Vil du ændre på singledelen? :genert:

Tilbage til "Livets forhold"