Er det okay?

Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Er det okay?

Indlægaf Orchidea » 23. mar 2016, 09:39

Nu har hun skrevet igen og spørger om han så kan lege i dag eller i morgen.

Jeg har svaret at han blev rigtig skuffet over at de aflyste, og at vi har planer resten af påsken, så han kan ikke lege.

Han har dog glemt det igen og i dag skal han ud og køre gocart med sin bedste ven.
7
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er det okay?

Indlægaf kidkomb » 23. mar 2016, 10:24

Orchidea skrev:Nu har hun skrevet igen og spørger om han så kan lege i dag eller i morgen.

Jeg har svaret at han blev rigtig skuffet over at de aflyste, og at vi har planer resten af påsken, så han kan ikke lege.

Han har dog glemt det igen og i dag skal han ud og køre gocart med sin bedste ven.

Godt du fik sagt det. Gjort er jo gjort, men det er dælme vigtigt at gøre opmærksom på, at der er et problem :gogo:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Er det okay?

Indlægaf Jammerdalen » 25. mar 2016, 00:11

Hvis man vil lave en legeaftale for sit barn, og der går flere timer, før der overhovedet bliver svaret, mener I så også, at man ikke må lave en anden aftale? I så fald risikerer man jo at afskære sit eget barn fra at lege med nogen den dag. Min søn kan slet ikke holde ud at være i venteposition, så hvis det ikke bliver svaret på en sms ang legeaftale, så kan jeg sagtens finde på at spørge en anden.
0
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Er det okay?

Indlægaf Aesel82 » 25. mar 2016, 06:06

Jammerdalen skrev:Hvis man vil lave en legeaftale for sit barn, og der går flere timer, før der overhovedet bliver svaret, mener I så også, at man ikke må lave en anden aftale? I så fald risikerer man jo at afskære sit eget barn fra at lege med nogen den dag. Min søn kan slet ikke holde ud at være i venteposition, så hvis det ikke bliver svaret på en sms ang legeaftale, så kan jeg sagtens finde på at spørge en anden.


Men det var jo ikke tilfældet her? Der blev først spurgt til en aftale dagen efter.
0
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Er det okay?

Indlægaf Orchidea » 25. mar 2016, 08:27

Jammerdalen skrev:Hvis man vil lave en legeaftale for sit barn, og der går flere timer, før der overhovedet bliver svaret, mener I så også, at man ikke må lave en anden aftale? I så fald risikerer man jo at afskære sit eget barn fra at lege med nogen den dag. Min søn kan slet ikke holde ud at være i venteposition, så hvis det ikke bliver svaret på en sms ang legeaftale, så kan jeg sagtens finde på at spørge en anden.


Næh, i det tilfælde er det helt okay at lave en anden aftale. Man ved jo også godt at det er en mulighed, hvis man først svarer efter lang tid.

Men her havde vi jo lavet en aftale, som de så vælger at aflyse.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Er det okay?

Indlægaf Skralde » 25. mar 2016, 09:56

Godt at du fik fortalt hende at han blev skuffet :gogo: Det er bestemt ikke i orden efter min mening.
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Er det okay?

Indlægaf Zombie » 26. mar 2016, 21:27

Jeg ville nok svare, at skulle vi lave en aftale senere, var det med en gensidig forståelse for, at det var en fast aftale som ikke skulle aflyses eller rykkes.
Simpelthen bare opsætte de rammer jeg ønsker,for fremtidig samvær. Jeg ville være irriteret over aflysningen, men ikke gøre mere ved det.
1
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Børn"