Stankelben

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3255

Re: Stankelben

Indlægaf DD_81 » 25. aug 2015, 20:55

Delfin skrev:De plejer at blive stegt i min lampe. Den har åbenbart en facon, de ikke kan finde ud af, når først de er kommet derind.
Men ellers er jeg kold overfor at fjerne kryb efterhånden. Selvom jeg på den anden side heller ikke ligefrem elsker dem, og godt kan blive temmelig træt af det, når jeg er kommet til lejlighed nr. 3-4 stykker på jobbet. Piger altså :sarkasme:

I går gik 3 kollegaer og jeg rundt og sniffede, der lugtede af noget der mest af alt mindede os om brændt elektronik, eller ihvertfald ting der ikke skal lugte brændt, men vi kunne ikke lokalisere det, men mistænkte nogle lamper.
Dem valgte vi at slukke og efter 20 minutter var lugten væk - da nattevagten er kommet og jeg fortæller ham om det, blot så han var informeret begynder det at ryge fra den ene lampe. Vi får stablet nogle møbler op, og han kravler op og kigger, og finder et massegrav af stankelben der efter alt at dømme har begået en form for kollektivt selvmord :tie:

Jeg er ikke hysterisk omkring dem, men jeg synes de er røv irriterende og kan ikke rigtig se grundlaget for deres eksistens?
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 25. aug 2015, 21:31

Det billede er godt nok temmeligt stort, @decibell :8: Fik helt et chok, da jeg scrollede forbi det :lol:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 25. aug 2015, 21:40

egernunge skrev:Det billede er godt nok temmeligt stort, @decibell :8: Fik helt et chok, da jeg scrollede forbi det :lol:

Det var lidt med vilje for effektens skyld. :devil2: Men jeg kan da godt formindske det af hensyn til sarte sjæle. :P
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 25. aug 2015, 21:43

decibell skrev:
egernunge skrev:Det billede er godt nok temmeligt stort, @decibell :8: Fik helt et chok, da jeg scrollede forbi det :lol:

Det var lidt med vilje for effektens skyld. :devil2: Men jeg kan da godt formindske det af hensyn til sarte sjæle. :P

Det går nok - jeg havde bare ikke lige regnet med at blive konfronteret med en giga-edderkop, da jeg gik ind i tråden :lol:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 25. aug 2015, 21:47

egernunge skrev:
decibell skrev:

Det går nok - jeg havde bare ikke lige regnet med at blive konfronteret med en giga-edderkop, da jeg gik ind i tråden :lol:

Den var virkelig giga. Og jeg sad i sofaen, da min datter gjorde opmærksom på, at jeg skulle vende mig forsigtigt, for den sad på væggen lige bagved mig, dvs. få cm fra mit baghoved. Jeg er ikke bange for edderkopper, men når man får sådan en besked, kniber det lidt med at være helt rolig. :ad!: :lol:

Nu er billedet lidt mindre. :)
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2516
Kontakt:

Indlægaf Annione » 25. aug 2015, 23:50

Jeg turde næsten ikke gå ind i tråden, fordi der var postet et billede :sur:

Stankelben er det værste. De farer forvildede rundt og er nok lige glad med, at de hvivler ind i mit hår - hvilket er rædselssenarie no. 1!!

Utilregnlige dyr er forfærdelige. Helt generelt.
0
At rejse er at leve :love2:

Tilbage til "Generelt"