Indsætte GIF

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Re: Indsætte GIF

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 28. mar 2016, 11:28

Nu har jeg prøvet "IMG Code for Forums & Message Boards" linket - med og uden img-klammer, jeg har prøvet at bruge linket fra adresse-linjen - med og uden img-klammer og jeg har prøvet "httpS" - med og uden img-klammer. Intet af det virker. Jeg får i bedste fald et link til en anden side, i stedet for afspilning direkte i tråden...

Nu begynder jeg at føle samme form for irritation, som hr. Jesus må have følt under påsken...!
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Lurende Peber » 28. mar 2016, 11:34

Advocatus-Diaboli skrev:...

Nu begynder jeg at føle samme form for irritation, som hr. Jesus må have følt under påsken...!
Såså...

:-D
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 28. mar 2016, 11:37

Lurende Peber skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
ShuruQ skrev:Gik nogle sekunder så kom den frem. Det er koden i dette felt "IMG Code for Forums & Message Boards" der skal bruges :).

View My Video

[img]View%20My%20Video[/img]

1. du linker til en Adobe-ting = flash, ikke gif.
2. Nogle sites blokerer for kopiering. Der får man også de små flabede krydser Billede

Så er jeg heller ikke mere it-kyndig, end at flash og gif er det samme i mit univers. Hvordan gør man så, hvis det er flash? Der står i min højre side af skærmen, at "[flash] er slået FRA"..?
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Lurende Peber » 28. mar 2016, 11:44

Advocatus-Diaboli skrev:Så er jeg heller ikke mere it-kyndig, end at flash og gif er det samme i mit univers. Hvordan gør man så, hvis det er flash? Der står i min højre side af skærmen, at "[flash] er slået FRA"..?
Pas :mellow:
Det står også off ved mig, men gik lige ind i Brugerkontrolpanel-> Boardindstillinger->Visningsindstilninger ....dér er Flash, som står til: ON ? :gruble:
Så. Beklager. Flash er åbenbart off limits som direkte visning for tiden. Men folk er sgu så nysgerrige. De skal nok klikke, hvis bait-teksten er i orden :devil:
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Only Me
Kort karma: 25
Likede indlæg: 157

Indlægaf Only Me » 28. mar 2016, 11:58

Da flash er slået fra så kan man ikke sætte ind/vise flashfiler.
Koden for at sætte ind flashfiler ser ud sådan her.

[flash]http://v9.tinypic.com/player.swf?file=2a5lzip&s=9[/flash]

Dette er selve videokoden.
Klikker man på linket her så vil man se videoen i fuld skala. :)

http://v9.tinypic.com/player.swf?file=2a5lzip&s=9
0
Altid glad for at hjælpe. :)

Tilbage til "Hjælp til debatten"